شیاف ماریانا جذبی عمده
آرایشی

شیاف ماریانا جذبی عمده

شیاف ماریانا جذبی عمده

 

سلام دوستان عزیز امروز میخواهم شیاف ماریانا جذبی عمده معرفی میکنیم رفع عفونت دستگاه تناسلی و ایجاد تنگی در واژن بانوان استفاده از این شیاف های تنگ کننده واژن بانوان، میزان میل جنسی بانوان نیز بیشتر می شود. یکی از مهمترین ویژگی های درمانی شیاف ماریانا جذبی شاندرمن اثر ضد عفونی کنندگی آن است  جهت عمده با ما در تماس باشید. در ادامه وبسایت کرم ضدلک وایت رز چیست؟ پخش لوازم ارایشی فروشگاه شیک کویین همراه باشید.حتما عضو کانال ارایشی ما باشید.

 

چگونه ثبت سفارش کنم؟

فروشگاه لوازم ارایشی و بهداشتی شیک کویین قیمت مناسب برای عمده فروشان و فروشنده های خانگی اجناس فراهم کردیم .دوستان عزیز در صورتی که قادر به خرید از سایت نیستید و رمز دوم کارت ندارن میتوانید از طریق روبیکا واتساپ این شماره 09031005468 انجام بدین

 

کاربرد شیاف جذبی ماریانا چیست؟

در زمان های بسیار قدیم نیز از گیاه ماریانا استفاده می شده است و یکی از دلایلی که این گیاه محبوبیت جهانی یافته است تنگ کردن فوری واژن و افزایش لذت در رابطه برای بانوان می باشد . شیاف جذبی ماریانا علاوه بر تنگ کردن فوری واژن مزایای بی شمار دیگری نیز دارد.

کاربردهای شیاف ماریانا در قدیم برای رفع عفونت دستگاه تناسلی و ایجاد تنگی در واژن بانوان بوده است. اما امروزه انتظارات بیشتری از شیاف ماریانا در میان بانوان وجود دارد.

برطرف کردن التهاب واژن و خروج مواد زائد درون آن نیز با استفاده از این دارو در میان بانوان مشاهده شده است.

همچنین گزارش شده است که با استفاده از این شیاف های تنگ کننده واژن بانوان، میزان میل جنسی بانوان نیز بیشتر می شود.

شیاف ماریانا جذبی شاندرمن چهل گیاه

  • افزایش لذت در حین رابطه
  • درمان عفونت های زنانه
  • رفع خارش واژن
  • تنگ کردن فوری واژن
  • درمان بوی بد واژن
  • متعادل نمودن PHترشحات زنانه

 

منع مصرف از شیاف جذبی ماریانا چهل گباه

به شرح زیر :

  1.  خانم های باردار
  2. دختر خانم ها
  3. در دوران پریودی
  4. نمیتونن استفاده کنن

 

خرید و فروش شهد العسل عمده

طرز استفاده از شیاف ماریانا چهل گیاه

  • زمان مناسب استفاده از شیاف ماریانا طبق تجارب خانومهای که به صورت همیشگی از آن را استفاده کرده اند، 2تا 3ساعت قبل از انجام عمل نزدیکی و مقاربت است.
    در این بازه زمانی بیشتری تاثیر را ازشیاف تنگ کننده واژن ماریانا شاهد خواهید بود.
  • نحوه صحیح استفاده از شیاف ماریانا نیز به این صورت است که در ابتدا باید دستان خود را کاملا تمیز بشویید و سپس ناحیه واژن را ضد عفونی نمایید.
  • هنگامی که از پاکیزگی این اندام ها اطمینان حاصل شد یکی از شیاف ها را از بسته بندی خارج نموده و با انگشت در حالی که دراز کشیده اید وارد واژن خود کنید. شیاف باید به انتهایی ترین نقطه واژن برسد.
  • پس از این که شیاف تنگ کننده وارد واژن شد سعی کنید به مدت ۲۰ دقیقه تا ۳۰ دقیقه در حالت دراز کش بمانید تا تاثیر شیاف به طور کامل اعمال شود.

 

 

شیاف ماریانا جذبی عمده
شیاف ماریانا جذبی عمده

شیاف ماریانا شاندرمن چهل گیاه تقلبی چه عوارضی دارد؟

مهم ترین وجه تمایز دهنده محصولات تقلبی از اصل این فرمولاسیون تشکیل دهنده آن است. به گونه ای که اگر از محصولات شیاف ماریانا که آنها تقلبی هستند استفاده کنید قطعاً هیچگونه فایده و خواصی برای شما به همراه نخواهد داشت. همچنین در نظر داشته باشید که اگر این محصولات به صورت فله و یا غیربهداشتی تهیه شوند میتوانند خود باعث عفونت شوند. زیرا یکی از مهمترین ویژگی های درمانی شیاف ماریانا جذبی شاندرمن اثر ضد عفونی کنندگی آن است

 

بنابراین مهمترین و کلیدی ترین تفاوت بین شیاف شاندرمن اصلی و تقلبی ترکیبات تشکیل دهنده و نوع فرمولاسیون آنهاست .بسیاری از محصولات تقلبی تنها یک شیاف روغنی ساده هستند و هیچگونه خاصیت درمانی به همراه ندارند

 

عوارضی مانند عفونت و یا ایجاد زخم در داخل واژن از مهمترین خطرات و مضرات مصرف شیاف های تقلبی می باشد به دلیل اینکه فرمولاسیون این محصولات به صورت اصولی صورت نمی‌گیرد نمی توانند ویژگی درمانی خاصی داشته باشند علاوه بر این محصولات تقلبی می تواند باعث ایجاد زخم های ریز و درشت در داخل واژن شوند و خود عواملی مانند لک و خونریزی را به همراه داشته باشد

 

چند دوره نیاز هست از شیاف جذبی شاندرمن استفاده شود؟

با تکمیل کردن یک دوره استفاده از قرص جذبی شاندزمن تا ۳ ماه نیاز نیست دیگر از این محصول استفاده شد، تاثیر و فواید محصول بر روی بدن برجای خواهد ماند و نیاز به تمدید مجدد نیست، ولی در صورتی که از فیبرم و یا کیست رنج میبرید پیشنهاد میشود دوره درمان ادامه پیدا کند.

 

 

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *