کرم گلدن کویین ساخت کدام کشور است؟

کرم گلدن کویین ساخت کدام کشور است؟

کرم گلدن کویین ساخت کدام کشور است؟
کرم گلدن کویین ساخت کدام کشور است؟

کرم گلدن کویین از بهترین کرم های از بین برنده لکه ها، جوش ها، جای جوش ها، تیرگی های پوست است  که به دلیل اثر بخشی بالایی که تا کنون داشته بسیار محبوب و پرطرفدار شده است. و صبح روز بعد مجددا با صابون زرد چوبه بشویید. صابون زرد چوبه به اثر بخشی و تاثیر گذاری بهتر کرم کمک می کند و شما را در مدت زمان کوتاه تری به نتیجه دلخواهتان می رساند. در صورتی که پوست حساس یا خشکی دارید، می توانید به جای این صابون از ژل های شست و شو یا فوم های مخصوص شست و شوی پوست استفاده کنید.

منع مصرف کرم گلدن کویین

کرم گلدن کویین ضد لک و روشن کننده قوی پوست برای همه افراد بوده که از بهترین مواد گیاهی ساخته شده است. اصل کرم گلدن کویین مونتاژ کشور امارات است و مواد اولیه آن آمریکایی می باشند. افراد بالای 18 سال مجاز به استفاده از این کرم هستند.

چند نوع کرم گلدن کویین داریم

کرم گلدن کویین دو نوع است یک نوع آن به مدل کاسه ای معروف شده است و نوع دیگر آن قوطی مشکی رنگی دارد که به آن کرم قوطی مشکی هم می گویند. معمولا کاربران از مصرف کرم کاسه گلدن کویین رضایت بیشتری داشته اند، اما حقیقت این است که هر دو کرم خواص و تاثیر گذاری یکسانی دارند، فقط کرم کاسه محبوب تر شده است. این محصول چند کاره شما را در مدت زمان کوتاهی به نتیجه دلخواهتان می رساند. البته بهتر است برای افزایش کارایی کرم، آن را به همراه سایر کرم های پوستی استفاده نکنید.

 

صابون تریاک عمده

تاثیر کرم گلدن کویین بر پوست

این کرم جوش هایی که بر اثر عوامل مخلفی هم چون ژنتیک، آلودگی هوا، خوراک نامناسب و غیره ایجاد شده اند را از بین می برد.

جای جوش و آکنه های باقی مانده بر روی پوست را برطرف می کند.

انواع لک هایی که بر اثر عوامل مختلفی هم چون آفتاب سوختگی، بارداری و غیره ایجاد شده اند را از بین می برد.

موجب روشنی و جوانی پوست می شود.

پوست های شل و افتاده را به خوبی سفت می کند و به زیبایی هر چه بیشتر آن ها کمک می کند.

موجب آبرسانی به پوست می شود.

تفاوت کرم گلدن کویین کاسه ای و قوطی

این دو کرم دارای اسم های مشابه و ظاهر متفاوتی با یکدیگر هستند. هر دو کرم تاثیرات و کارایی یکسانی دارند، اما توسط دو شرکت مختلف ساخته می شوند. کرم با قوطی کاسه ای، درب طلایی و قسمت پایین شفاف یا سفید محصول قدیمی تری است و چند سال قبل از کرم قوطی مشکی وارد بازار شده است. کرم قوطی مشکی از روی کرم کاسه ای تولید شده است و اثربخشی مشابهی دارد. هر دو کرم دارای وزن های یکسانی هستند و حدود 90 گرم وزن دارند. حجم محتوای کرم درون قوطی ها دقیقا مشخص نشده است، اما به صورت تقریبی حدود 10 لی 15 گرم است که مناسب برای استفاده یک ماهه می باشد. برخی به همراه کرم جهت شست و شوی پوست خود، می توانند از صابون زردچوبه و افرادی که پوست های خشک و حساسی دارند، می توانند از فوم های شست و شو استفاده کنند. تاثیرات کرم بر روی پوست همه افراد شبیه هم است؛ هر چند افراد از لحاظ ساختار پوستی، مشخصات ارثی و ژنتیکی با هم فرق می کنند، بنابراین تا زمانی که از کرم روی پوست خود استفاده نکرده باشید، نمی توانید متوجه اثرات آن شوید.

روش استفاده از کرم گلدن کویین

این کرم دارای خواص و تاثیرات فوق العاده ای است و قطعا تعریف آن را از اطرافیان خود زیاد شنیده اید. برای خرید این محصول بهتر است با تاثیرات آن آشنا شوید. حتما قبل استفاده از کرم، تست حساسیت در بخش کوچکی از پوست خود انجام دهید و اجازه دهید حدود 24 تا 48 ساعت رو پوست باقی بماند. اگر به آن حساسیت نداشتید، مصرف کرم را ادامه دهید. کرم اصلی گلدن کویین هم برای خانم ها و هم برای آقایان مناسب استفاده است. به کرم گلدن کویین کرم شب هم گفته می شود.

روش استفاده از این کرم بدین صورت است که قبل از استفاده باید پوست خود را با یک ماده شوینده و ملایم به خوبی شسته و سپس خشک نمایید. شب قبل از خواب مقداری از کرم را با نوک انگشت برداشته و بر روی پوست خود بزنید و به آرامی ماساژ دهید تا کاملا جذب پوستتان شود. صبح بعد از بیدار شدن از خواب پوست صورت را با مجددا با یک ماده شوینده مناسب بشویید، در طی روز از یک مرطوب کننده یا آبرسان مناسب استفاده کنید و حتما قبل خارج شدن از منزل پوست خود را با یک ضد آفتاب با کیفیت به خوبی پوشش دهید.

کرم گلدن کویین ساخت کدام کشور است؟
کرم گلدن کویین ساخت کدام کشور است؟

عوارض استفاده از کرم

تا کنون هیچ گونه عوارض و اثر مخربی از این کرم گزارش نشده است، به همین خاطر بسیار محبوب و پرطرفدار است. هر چند افراد از لحاظ ساختاری پوست و حساسیتی با یکدیگر تفاوت های بسیاری دارند. افرادی که پوست های حساسی دارند، ممکن است بعد از استفاده دچار خارش، التهاب یا قرمزی پوست شوند، بنابراین بهتر است قبل استفاده حتما تست حساسیت انجام دهند و در صورت عدم بروز مشکل، مصرف کرم را ادامه دهند. برای اینکه کارایی و عملکرد بهتری از کرم گلدن کویین دریافت کنید، بهتر است از کرم هایی با خواص مشابه هم زمان استفاده نکنید و میان مصرف کرم گلدن کویین با سایر کرم های مشابه حداقل یک ماه فاصله بیندازید.

خرید کرم گلدن کویین اصل

شما می توانید کرم گلدن کویین اصل را از مراکز و وب سایت های معتبر اینترنتی تهیه و خریداری نمایید. جهت اطمینان از خرید محصول اورجینال و با کیفیت پیشنهاد می شود به مراکزی مراجعه نمایید که از اعتبار و سوابق کار ایشان آگاه هستید. فروشگاه بزرگ شیک کویین یکی از معتبر ترین و با سابقه ترین مراکز ارائه دهنده محصولات آرایشی  و مراقبت از پوست و مو می باشند که مشتریان عزیز می توانند به دو صورت حضوری یا آنلاین سفارش خود را ثبت نمایند. جهت خرید و سفارش محصول مورد نظر خود، کافیست با شماره های درج شده در وب سایت ما تماس حاصل فرمایید.

کرم کاریزما اصل و تقلبی

 

نرگس محمدی
نرگس محمدی
مقاله‌ها: 42

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *