ضد آفتاب بی رنگ وکالی
آرایشی

ضد آفتاب بی رنگ وکالی

ضد آفتاب بی رنگ وکالی

سلام دوستان عزیز امروز میخواهم ضد آفتاب بی رنگ وکالی معرفی میکنیم بین بردن لک و جوش ها ی صورت فاقد چربی فاقد پارابن ترمیم جای آکنه آبرسان و شفاف کننده پوست هست حتما از نمونه اصلی کرم وکالی حرید کنید و از نمونه های فیک خودداری کنید. جهت عمده با ما در تماس باشید. در ادامه وبسایت چاقی گین اپ ام جی عمده پخش لوازم ارایشی فروشگاه شیک کویین همراه باشید.

حتما عضو کانال ارایشی ما باشید.

 

چگونه ثبت سفارش کنم؟

فروشگاه لوازم ارایشی و بهداشتی شیک کویین قیمت مناسب برای عمده فروشان و فروشنده های خانگی اجناس فراهم کردیم .دوستان عزیز در صورتی که قادر به خرید از سایت نیستید و رمز دوم کارت ندارن میتوانید از طریق روبیکا واتساپ این شماره 09031005468 انجام بدین

 

 

ضد آفتاب بی رنگ وکالی
ضد آفتاب بی رنگ وکالی

کاربرد اصلی کرم ضد آفتاب وکالی بیرنگ

خاصیت ترمیمی و درمانی دارد،همچنین ضد جوش و لکه است. این ضد آفتاب وکالی آبرسان و شفاف کننده پوست، ضد چین و چروک که به مرور زمان پوست را سفید می کند.

ضد آلرژي و حساسيت و برای انواع پوست حتی پوست های حساس و مستعد جوش هم کاملا مناسب است.

 

کرم ضد آفتاب وکالی چیست؟

حالت سبك و غير چسبنده دارد و اصلا چرب نیست، لطیف روی پوست می خوابد.

نرم کننده، لطیف کنندست و ضد آب است به همین علت ضد تعرقه و با عرق کردن خاصیتش از بین نمی رود.

می توان گفت نقش پرایمر دارد.

سایز 130میل

مخصوص صورت و بدن(مناسب برای آقایون و خانوم ها)

حاوی انواع ویتامین-E-C A هست و آلوئه ورا دارد

فاقد چربی فاقد پارابن هست.

 

وکالی ساخت کدام کشور هست؟

برند وکالی در اصل یک برند فرانسوی است نه تنها فقط این کرم ضد آفتاب، بلکه کیفیت تمامی محصولات برند وکالی بالا و درجه یک می باشند.

 

آیا کرم ضد آفتاب وکالی آبرسانی داره؟

بنابراین اگر تنها این محصول را استفاده کنید و هیچ مرطوب کننده ای هم بعد از محصولات مراقبتی و یا قبل از آرایش استفاده نکنید، جای نگرانی نیست و مطمئن باشید که همان عملکرد را دریافت خواهید کرد.

ضدافتاب وکالی بی رنگ یا رنگی است؟

به صورت کلی همیشه برای خانم ها و آقایان سوال بوده که کرم ضد آفتاب بدون رنگ بهتر است یا رنگی، برای پاسخ به این سوال باید جوانب بسیاری در نظر گرفته شود، اما مطمئنا برای آقایان، نمونه های بدون رنگ بهتر خواهد بود. در هر صورت چه خانم و چه آقا، اگر شما نیز تصمیم به خرید کرم ضد افتاب بدون رنگ گرفته اید، باید بدانید که یکی از بهترین محصولات بدون رنگ موجود در بازار، همین کرم بی نظیر از برند وکالی فرانسه است که همانطور که گفته شد، هیچ گونه رد سفیدی به جای نگذاشته و کامل محو گشته و جذب خواهد شد.

مزیت کرم ضد آفتاب وکالی ترکیباب های کرم

یکی از مزیت های خرید این کرم ضد افتاب، این است که علاوه بر اینکه هیچ گونه ترکیبات مضری ندارد، دارای ترکیبات فوق العاده مفیدی نیز می باشد، به عنوان مثال، ویتامین های A – B و C از جمله ترکیباتی هستند، که باعث می شوند پوست شما همواره سالم مانده، جوان باقی بماند و تولید کلاژن، حفظ الاستین و البته تغذیه رسانی به سلول ها، در آنها به صورت طبیعی انجام پذیرد.

 

وجود این ویتامین ها و البته خاصیت آبرسانی این محصول باعث شده که استفاده از آن موجب نرمی پوست و افزایش لطافت آن نیز گردد.

نحوه مصرف ضدافتاب

شرکت وکالی این کرم ضد آفتاب را در بسته بندی های تیوپی پلمپ شده به بازار عرضه کرده است که به راحتی قابل استفاده می باشد.خانم ها و آقایان به راحتی از این محصول برای کل بدن می توانند استفاده کنند اما این کرم برای کودکان مناسب نیست. در هنگام استفاده از این کرم ضد آفتاب وکالی SPF60 توجه کنید که حتما آن را در جای خنک و با دمای مناسب نگهداری کنید و در هنگام استفاده حتما دقت کنید تا از ورود این کرم به داخل چشم جلوگیری شود و در صورت بروز این مشکل حتما چشم خود را کامل شستشو دهید.

 

 

 

خرید و فروش شهد العسل عمده

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *