کرم کاریزما عمده
آرایشی,  محصولات ضد لک

کرم کاریزما عمده و تک

کرم کاریزما عمده و تک

<yoastmark class=

کرم اماراتی

  1. قدرت سفید کنندگی فوق‌العاده
  2. از بین برنده کامل لک‌ها
  3. تولید کلاژن به شدت قوی
  4. جوان‌سازی پوست
  5. بازگرداندن پوست به دوران بیست سالگی
  6. روشن کننده پوست
  7. شفافیت بخش به پوست
  8. حجم 20 گرمی خالص
  9. ساخت کشور امارات
  10. فروشگاه‌ آنلاین شیک کویین 09031005468 واتساپ یا روبیکا از آف روانه خبردار باشید

جوان سازی کرم کاریزما

کرم کاریزما با توجه به این که دارای فرمولاسیونی ملایم است، برای هر نوع پوستی به خصوص پوست های خشک و دهیدراته مناسب استفاده است و با آبرسانی عمقی به پوست تمامی خشکی و کشیدگی های پوست را از بین می برد. این کرم همانند سایر کرم های موجود در بازار تنها خاصیت زیبایی ندارد، بلکه با خواص چند گانه و اثر بخشی بالای خود به شما در داشتن پوستی زیبا، درخشان و شاداب از هر نظر کمک بسزایی می کند. کرم کاریزما محصولی مناسب برای افزایش اعتماد به نفس و جذابیت در بانوان عزیز است که موجب جوان سازی و شادابی پوست ایشان می گردد.

ترکیبات سازند کرم کاریزما

ویتامین سی نوعی اکسیدان بسیار قوی است که از تولید ملانین کاسته و موجب روشن کردن پوست می شود.
ویتامین ای نوع دیگری از آنتی اکسیدان است که موجب کاهش تولید ملانین و حفاظت از پوست در مقابل اشعه های مضر نور خورشید می گردد.

روش استفاده نتایج حاصل از کرم کاریزما

در ابتدا لازم است پوست خود را به خوبی با آب و صابون بشویید و سپس مقداری از کرم کاریزما را بر روی پوست صورت خود زده و به خوبی ماساژ دهید تا کاملا جذب پوستتان شود. بهتر است از این کرم در دو نوبت صبح و شب در طی روز استفاده نمایید، بعد از گذشت چند هفته استفاده مرتب از این کرم، تمامی لک ها و تیرگی های روی پوست برطرف شده و شما پوستی روشن و یکدست تر خواهید داشت.

کرم ویتامین سی بیواکوا عمده همین حالا خرید کن

مزیت های استفاده از کرم کاریزما

کرم کاریزما نه تنها اثر بخشی بالایی در بر طرف نمودن لک و تیرگی پوست دارد، بلکه از مزیت های فوق العاده دیگری نیز برخوردار است هم چون:
شامل مواد گیاهی و طبیعی می شود که برای پوست افراد خطری به همراه ندارند.
این کرم برای هر نوع پوستی مناسب استفاده است؛ حتی افراد با پوست های حساس هم می توانند از مزایای این کرم بهره مند شوند.

ترکیبات کرم Karizma

کرم کاریزما دارای ترکیباتی هم چون ویتامین ای، روغن آرگان، هیالورونیک اسید و عصاره های گیاهی غنی شده می باشد که موجب تغذیه، آبرسانی و جوان سازی سازی پوست می شوند.
با وجود ویتامین ای و آنتی اکسیدان های قوی موجود در کرم، پوست در مقابل رادیکال های آزاد آسیب زده محافظت می شود. روغن آرگان موجود در کرم دارای ویتامین آ و اسید های چرب ضروری هستند که موجب ترمیم و مرطوب شدن پوست می گردد. هیالورونیک اسید موجود در کرم، موجب جذب رطوبت در پوست شده و به آبرسانی پوست کمک بسزایی می کند.
کرم کاریزما موجب از بین بردن چین و چروک ها و خطوط ریز پوست از طریق کلاژن سازی و بالا بردن میزان الاستیته پوست می شود و با افزایش گردش خون پوستی شاداب و درخشان را به شما هدیه می کند.
این محصول بافت سبک و قدرت جذب بالایی دارد.
از خواص ضد التهابی و التیام بخش برخوردار می باشد.

آیا کرم کاریزما عوارض دارد یا نه؟

کرم کاریزما عوارض جانبی جدی به همراه ندارد و تنها گزارشی که از آن تا کنون به دست ما رسیده است عوارض جانبی خفیفی هم چون قرمزی، خارش یا خشکی پوست بوده که در صورت مشاهده هر کدام از این علایم بیان شده، بهتر است مصرف کرم را قطع نموده و حتما با پزشک متخصص پوست مشورت کنید.

ضد آفتاب پورگ کلاژن عمده همین حالا خرید کن

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *