آرایشی,  محصولات ضد لک

کرم وکس عمده و تک

کرم وکس عمده و تک

کرم وکس VOOX چیست؟

کرم وکس عمده و تک یکی از محبوب ترین کرم های روشن کننده پوست است که برای صورت و بدن به کار می رود و در حجم 100 میلی گرم می توانید آن را تهیه نمایید.

کرم سفید کننده وکس همه لک ها و تیرگی های بخش های مختلف بدن را به خوبی برطرف نموده و موجب روشن نمودن پوست به صورت طبیعی می شود. افراد می توانند برای بخش های مختلف بدن از کرم وکس استفاده کنند و از سطح کیفی و ماندگاری بسیار بالایی برخوردار می باشد.
روش استفاده از کرم وکس بسیار راحت و سریع است و تمامی آقایان و خانم ها می توانند برای بخش های مختلف بدن خود از این کرم سفید کننده و طبیعی استفاده نمایند.

جهت استفاده از کرم لازم است مقداری از آن را برداشته و بر روی پوست خود بمالید، سپس به آرامی ماساژ دهید تا متوجه تفاوت آن با پوست قبلی خود در عرض چند دقیقه شوید.

روشن شدن طبیعی پوستتان شما را شگفت زده خواهد کرد. کرم وکس دارای رایحه ای خوش بو و حجم 100 میلی گرمی می باشد.
کرم VOOX نوعی کرم سفید کننده بی نظیر است که می تواند در مدت زمان کوتاهی به سرعت پوست شما را سفید کند، دارای خواص ضد آفتابی بوده، به خوبی جذب پوست می شود و نیازی نیست نگران مالیده شدن آن به لباستان باشید.

این کرم از دوام و ماندگاری بالایی برخوردار است و پوست شما را به صورت طبیعی سفید و زیبا می کند. کرم VOX بر خلاف سایر محصولات، اثرگذاری سریع و آنی داشته و دارای عملکردی مشابه کرم پودر یا ضد آفتاب است.

با اجرای کرم در هر ناحیه ای از پوست، رنگ آن کاملا تغییر کرده و نه تنها رایحه ای دلنشین و خوش بو به پوست شما می دهد، بلکه رنگ آن را به صورت کاملا طبیعی تغییر می دهد.

ضد افتاب بیودرما اصلی همین حالا خرید کن

مشخصات کرم وکس

کرم VOX در اغلب کشور های دنیا مطرح و شناخته شده است و آرایشگاه ها و میکاپ آرتیست ها از آن استفاده زیادی می کنند.

با توجه به اینکه نمونه های کرم وکس زیاد شده است، تشخیص اصلی از تقلب آن کمی دشوار به نظر می رسد، به همین خاطر پیشنهاد می کنیم خرید خود را از مر اکز و فروشگاه هایی ثبت کنید که دارای اعتبار و سابقه بالایی در فروش محصولات آرایشی و مراقبت از پوست باشند.

فروشگاه شیک کویین از خوش نام ترین و با سابقه ترین مراکز فروش کرم وکس عمده و تک به سراسر کشور است. جهت خرید می توانید با شاره تلفن درج شده در وب سایت تماس حاصل فرمایید.
اگر تمایل به خرید یک سفید کننده خوب دارید و می خواهید از آن برای مهمانی ها و ملاقات های خود با دوستانتان استفاده کنید و در مدت زمان کوتاهی پوست خود را سفید و زیبا سازید، کرم وکس می تواند انتخاب ایده آلی برایتان باشد.

کرم وکس دارای خاصیت سفید کنندگی همیشگی نیست و تنها برای مواقعی که قصد دارید پوست خود را سفید و روشن سازید با مالیدن آن بر پوستتان می توانید رنگ تیره پوست را به خوبی تغییر دهید.

مزیت های استفاده از کرم VOX اصل

با استفاده از کرم وکس می توان رنگ پوست را به صورت سریع و لحظه ای تغییر داد و رنگ آن را چند درجه روشن تر نمود.
برای اینکه پوست سفید تری داشته باشید، می توانید از مقادیر بیشتری کرم استفاده نمایید.
این کرم در حجم 100 میلی گرم قابل تهیه است و برای مدتی طولانی می توانید از آن استفاده نمایید.
از رایحه ای خوش بو و دلنشین برخوردار است.
برای هر بخشی از بدن که مایل باشید، می توانید از این کرم استفاده کنید.
برای زیر لباس هم قابل استفاده است و نیازی نیست نگران رنگی شدن لباس هایتان باشید.
محصولی ضد آب است.
هیچ حساسیتی در بدن به وجود نمی آورد، اما در صورتی که پوست حساسی دارید بهتر است قبل از استفاده در کل بدن آن را بر بخش کوچکی از بازو ها امتحان کنید.
با وجود این کرم همه بخش های تیره پوست به صورت یکنواختی پوشش داده می شوند.
حتی جای جوش های قدیمی را به خوبی پوشش می دهد و هیچ اثری از جوش نخواهید دید.

سرم اوردینری نیاسینامید همین حالا خرید کن

تاثیر شگفت انگیز کرم وکس در جذابیت و زیبایی صورت

وکس یکی از کرم هایی است که در ساختار سازنده خود هیدروکینون ندارد و به دلیل دارا بودن خواص سفید کنندگی فوری دارای عملکردی مشابه سایر کرم پودر هاست با این تفاوت که از خواص مرطوب کنندگی و رایحه ای خوش بو نیز برخوردار می باشد.

با این کرم همه لک ها و تیرگی ها به خوبی برطرف می شوند، حتی لک های ناشی از بارداری، اثرات نور خورشید، آلودگی های محیطی، لک های مادرزادی، جای جوش های قدیمی، مشکلات پوستی و غیره را به سرعت از بین می برد.
با وجود این کرم دیگر بخش های تیره زانو، بازو ها، کشاله ران، قوزک پا، زیر بغل و سایر نواحی دارای رنگی سفید و طبیعی خواهند بود. کرم وکس دارای ضد آفتاب بوده و در مقابل اشعه های فرابنفش خورشید به خوبی از پوست محافظت می کند.

با پخش کرم بر پوست صورت، متوجه روشن تر شدن آن در عرض چند ثانیه خواهید شد. کرم وکس محصولی ضد آب است و هیچ حساسیتی ایجاد نمی کند.

با این کرم پوستی چند درجه روشن تر خواهید داشت که دیگر اثری از سیاهی و لک بر روی آن دیده نمی شود. با استفاده مداوم از این محصول، لک ها و تیرگی ها نیز بعد از مدتی ناپدید می شوند.

خرید کرم وکس عمده و تک

شما می توانید کرم وکس عمده و تک را از مراکز و وب سایت های معتبر اینترنتی تهیه و خریداری نمایید. جهت اطمینان از خرید محصول اورجینال و با کیفیت پیشنهاد می شود به مراکزی مراجعه نمایید که از اعتبار و سوابق کار ایشان آگاه هستید.

فروشگاه بزرگ شیک کویین یکی از معتبر ترین و با سابقه ترین مراکز ارائه دهنده محصولات آرایشی و مراقبت از پوست و مو می باشند که مشتریان عزیز می توانند به دو صورت حضوری یا آنلاین سفارش خود را ثبت نمایند.

جهت خرید و سفارش محصول مورد نظر خود، کافیست با شماره های درج شده در وب سایت ما تماس حاصل فرمایید.

 

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *