کرم یونیک روشن کننده چیست؟

کرم یونیک روشن کننده چیست؟

کرم یونیک روشن کننده چیست؟
کرم یونیک روشن کننده چیست؟

مشخصات کرم یونیک روشن کننده

کرم یونیک روشن کننده بر طبق فرمولاسیونی قوی و منحصر به فرد ساخته شده است که می تواند به طرز موثری به افزایش شفافیت پوست، برطرف نمودن لک و کک و مک های صورت کمک کند. در حال حاضر محققان توانسته اند به کمک مواد جوان کننده فرمول هایی را خلق کنند که به رفع لک های صورت کمک می کند. یکی از این محصولات شگفت انگیز، کرم یونیک است. با این محصول همواره پوستی زیبا و صاف خواهید داشت. این کرم از پوست در مقبل اشعه های مضر خورشید و آلاینده های محیطی به خوبی محافظت می کند. عوامل متعددی هم چون بالا رفتن سن انسان، کاهش تولید کلاژن در پوست و غیره منجر به ایجاد لک می شوند. کرم یونیک شما را برای همیشه از شر لک های صورت خلاص می کند.

در انتخاب محصولی مرغوب و با کیفیت برای پوست، همواره باید به نکات مهمی توجه داشته باشید. یکی از این نکات مهم توجه به ساختار سازنده محصول است. کرم یونیک متشکل از موادی گیاهی و ارگانیک است که پوست شما را چندین برابر زیبا و جذاب می نماید. تجربه مصرف کنندگان و کاربران محصول یکی دیگر از نکات مهمی است که شما را به سوی خرید محصولی مرغوب و با کیفیت راهنمایی می کند. اگر محصول نتیجه بخش باشد، رضایت کاربران زیادی را با خود به همراه خواهد داشت. کرم یونیک در میان خانم ها بسیار محبوب و پر طرفدار است و با فروش بالایی در بازار رو به رو بوده است.

کرم سوپر معجزه اصل عمده

خواص مهم کرم یونیک روشن کننده

در حال حاضر محصولات متعددی در بازار لوازم آرایشی و بهداشتی برای پوست و مو ارائه شده اند. اغلب این محصولات دارای تاثیری موقتی بوده و پوست بعد از مدتی به همان حالت قبل بر می گردد. کرم یونیک یکی از محصولات آرایشی و بهداشتی پوست است که تا کنون رضایت مشتریان زیادی را به خود جلب کرده است. از جمله خواص مهم کرم یونیک روشن کننده می توان به موارد زیر اشاره کرد:

ضد لک و کک و مک

  • ضد جوش است بسیاری از خانم ها بر اثر مواردی هم چون حساسیت فصلی و حساسیت به مواد غذایی دچار جوش می شوند و با این کرم که از قدرت پاک کنندگی بالایی برخوردار است، می توانند به راحتی از شر جوش های صورت خود رها شوند.
  • روشن کننده و شفاف کننده قوی پوست
  • لیفت سازی و بر طرف کردن چین و چروک های پوست
  • ساخت کلاژن در پوست
  • دارا بودن ضد آفتاب
  • کمک به پاک سازی صورت و برطرف کردن تیرگی های دور چشم
  • شامپو سبغ در شیراز

روش مصرف کرم یونیک

کرم یونیک روشن کننده را باید هر شب استفاده نمایید. در ابتدا لازم است دستان خود را بشویید و بعد با صابون یا ماده شوینده ملایمی، پوست صورت را شسته تا عاری از هر گونه میکروب و باکتری گردد. بهتر است در زمان شست و شو حدود 2 دقیقه کف صابون را بر پوست صورت نگه دارید و سپس با آب ولرم بوشیید. حدود یک نخود از کرم را روی انگشت خود زده و به صورت ضربه ای به سطح پوست بزنید تا کرم کاملا در بافت پوست جذب شود.

حود 1 الی 2 دقیقه پوست خود را ماساژ دهید، به مدت 6 الی 7 دقیقه به پوست خود استراحت دهید و در نهایت با صابون زردچوبه بشویید. کف صابون حدود 2 دقیقه بر روی پوست باقی بمانده و سپس آبکشی کنید. قبل از خواب از کرم استفاده کنید. برای دست یابی به نتیجه بهتر از صابون زردچوبه استفاده کنید. در هنگام مصرف کرم از سایر کرم ها به خصوص کرم های لایه بردار استفاده نکنید.

هنگامی که قوطی کرم به نصف رسید، شاهد روشن شدن پوست خود در حد 2 درجه بیشتر خواهید بود، حتی لکه های صورت کم رنگ و محو می شوند. شما می توانید دو شب در میان به مصرف آن ادامه دهید. هرگز مصرف کرم با به یک باره قطع کنید، چون شوک و آسیب زیادی به پوستتان وارد می شود.

کرم یونیک روشن کننده چیست؟
کرم یونیک روشن کننده چیست؟

در موقع مصرف کرم یونیک از چه محصولاتی استفاده نکنیم؟

  • قرص جلوگیری: از مصرف این قرص در حین دوره مصرف کرم یونیک خوددری کنید، چون موجب افزایش لک های صورت می شود.
  • هرگز بدون ضد آفتاب در زیر نور مستقیم خورشید قرار نگیرید.
  • در هنگام حاملگی و تغییرات هورمونی از مصرف کرم خودداری کنید.
  • اختلالات پوستی موجب تیرگی و افزایش ضخامت پوست می شوند. اگر ویتامین های لازم هم چون A،  B، C و E جذب پوست نشوند، آن را زشت و نازیبا می کنند.
  • اختلالات کبدی و عدم عملکرد درست آن، منجر به تیره شدن پوست می شود.
  • در هنگام مصرف کرم به قدر کافی آب بنوشید تا بدن همواره رطوبت خود را حفظ کند.
  • غذا های تند و چرب مصرف نکنید.
  • میوه و سبزیجاتی که دارای مقادیر زیادی ویتامین های A، B،  c و E  هستند مصرف کنید.
  • از مصرف الکل و دخانیات اجتناب کنید.
  • محصولات آرایشی و مراقبت از پوست و مو، باعث تحریک پوست و تشکیل لکه های تیره می شوند.

کاربرد کرم یونیک

کرم یونیک روشن کننده با بهره گیری از فرمولاسیون قوی و پیشرفته لک، جوش و جای جوش های قدیمی را از بین می برد و پوستی شفاف و یکدست را برایتان به ارمغان می آورد. کرم یونیک حاوی مواد و ترکیبای مغذی برای پوست است که موجب از بین بردن چین و چروک های پوستی می شود. این محصول بی نظیر از محصولات هم رده خود عملکرد بهتری داشته و تا کنون توانسته است رضایت کاربران زیادی را به خود جلب کند.

خرید کرم یونیک سفید کننده

شما می توانید کرم یونیک روشن کننده را از مراکز و وب سایت های معتبر اینترنتی تهیه و خریداری نمایید. جهت اطمینان از خرید محصول اورجینال و با کیفیت پیشنهاد می شود به مراکزی مراجعه نمایید که از اعتبار و سوابق کار ایشان آگاه هستید. فروشگاه بزرگ شیک کویین یکی از معتبر ترین و با سابقه ترین مراکز ارائه دهنده محصولات آرایشی  و مراقبت از پوست و مو می باشند که مشتریان عزیز می توانند به دو صورت حضوری یا آنلاین سفارش خود را ثبت نمایند. جهت خرید و سفارش محصول مورد نظر خود، کافیست با شماره های درج شده در وب سایت ما تماس حاصل فرمایید.

 

ضد آفتاب بی رنگ وکالی

نرگس محمدی
نرگس محمدی
مقاله‌ها: 42

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *