گچ مو رنگی عمده و تک
آرایشی

گچ مو رنگی عمده و تک

گچ مو رنگی عمده و تک

گچ مو رنگی عمده و تک
گچ مو رنگی

 

گچ مو رنگی چیست؟

گچ مو رنگی نوعی رنگ موی موقت است که رنگ مو ها را تغییر می دهد و بعد از یک بار شستن به راحتی پاک می شود. هر چند گچ مو هایی وجود دارند که تا 6 هفته دوام می آورند.

این محصول دارای رنگ های نئونی یا پاستلی بوده و مشابه گچ های هنری هستند، اما هیچ عوارض جانبی برای مو ها به همراه ندارند.

  • فروشگاه‌ آنلاین شیک کویین 09031005468 واتساپ یا روبیکا از آف روانه خبردار باشید

کاربرد رنگ گچی مو

از این محصول  حتی در مهد کودک ها و پیش دبستانی ها نیز جهت اجرای نمایش استفاده می شود، علاوه بر خانم ها آقایان هم می توانند در ورزشگاه ها، باشگاه ها و سالن های نمایش از این محصول استفاده کنند.

شما به جای اسپری رنگ، هایلایت و سایر مواد می توانید از گچ مو استفاده کنید. گچ موی رنگی به هیچ عنوان دارای مواد شیمیایی نیست و رنگی کاملا طبیعی به مو هایتان می بخشد.

یکی از مهم ترین مواد سازنده این رنگ گچ است که با ترکیب کردن رنگ ها، رنگ های زیبایی برای مو به وجود می آورد. با قرار دادن مو ها در HAIR CHALK مو های خود را به زیبایی هایلایت نمایید.

کرم شیر الاغ سفید کننده وکالی

مزیت های استفاده از HAIR CHALK

روش رنگ کردن با آن به سادگی و در مدت زمان کوتاهی انجام می شود.
شما بعد از رنگ کردن مو های خود با این محصول می توانید مو هایتان را بشویید تا به همان رنگ قبلی درآید.
این رنگ مو موقتی بوده و فاقد عوارض رنگ های شیمیایی می باشد.
بین محصول باعث آلرژی و حساسیت نمی شود.
با گچ مو رنگی می توانید در مدت زمان کوتاهی مو های خود را رنگ نموده و زیبا سازید.
با این محصول دیگر نیازی به رنگ مو های شیمیایی نخواهید داشت و به مو هایتان هیچ آسیبی نمی رساند.
چون HAIR CHALK فاقد مواد شیمیایی است، بچه ها نیز می توانند از آن استفاده کنند و محصولی کاملا طبیعی است.

گین اپ سینه اصل عمده همین حالا خرید کن

عوارض استفاده از گچ مو رنگی

این محصول هیچ گونه عوارض و مضراتی به همراه ندارد، اما در صورت استفاده بیش از حد ممکن است موجب بروز حساسیت های تنفسی شود.

از این محصول نباید زود به زود استفاده کنید، چون مصرف بیش از حد آن منجر به خشک شدن مو ها می گردد. بعد از هر بار استفاده از گچ مو حتما مو های خود را با یک نرم کننده مناسب بشویید.

طیف رنگ های گچ مو

طیف رنگ های گچی از تنوع بالایی برخوردار است و افراد می توانند مطابق با میل و سلیقه شخصی خود رنگ مورد نظرشان را انتخاب نموده و خریداری کنند. این محصول در میان خانم ها بسیار محبوب و پرطرفدار است.

رنگ های خاص و فانتزی گچ مو به قدری زیاد است که دامنه انتخاب افراد را افزایش داده است. اگر رنگ های مختلف آن را با هم ترکیب کنید، می توانید رنگ دلخواهتان را بسازید و سپس از آن استفاده نمایید.

افراد بر حسب رنگ پوست، چشم و لباس خود تصمیم می گیرند چه نوع رنگی را انتخاب نمایند. شما با بهره گیری از گچ مو های رنگی، می توانید مو هایتان را برای مراسم و مهمانی های خود به سادگی رنگ نمایید.

گچ مو رنگی عمده و تک
گچ مو رنگی عمده و تک

پودر چاقی اپل عمده و تک همین حالا خرید کن

انواع گچ مو

حرارتی:
رنگ موی حرارتی مدت زمان زیادی بر روی مو ها باقی نمی ماند. برخی از برند های این محصول به صورت قالب های گیره ای قابل حمل ساخته شده اند و روش استفاده از آن ها بسیار آسان است. گچ موی حرارتی به راحتی روی تار مو ها قلاب می شود و با پایین کشیدن آن مو هایتان رنگ می شود. شما در مدت زمان کوتاهی می توانید مو هایی شیک و زیبا داشته باشید.
قلمی:
گچ موی قلمی همانند یک خودکار است که که متناسب با مو هایتان طراحی و تولید شده است. شما با صرف هزینه کمی، می توانید مو هایی رنگ شده و زیبا داشته باشید.
سفید:
گچ موی سفید در عرض 60 ثانیه خشک می شود و مناسب برای مو های رنگ روشن و تیره می باشد. این محصول تا چند روزی دوام دارد و اگر مایلید که در مو هایتان خط سفید داشته باشید با این گچ مو به راحتی می توانید به خواسته تان دست یابید.

افراد برای شرکت در جشن های هالووین و طرح های خلاقانه خود، می توانند از کاربرد این محصول بهره مند شوند. وجود رنگ سفید در میان تارهای تیره مو اثری زیبا و جالب بر جای می گذارد.
گچ رنگ مو مایع
این نوع گچ مو از سایر گچ مو های رنگی دوام بیشتری دارد؛ در واقع بعد از 8 الی 10 بار شست و شو نیز بر قوت خود باقی می ماند. اگر می خواهید دست هایتان رنگی نشوند، بهتر است از دستکش لاتکس در موقع رنگ کردن استفاده کنید.
گچ مو سیاه
روش طراحی و استفاده از این نوع گچ مو نیز آسان است و در مواقعی که دارای فرصت کافی برای رنگ کردن مو های خود نمی باشید، می توانید با این روش کاربردی به سادگی مو های خود را سیاه کنید.

با این محصول  می توانید عمق مناسبی به مو های قرمز و نارنجی خود ببخشید. گچ مو سیاه مناسب برای تیره کردن مو های سفید یا روشن است و نتایج حیرت انگیزی را به همراه دارد.

خرید ضد آفتاب کپی بیودرما عمده

 

روش استفاده از گچ مو

موهایتان را بشویید و به خوبی خشک کنید. در موقع شست و شوی مو ها از ماسک یا نرم کننده استفاده نکنید.
مو های خود را با اسپری مرطوب کنید تا جذب رنگ مو بهتر انجام گیرد.
از گچ مو جهت رنگ کردن مو های خود استفاده کنید. از نزدیک ریشه مو ها شروع کنید و به طور یکنواخت به سمت پایین پخش کنید.
حدود 30 دقیقه تا 1 ساعت صبر کنید تا مو هایتان کاملا خشک شوند.

خرید گچ مو رنگی عمده و تک

شما می توانید گچ موی رنگی را از مراکز و وب سایت های معتبر اینترنتی تهیه و خریداری نمایید. جهت اطمینان از خرید محصول اورجینال و با کیفیت پیشنهاد می شود به مراکزی مراجعه نمایید که از اعتبار و سوابق کار ایشان آگاه هستید.

فروشگاه بزرگ شیک کویین یکی از معتبر ترین و با سابقه ترین مراکز ارائه دهنده محصولات آرایشی و مراقبت از پوست و مو می باشند که مشتریان عزیز می توانند به دو صورت حضوری یا آنلاین سفارش خود را ثبت نمایند.

جهت خرید و سفارش محصول مورد نظر خود، کافیست با شماره های درج شده در وب سایت ما تماس حاصل فرمایید.

 

خرید ضد آفتاب کپی بی بی گارنیر عمده

انتخاب نهایی با شماست. اگر به دنبال صرفه جویی در هزینه هستید، می توانید از ضد آفتاب های کپی بیودرما استفاده کنید.

آبرسان نوتروژینا اصل

وبسایت کرم گلدن کویین عمده پخش لوازم ارایشی فروشگاه شیک کویین همراه باشید.

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *