کرم پودر گابرینی عمده
آرایشی

کرم پودر گابرینی عمده

کرم پودر گابرینی عمده

کرم پودر گابرینی عمده
کرم پودر گابرینی عمده

کرم پودر گابرینی چیست؟

کرم پودر گابرینی یک محصول آرایشی محبوب و پرطرفدار است که ساخته کشور ترکیه می باشد و به دلیل خاصیت پوشانندگی بالا، بافت سبک و زود جذب و دوام خوبی که دارد معروف شده است.

این کرم پودر برای هر نوع پوستی مناسب استفاده است که به دلیل فرمولاسیون منحصر به فرد و پیشرفته خود به جایگاه بالایی در میان کاربران و مصرف کنندگان محصول دست یافته است.

افراد جهت داشتن یک آرایش خوب، باید یک زیرسازی مناسب انجام داده و پوست خود را کاملا یکدست کنند. افرادی که دارای پوست های چربی هستند، از پوسته پوسته شدن و عدم یکنواختی آرایش خود به خصوص در نواحی چانه، پیشانی و بینی راضی نیستند؛ چون این بخش ها چربی بیشتری ترشح می کنند.

محصولات گابرینی فاقد چربی می باشند و به طور معمول بر پایه آب ساخته می شوند، بنابراین می توانند گزینه مناسبی برای افراد با پوست های چرب محسوب شوند.

مشخصات کرم پودر گابرینی

کرم پودر تیوپی گابرینی یکی از بهترین کرم پودر هایی است که تا کنون به بازار عرضه شده است. این محصول دارای فرمولی ضد آب و SPF15 درصد است، یعنی در مقابل اشعه های مضر خورشید و آلودگی های محیطی نیز از پوست شما به خوبی محافظت می کند.

این محصول دارای قدرت پوشش دهی بی نظیری است و افراد تنها با اعمال یک لایه نازک از کرم، می توانند به خوبی همه چین و چروک ها و جوش های خود را بپوشانند و پوستی یکدست و مخمل گونه داشته باشند.

کرم فونداسیون گابرینی هیچ گونه چربی در ساختار سازنده خود ندارد، بنابراین پوست دچار براقیت و چربی بیش از حد نخواهد شد و شکل ظاهری مات و ابریشمی پیدا می کند.

این کرم پودر بافت بسیار سبک و زود جذبی دارد و فرد بعد از استفاده بر روی پوست خود احساس سنگینی نخواهد کرد. با این کرم پودر دیگر پوست دچار تعریق و چربی بیش از حد نمی شود و تا حدود 24 ساعت دوام و ماندگاری خود را به خوبی حفظ می کند.

کرم پودر تیوپی گابرینی دارای مشخصات منحصر به فرد و فرمولاسیون خاصی است که بهترین انتخاب برای افرادی می باشد که تمایل به خرید کرم پودری با خواص پوشش دهی بالا، بافت سبک و ماندگاری طولانی دارند.

اگر از این محصول به صورت مرتب استفاده کنید، پوستی صاف و بی عیب و نقص خواهید داشت که کاملا طبیعی و زیبا به نظر می رسد.

کرم پودر گابرینی عمده
کرم پودر گابرینی عمده

کرم گلدن کویین عمده همین حالا خرید کن

مواد سازنده کرم پودر گابرینی

کرم پودر تیوپی گابرینی از مواد مغذی و مفیدی ساخته شده است که موجب پوشانندگی بی عیب و نقص و افزایش سلامتی پوست می شوند.

از مهم ترین مواد سازنده کرم پودر می توان موارد زیر را نام برد:

  • سیلیکون ها: این مواد موجب صاف و یکدست به نظر رسیدن پوست می شوند و کرم پودر بعد از استفاده به راحتی بر روی پوست پخش می شود.
  • پودر های معدنی: این مواد موجب جذب چربی مازاد پوست می شوند و حالت ماتی به پوست می بخشند.
  • ویتامین E: این ویتامین هم چون آنتی اکسیدانی قوی است که اجازه نمی دهد آسیب های محیطی به پوست صدمه ای وارد کنند و مانع از الهتاب، تحریک و قرمزی پوست می شود.
  • عصاره های گیاهی: استفاده از عصاره های گیاهی مختلف در ساختار کرم پودر، موجب رساندن مواد مغذی کافی و تسکین پوست می شود.
کرم پودر گابرینی عمده

ویژگی های برجسته محصول

خاصیت پوشانندگی بالا: این کرم پودر همه عیب و نقص های پوست همانند لکه ها، جوش ها و خطوط ریز و کوچک را به خوبی می پوشاند و موجب صاف و یکدست شدن پوست می شود.

بافت سبک: این کرم بافتی سبک دارد که علی رغم خاصیت پوشانندگی بالا، فرد بعد از استفاده بر روی پوست خود احساس سنگینی نخواهد کرد. حتی به صورت روزانه نیز می توانید از این محصول استفاده کنید.
دوام بالا: این کرم پودر بی نهایت با دوام و ماندگار است و فرد در طی روز نیازی به تجدید کرم پودر خود نخواهد داشت.

مات کننده: کرم پودر گابرینی به گونه ای طراحی و فرموله شده است که چربی مازاد پوست را به خود جذب می کند و موجب مات و طبیعی به نظر رسیدن پوست می شود.
ضد آب: این محصول دارای مقاومت بالایی در مقابل آب و تعریق می باشد و افراد در شرایط مختلف محیطی می توانند از مزیت های بی نظیر آن بهره مند شوند.

روغن آرگان دیسار عمده همین حالا خرید کن

کرم پودر گابرینی عمده
کرم پودر گابرینی عمده

روش استفاده از محصول

در ابتدا پوست خود را با یک ماده شوینده ملایم به خوبی شسته و تمیز کنید. شما می توانید جهت زیر سازی پوست خود از یک پرایمر استفاده کنید تا کرم پودر دوام بیشتری داشته باشد و سطح پوست نیز صاف و یکدست تر شود.

مقداری از کرم پودر را روی دست یا پد آرایشی بریزید و به کمک براش یا انگشت آن را به صورت یکنواخت بر سطح پوست بکشید.
کرم پودر را بر روی پوست کاملا پخش کنید تا همه خطوط و اثرات آن از بین برود و پوست شما کاملا صاف و یکدست گردد.
بعد از استفاده از کرم پودر گابرینی، می توانید از محصولات آرایشی دیگری هم چون کانسیلر، پودر فیکس و رژ گونه استفاده کنید و آرایش خود را به اتمام برسانید.

کرم پودر گابرینی بهترین انتخاب برای پوست های چرب

پوست چرب در هنگام آرایش کردن دچار مشکلات متعددی می شود و حتما باید برای آن از زیر ساز های مناسبی استفاده کنید که فاقد چربی باشند.

به هیچ عنوان محصولاتی که بافت ضخیمی به پوست می دهند را استفاده نکنید، چون منفذ های پوست را مسدود می کنند و موجب ایجاد جوش های سر سیاه، انسداد منافذ و از بین رفتن درخشش پوست می شوند.

کرم پودر گابرینی عمده
کرم پودر گابرینی عمده

خرید کرم پودر گابرینی

شما می توانید کرم پودر گابرینی را از مراکز و وب سایت های معتبر اینترنتی تهیه و خریداری نمایید. جهت اطمینان از خرید محصول اورجینال و با کیفیت پیشنهاد می شود به مراکزی مراجعه نمایید که از اعتبار و سوابق کار ایشان آگاه هستید.

فروشگاه بزرگ شیک کویین یکی از معتبر ترین و با سابقه ترین مراکز ارائه دهنده محصولات آرایشی و مراقبت از پوست و مو می باشند که مشتریان عزیز می توانند به دو صورت حضوری یا آنلاین سفارش خود را ثبت نمایند.

جهت خرید و سفارش محصول مورد نظر خود، کافیست با شماره های درج شده در وب سایت ما تماس حاصل فرمایید.

صابون تریاک و کلاژن عمده و تک  ساخت کدام کشور است؟

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *