کرم گلدن کویین اصلی را از کجا بخریم؟

کرم گلدن کویین اصلی را از کجا بخریم؟

کرم گلدن کویین اصلی را از کجا بخریم؟
کرم گلدن کویین اصلی را از کجا بخریم؟

کرم گلدن کویین یک محصول ضد لک و روشن کننده پوست مناسب برای همه افراد است. این محصول از بهترین و مرغوب ترین مواد و ترکیبات گیاهی ساخته شده است و به خوبی لکه های بارداری و لکه های ناشی از آفتاب سوختگی را درمان می کند. این محصول مونتاژ کشور امارات است و در میان کشور های اروپایی بسیار محبوب و پر طرفدار شده است. از خواص مهم کرم می توان به ضد لک بودن، روشن کننده، جلوگیری از جوش، از بین بردن جای جوش های قدیمی و غیره اشاره کرد. رنگ این کرم نخودی است و در دو نوع کاسه ای و قوطی مشکی رنگ به بازار ارائه می شود. این کرم برای افراد بالای 18 سال مناسب استفاده است و چون ساختار گیاهی و ارگانیکی دارد، هیچ آسیبی به پوست نمی رساند.

دلایل بروز انواع لکه های پوستی

این محصول پر فروش و محبوب به دلیل سطح کیفی بالا و قدرت بی نظیری که در محو کردن لکه های پوستی دارد، از سایر محصولات رقبای خود فروش بالاتری داشته است. با این کرم می توانید در مدت زمان کوتاهی به نتیجه دلخواهتان دست یابید و انواع مشکلات پوستی خود را هم چون لک، جوش، جای جوش را از بین ببرید. حدود 20 درصد مردم دنیا درگیر لکه های پوستی هستند. از دلایل متداول ایجاد لکه های پوستی می توان به نور خورشید، تغییرات هورمونی در دوران بارداری و لکه های بعد از خشک شدن پوست اشاره کرد.

دو نوع لکه پوستی وجود دارند که بر اثر کاهش ملانین پوست ایجاد می شوند یک نوع رنگ ذاتی و دیگری دو رنگ ژنتیکی که بر اثر رویارویی با عوامل محیطی و نور خروشید ظاهر می شوند. کمبود ویتامین های بدن هم چون B12 نیز می توانند موجب بروز لکه های پوستی شوند که معمول رنگ تیره تری دارند. کمبود دیگر ویتامین ها در بدن هم چون ویتامین A، اسید فولیک و کم خونی باعث ایجاد لکه های پوستی می شوند.

روش های جلوگیری از بروز لکه های پوستی

یکی از دلایل مهم ایجاد لکه های پوستی نور خورشید است، بنابراین بهترین روش استفاده از یک ضد آفتاب مرغوب و مناسب است. لکه های هورمونی یا بارداری در اثر به هم ریختن هورمون ها و فشاراتی که به کبد وارد می شوند رخ می دهند. بهترین روش استفاده از عرق کاسنی و خاکشیر هر روز صبح و به مدت یک ماه می باشد.

ترکیبات سازنده کرم گلدن کویین

از ترکیبات سازنده کرم می توان به عصاره آلوئه ورا، روغن آرگان و روغن هسته انار اشاره کرد و به هیچ عنوان از کورتون و هیدروکینون در ترکیبات آن استفاده نشده است. کرم گلدن کویین هیچ گونه عوارضی برای پوست به همراه ندارد و در صورتی که به نکات مهم استفاده از محصول توجه نمایید تمام مشکلات پوستی شما به خوبی درمان می شوند.

کرم گلدن کویین اصلی را از کجا بخریم؟
کرم گلدن کویین اصلی را از کجا بخریم؟

خواص مهم کرم گلدن کویین

این کرم همه لکه های پوستی را از بین می برد و به دلیل ترکیبات خاص و کمیابی که در ساختار سازنده کرم به کار رفته اند، همه لکه های پوستی را به خوبی محو نموده و منفذ های باز پوست را مسدود می کند.

سلول های مرده پوست را از بین می برد و به ساخت کلاژن در پوست می پردازد، در نتیجه پوستی شفاف و درخشان خواهید داشت.

با افزایش سن، پوست خاصیت ارتجاعی خود را از دست می دهد و موجب بروز چین و چروک های پوستی می شود. با وجود این محصول که دارای اسید لینولنیک، ویتامین C، ویتامین  A و قدرت نفوذ بسیار بالایی است، چین و چروک های پوست را برطرف می کند.

این محصول برای هر نوع پوستی مناسب استفاده است و هرگز پوست را دچار خارش و سوزش نمی کند.

روش درمانی مناسب برای انواع لکه های بدن است و در صورتی که از این محصول به طور مرتب و طبق دستورالعمل استفاده کنید، متوجه نتیجه و اثر بخشی بالای آن خواهید شد.

ویژگی های مهم کرم گلد کویین

  • محصول ضد لکی بسیار قوی برای پوست است.
  • لکه های بارداری و هورمونی را از بین می برد
  • کک و مک های پوست را به شدت از بین می برد.
  • پوست را حدود 2 الی 4 درجه روشن و شفاف تر می کند.
  • جوش های سر سیاه پوست را از بین می برد.
  • یک محصول کلاژن ساز بسیار قوی برای پوست به شمار می رود.
  • موجب آبرسانی و رطوبت رسانی به پوست می شود.
  • موجب شادابی و نشاط پوست می شود.
  • محصولی مناسب برای جوان سازی و لیفتینگ پوست است.
  • تیرگی های زیر چشم را برطرف می کند.
  • لکه های آفتاب سوختگی را برطرف می کند.
  • موجب افزایش شفافیت و براقیت پوست می شود.
  • کرم شیر گاو وکالی عمده و تک

روش تشخیص کرم گلدن کویین اصلی و تقلبی

یکی از روش های مهم تشخیص کرم گلدن کویین اصلی و تقلبی رنگ مواد این کرم است. رنگ کرم ضد لک گلدن کویین اصل با توجه به مواد و ترکیبات سازنده آن ممکن است بر حسب فصل سبز مایل به کرم یا نخودی رنگ باشد. در صورتی که رنگ کرم قهوه ای باشد به هیچ عنوان آن را خریداری نکنید، چون نشانه فیک و تقلبی بودن محصول است. اصل این کرم فاقد هیدروکینون است، هیچ عوارضی برای پوست به همراه ندارد و به رنگ نخودی به بازار عرضه می شود.

قیمت محصول یکی دیگر از ویژگی های شنایی اصالت کالا است، کرم های تقلبی قیمت های بسیار ارزانی دارند. در موقع خرید محصول به هولوگرام و بارکد محصول توجه کنید که نشانه اصالت کالا و مورد تایید بودن آن می باشد. خرید خود را از فروشگاه ها و مراکز معتبر ثبت نمایید تا از اصلی بودن کالا اطمینان خاطر داشته باشید.

خرید کرم گلدن کویین اصلی

شما می توانید کرم گلدن کویین اصلی را از مراکز و وب سایت های معتبر اینترنتی تهیه و خریداری نمایید. جهت اطمینان از خرید محصول اورجینال و با کیفیت پیشنهاد می شود به مراکزی مراجعه نمایید که از اعتبار و سوابق کار ایشان آگاه هستید. فروشگاه بزرگ شیک کویین یکی از معتبر ترین و با سابقه ترین مراکز ارائه دهنده محصولات آرایشی  و مراقبت از پوست و مو می باشند که مشتریان عزیز می توانند به دو صورت حضوری یا آنلاین سفارش خود را ثبت نمایند. جهت خرید و سفارش محصول مورد نظر خود، کافیست با شماره های درج شده در وب سایت ما تماس حاصل فرمایید.

 

نرگس محمدی
نرگس محمدی
مقاله‌ها: 42

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *