محصولات ضد لک

کرم معجزه فلورا رنگ سبز

کرم معجزه فلورا رنگ سبز

کرم معجزه فلورا رنگ سبز
کرم معجزه فلورا رنگ سبز

کرم معجزه فلورا اصلی رنگ سبز

  1. ضد لک و کک و مک
  2. از بین برنده تیرگی و کدری پوست
  3. روشن و شفاف کننده پوست
  4. درمان افتادگی و چین و چروک پوست
  5. از بین برنده انواع جوش های پوستی
  6. جلوگیری از ایجاد جوش های جدید
  7. جلوگیری از افتادگی و پیری پوست در آینده
  8. درمان جای جوش و آفتاب سوختگی
 

کرم معجزه فلورا چند روزه جواب میده؟

ما اینجاییم تا ابتدا به تمام سوالات شما جواب دهیم و بعد شما را دعوت به خرید کرم معجزه فلورا کنیم. سوالی که 90% خریداران از ما میپرسند همین است. باید بگوییم، کرم معجزه در مدت زمان 7 الی 15 روز روی انواع پوست تاثیر خود را نمایان می کند. یعنی ممکن است بسته به نوع پوست شما در مدت زمان 7 روز، یا 15 روز تاثیرات کرم معجزه را دریافت کنید. اینکه پوستتان ضخیم است یا نازک یا چقدر درگیر لک و جوش است، باعث می شود مدت زمان تاثیرگذاری کرم معجزه فلورا برای افراد متفاوت باشد.

کرم معجزه فلورا اصل چه رنگیه؟

این مسئله با توجه به توضیحاتی که در پاراگراف های بالا عرض کردیم، بسته به نوع کرم متفاوت است. یعنی هر کسی با موادی دست به تولید کرم معجزه میزند. همین دلیل باعث تفاوت رنگ کرم ها می شود، اما کرم هایی که دارای رنگ قهوه ای و خرمایی و خاکی و زرد رنگ هستند از جمله کرم معجزه های تقلبی هستند. کرم هایی که دارای رنگ سبز پسته ای و سفید و سفید شیری هستند اصولا اصلی تر هستند. اما به هر فروشنده ای اطمینان نکنید مگر اینکه اطلاعاتش درباره این کرم معجزه فلورا کامل باشد. افرادی که فقط ادعای عالی بودن و تعریف و تمجید از کرم معجزه را دارند، کمی غیر قابل اعتمادتر نسبت به بقیه هستند. می پرسید چرا؟ چون در توضیحات بالا عرض کردیم.   چگونه ثبت سفارش کنم؟ فروشگاه لوازم ارایشی و بهداشتی شیک کویین قیمت مناسب برای عمده فروشان و فروشنده های خانگی اجناس فراهم کردیم .دوستان عزیز در صورتی که قادر به خرید از سایت نیستید و رمز دوم کارت ندارن میتوانید از طریق روبیکا واتساپ این شماره (09031005468) انجام بدین ثبت سفارش کنید.    

رنگ و بوی کرم معجزه اصل

رنگ کرم معجزه اصل را در توضیحات بالا عرض کردیم که نمونه اصلی رنگ سبز و سفید و سفید شیری دارد. این تفاوت رنگ هم به دلیل برندهای تولید کننده مختلف است. تمامی تولید کنندگان مواد اولیه یکسانی دارند، اما مواد ثانویه که باعث رنگ گرفتن و بوی کرم می شود در آن ها ممکن است یکسان نباشد. کرم وایت رز عمده کرم ضدلک گامنو موجود هست  

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *