شماره تماس:09396555751

کرم شیر الاغ وکالی اصل و فیک

کرم شیر الاغ وکالی اصل و فیک

کرم شیر الاغ وکالی اصل و فیک

کرم شیر الاغ وکالی اصل و فیک
کرم شیر الاغ وکالی اصل و فیک

نوعی کرم سفید کننده و آبرسان محسوب می شود.

از خواص آنتی اکسیدانی برخوردار است.

موجب ترمیم و بازسازی سلول های آسیب دیده پوستی می شود.

چین و چروک های پوست را بهبود می بخشد.

موجب افزایش شفافیت و آبرسانی به پوست می شود.

رطوبت پوست را به مدت 24 ساعت به خوبی حفظ می کند.

در حجم 115 گرم موجود است.

کرم شیر الاغ وکالی چیست؟

کرم سفید کننده و آبرسان وکالی دارای عصاره طبیعی شیر الاغ می باشد که به بازسازی و ترمیم طبیعی سلول های آسیب دیده پوستی کمک می کند. این محصول دارای خواص ضد التهابی و نرم کنندگی پوست است و چین و چروک های پوستی را تا حد چشمگیری کاهش می دهد. همان طور که بیان کردیم یک محصول مرطوب کننده و آبرسان قوی است که با رساندن رطوبت کافی به لایه های عمیق پوست، آن را جوان و شاداب و شفاف می سازد.

در ساختار سازنده کرم سفید کننده شیر الاغ از ویتامین ها و مواد مغذی بسیاری برای پوست استفاده شده است. ویتامین A از ویتامین های اصلی این محصول است که رتینول از آن گرفته می شود. بدین ترتیب گردش سلولی پوست افزایش می یابد و اقدام به نوسازی سلول های مرده پوست می کند. حتی اگر از این کرم به صورت موضعی استفاده نمایید. تحریکات پوستی که از رتینول ایجاد شده اند را برطرف می کند. در صورتی که از کرم شیر الاغ به صورت مرتب و طبق دستورالعمل های روی بسته بندی محصول استفاده کنید، همواره پوستی جوان و درخشان و شاداب خواهید داشت.

پک کرم 5 عدد عمده

کرم شیر الاغ وکالی اصل و فیک
کرم شیر الاغ وکالی اصل و فیک

خواص کرم شیر الاغ وکالی

شیر الاغ نوعی فراورده طبیعی است که برای انسان خواص ارزشمندی دارد، به همین خاطر در تولید لوازم آرایشی نیز به کار می رود. کرم کاسه ای شیر الاغ نوعی کرم روشن کننده، آبرسان و مرطوب کننده پوست است که دارای خواص روشن کنندگی، آبرسانی، ضد التهابی، ضد پیری بوده و موجب افزایش سلامت و زیبایی پوست می شود. کرم شیر الاغ از خواص متعددی برای پوست برخوار می باشد که شامل موارد زیر می شوند:

روشن کننده پوست:

شیر الاغ دارای مقادیر فراوانی ویتامین E و ویتاین C است که به روشن شدن پوست کمک می کنند. این محصول موجب روشن شدن پوست و از بین بردن تیرگی های پوست می شود. ویتامین C در ساخت محصولات آرایشی و بهداشتی فراوانی به کار می رود.

آبرسان پوست:

شیر الاغ سرشار از اسید های آمینه و پروتئین است که رطوبت پوست را به خوبی حفظ می کنند و موجب آبرسانی به پوست و برطرف کردن خشکی پوست می شود.

ضد التهاب:

شیر الاغ دارای خواص ضد التهابی است که التهابات پوستی را به خوبی برطرف می کند و به درمان آکنه، اگزما، التهابات پوستی کمک می کند و موجب جوانی و شادابی پوست می شود.

ضد پیری:

شیر الاغ دارای آنتی اکسیدان های فراوانی است که روند پیری زود رس پوست را به تعویق می اندازند و به جوان کردن پوست و برطرف نمودن چین و چروک های پوستی کمک بسزایی می کند.

روش استفاده از کرم شیر الاغ وکالی

برای اینکه از کرم وکالی استفاده کنید، باید مقدری از کرم را بر روی پوست تمیز خود بمالید و سپس به آرامی ماساژ دهید تا به خوبی در پوست جذب گردد. برای بخش های مختلفی از بدن هم چون صورت، گردن، دست ها و غیره می توانید از این کرم استفاده کنید.

عوارض جانبی کرم شیر الاغ وکالی

اگر به شیر الاغ حساسیت نداشته باشید، این کرم به طور کلی هیچ گونه عوارض خاصی به همراه ندارد. هر چند برخی از افراد امکان دارد دچار عوارض خفیفی هم چون خارش یا قرمزی پوست شوند که در این صورت مصرف کرم را متوقف نموده و حتما با یک پزشک متخصص در این باره مشورت نمایند.

انواع کرم های سفید کننده شیر الاغ

کرم سفید کننده شیر الاغ در رنگ بندی و برند های مختلفی تولید و روانه بازار می شود. تمامی این محصولات دارای خواص، حجم و اثرگذاری مشابهی هستند و موجب سفید کنندگی، آبرسانی و روشن نمودن رنگ پوست می شوند. نگران عوارض ناشی از کرم سفید کننده شیر الاغ نباشید؛ چرا که این محصول از ترکیبات کاملا ارگانیک و طبیعی ساخته شده است و حتی حساس ترین پوست ها نیز می توانند با خیالی راحت از این محصول استفاده نمایند.

صابون تریاک عمده

کرم شیر الاغ وکالی اصل و فیک
کرم شیر الاغ وکالی اصل و فیک

وجود آنتی اکسیدان های غنی در کرم سفید کننده شیر الاغ

کرم سفید کننده شیر الاغ دارای ویتامین های ارزشمندی هم چون ویتامین C در ساختار سازنده خود است که با رادیکال های آزاد پوست مقابله می کند و موجب روشن کردن رنگ پوست می شود. ویتامین موجود در کرم شیر الاغ برای هر نوع پوستی مفید است و هیچ گونه عوارضی ندارد. حتی افراد با پوست های حساس هم می توانند با خیالی راحت از این محصول استفاده کنند.

تفاوت کرم کاسه ای شیر الاغ وکالی با کرم شیر الاغ تیوپی

تنها تفاوت این دو محصول در نوع بسته بندی آن ها می باشد، ولی نوع ساختار و ترکیبات به کار رفته در ساختار هر دو محصول یکسان است. مواد طبیعی به کار رفته در محصول شامل موارد زیر می شوند:

شیر الاغ: از خواص متعددی هم چون روشن کنندگی، آبرسانی، ضد التهابی و ضد پیری برای پوست برخوردار است.

کالی: نوعی ماده معدنی بسیار مهم برای پوست محسوب می شود که رطوبت لازم برای پوست را تامین می کند و التهابات پستی را از بین می برد.

روغن زیتون: همانند روغن آرگان سرشار از آنتی اکسیدان است که از پوست در مقابل آسیب های محیطی به خوبی محافظت می کند.

روغن نارگیل: این روغن گیاهی دارای اسید های چرب فراوانی است که موجب نرمی پوست و آبرسانی به آن می شوند.

خرید کرم شیر الاغ وکالی

شما می توانید کرم شیر الاغ وکالی را از مراکز و وب سایت های معتبر اینترنتی تهیه و خریداری نمایید. جهت اطمینان از خرید محصول اورجینال و با کیفیت پیشنهاد می شود به مراکزی مراجعه نمایید که از اعتبار و سوابق کار ایشان آگاه هستید. فروشگاه بزرگ شیک کویین یکی از معتبر ترین و با سابقه ترین مراکز ارائه دهنده محصولات آرایشی  و مراقبت از پوست و مو می باشند که مشتریان عزیز می توانند به دو صورت حضوری یا آنلاین سفارش خود را ثبت نمایند. جهت خرید و سفارش محصول مورد نظر خود، کافیست با شماره های درج شده در وب سایت ما تماس حاصل فرمایید.

کرم کاریزما اصل و تقلبی


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *