کرم گلدن کویین خوبه یا نه؟
آرایشی

کرم گلدن کویین خوبه یا نه؟

کرم گلدن کویین خوبه یا نه؟

کرم گلدن کویین خوبه یا نه؟
کرم گلدن کویین خوبه یا نه؟

 

کرم گلدن کویین خوبه یا نه؟

در پاسخ به این سوال که کرم گلدن کویین خوبه یا نه؟ باید گفت که کرم گلدن کویین محصولی ضد لک بوده و افراد با هر نوع پوستی قادرند از این محصول جهت روشن کردن پوست خود استفاده کنند.

در ساختار سازنده این محصول از ترکیبات کاملا گیاهی و ارگانیک استفاده شده است که موجب برطرف کردن لک های دوران بارداری و ناشی از آفتاب سوختگی می شود. این محصول ساخت کشور امارات است و در میان کشور های اروپایی بسیار محبوب و پر طرفدار شده است.

مشخصات کرم گلدن کویین

این محصول از مواد اولیه آمریکایی ساخته شده و مونتاژ کشور امارات می باشد.
در حجم 35 گرمی موجود است.
برای افراد بالای 18 سال مناسب استفاده است.
از مشخصات مهم محصول می توان به خواص ضد لک، روشن کننده، برطرف کننده جوش، جای جوش و غیره اشاره کرد.
دارای رنگی نخودی رنگ است.
پوست را تا 2 الی 3 درجه روشن تر می کند.

روغن آرگان انزو عمده و تک همین حالا خرید کن

کرم کویین چیست؟

کرم گلدن کویین از محصولات پر طرفدار و بسیار پر فروشی است که به دلیل سطح کیفی بالا و بر طرف کردن لک های پوستی از سایر محصولات مراقبت از پوست پیشی گرفته است.

شما با استفاده از این محصول در مدت زمانی کمتر از 1 ماه قادر خواهید بود تمامی مشکلات پوستی هم چون لک، جوش و جای جوش های خود را برطرف کنید که از جمله مهم ترین مشکلات پوستی مردم جهان در قرن حاضر می باشند.

این محصول با ساختار سازنده بی نظیر و دارا بودن خواص متعدد با معروف ترین شرکت های آرایشی برند دنیا رقابت می کند.
اغلب مردم جهان با نژاد های گوناگون دارای مشکلات و لک های پوستی هستند که از مهم ترین دلایل بروز چنین مشکلاتی نور خورشید، لکه های دوران بارداری و لکه های بعد از خشک شدن جوش صورت هستند.

برخی از لکه های پوستی که دارای رنگ ذاتی و دو رنگ ژنتیکی هستند که بر اثر ملانین پوست به وجود می آیند که در اثر مواجهه با مسائلی هم چون اشعه آفتاب تشدید می شوند.

هم چنین کمبود ویتامین هایی نظیر ویتامین B12 در برخی از افراد به خصوص کسانی که پوست تیره ای دارند از عوامل شایع بروز لک می باشد. ویتامین های دیگری هم چون ویتامین A، اسید فولیک و کم خونی نیز می توانند در صورت کمبود موجب پیدایش لکه های پوستی شوند.

کرم گلدن کویین خوبه یا نه؟
کرم گلدن کویین خوبه یا نه؟

روش های جلوگیری از لکه های پوستی

نور خورشید از مهم ترین دلایل بروز لکه های پوستی است و بهترین روش برای جلوگیری از آن، استفاده از ضد آفتاب معتبر در مقابل نور خورشید است. لک های هورمونی و بارداری از مشکلات شایعی هستند که بر اثر به هم خوردن هورمون ها و فشارات وارد شده به کبد رخ می دهند.

برخی از افراد تصور می کنند بعد از قطع مصرف کرم گلدن کویین، امکان بازگشت لکه های پوستی وجود دارد. این باور اشتباهی است و به هیچ عنوان لکه های پوستی باز نمی گردند، مگر اینکه به هم ریختگی هورمون ها و مشکلات کبدی موجب بروز لک های پوستی شوند که در این حالت باید به فکر حل مشکلات اولیه باشید، سپس اقدام به درمان لکه های خود کنید.

سرم اوردینری روشن کننده پوست همین حالا خرید کن

تاثیر کرم گلدن کویین بر پوست

کرم گلدن کویین لکه های سخت پوست را از بین می برد، چون ترکیبات خاص و کمیابی در ساختار آن به کار رفته اند که موجب محو لک های پوستی شده و منفذ های باز پوست را می بندد.

با توجه به اینکه کرم گلدن کویین می تواند سلول های مرده پوست را از بین برده و موجب ساخت کلاژن در پوست می شود، می تواند پوست را کاملا صاف و شفاف سازد. چین و چروک های پوستی به خاطر از بین رفتن خواص ارتجاعی پوست، افزایش سن و مسائل ژنتیکی رخ می دهند.

کرم گلدن کویین دارای اسید لینولنیک، ویتامین C، ویتامین A است و با قدرت نفوذ بالایی دارد که موجب کم کردن چین و چروک ها در پوست شده و به جوان شدن پوست کمک بسزایی می کند. با استفاده از کرم گلد کویین پوستی جوان و عاری از هر گونه چین و چروکی خواهید داشت.

فواید معجزه آسای کرم گلدن کویین

یک محصول ضد لک قوی است.
لک های بارداری و هورمونی را از بین می برد.
کک و مک های شدید پوستی را از بین می برد.
پوست را تا حدود 2 الی 4 درجه روشن تر می کند.
جوش های سر سیاه را نابود می کند.
یک کلاژن ساز قوی برای پوست محسوب می شود.
موجب آبرسانی به پوست می شود.
باعث شادابی و طراوت پوست می شود.
به جوان سازی و سفت شدن پوست کمک بسزایی می کند.
تیرگی های دور چشم را از بین می برد.
موجب از بین بردن لکه های ناشی از آفتاب سوختگی می شود.
باعث افزایش براقیت و شفافیت پوست می شود.

کرم گلدن کویین چه رنگی است؟

در مورد رنگ کرم گلدن کویین باید گفت که نمونه های اصلی و تقلبی بسیاری در بازار وجود دارند، بنابراین باید در انتخاب کرم به نکات مهمی توجه نمایید. رنگ کرم گلد کویین سبز مایل به کرمی یا نخودی رنگی است.

نمونه های تقلبی این محصول رنگ قهوه ای دارد، از خریدن آن اجتناب کنید چون اصلی نمی باشد. کرم گلد کویین حاوی هیدروکینون در مقادیر کمی است که موجب از بین بردن لک و روشن کردن پوست می شود و هیچ گونه عوارضی برای پوست به همراه ندارد.

روش استفاده از کرم گلدن کویین

روش استفاده از کرم گلدن کویین بسیار راحت است. در ابتدا پوست صورت را به خوبی با صابون یا مواد شوینده ملایمی شسته و پس با حوله نرمی خشک کنید. مقدار کمی از را برداشته، بر صورت خود بمالید و آن را بر تمام صورت خود پخش کنید.

بهتر است کرم به اندازه یک نخود یا عدس بردارید و به قدری آن را بر پوست ماساژ دهید که اثری از آن روی پوست مشخص نشود. صبح صورت خود را بشویید.

خرید کرم گلدن کویین

شما می توانیدکرم گلدن کویین را به راحتی از مراکز و وب سایت های معتبر اینترنتی تهیه و خریداری نمایید. جهت اطمینان از خرید محصول اورجینال و با کیفیت پیشنهاد می شود به مراکزی مراجعه نمایید که از اعتبار و سوابق کار ایشان آگاه هستید.

فروشگاه بزرگ شیک کویین یکی از معتبر ترین و با سابقه ترین مراکز ارائه دهنده محصولات آرایشی و مراقبت از پوست و مو می باشند که مشتریان عزیز می توانند به دو صورت حضوری یا آنلاین سفارش خود را ثبت نمایند.

جهت خرید و سفارش محصول مورد نظر خود، کافیست با شماره های درج شده در وب سایت ما تماس حاصل فرمایید.

خرید ضد آفتاب کپی بی بی گارنیر عمده

انتخاب نهایی با شماست. اگر به دنبال صرفه جویی در هزینه هستید، می توانید از ضد آفتاب های کپی بیودرما استفاده کنید.

آبرسان نوتروژینا اصل

وبسایت کرم گلدن کویین عمده پخش لوازم ارایشی فروشگاه شیک کویین همراه باشید.

 

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *