پک کرم 5 عدد عمده

پک کرم 5 عدد عمده

پک کرم 5 عدد عمده
پک کرم 5 عدد عمده

همه کرم های موجود در این محصول تنها از لحاظ ساختار و مواد سازنده اولیه با هم فرق می کنند، ولی همگی هدف یکسانی دارند از جمله اینکه موجب نرمی و لطافت پوست می شوند، رطوبت و آبرسانی پوست را در حد کافی تامین می کنند و مانع از خشکی و چین و چروک افتادن پوست می شوند. این محصول موجب شادابی و طراوت پوست می شود و اجازه نمی دهد که پوست دست دچار ترک شود. با وجود کرم های موجود در این پک؛ فرآیند پیری زود رس پوست به تعویق می افتد و دیگر دچار چین و چروک نخواهد شد.

 

پک کرم مرطوب کننده

  1. روشن کننده
  2. مرطوب کننده
  3. آنتی باکتریال
  4. کنترل کننده رنگدانه های پوست
  5. کاهش آثار پیری
  6. حاوی عصاره های گیاهی
  7. تنظیم کننده سطح چربی
  8. مغذی
  9. کاهش چین و چروک

مشخصات مهم کرم 5 عدد بیواکوا

  • موجب مرطوب کردن و آبرسانی کافی به پوست می شود.
  • باعث نرمی و شادابی پوست می شود.
  • خشکی پوست دست را تا حد زیادی برطرف می کند.
  • موجب ترمیم و احیای سلول های مرده پوست می شود.
  • از ترک خوردن پوست جلوگیری می کند.
  • یک پک 5 عددی کرم است که رایحه آن ها از گیاهان طبیعی گرفته شده است.
  • رایحه ای معطر و خوش بو دارند.
  • برای هر نوع پوستی مناسب استفاده می باشد.
  • دارای آنتی اکسیدان های فراوانی است که از بافت سلولی پست در مقابل مسائل و آسیب های محیطی به خوبی محافظت می کند.
  • دارای عصاره چای سبز است که مانع از بروز پیری زود رس شده و ضمن مقابله با رادیکال های آزاد پوست، مانع  بروز چین و چروک های زود رس می شود
  • دارای عصاره گریپ فروت است که نوعی مرطوب کننده قوی برای پوست محسوب می شود و علاوه بر آن سرشار از آنتی اکسیدان های فراوان است و به افزایش شفافیت و روشن کنندگی پوست کمک بسزایی می کند.
  • حاوی عصاره گل سرخ است که موجب جوان سازی، بالا بردن خاصیت ارتجاعی و لایه برداری از پوست می شود.
  • دارای شی باتر نرم کننده است که موجب ساخت کلاژن در پوست شده و فرآیند پیری زود رس را به تعویق می اندازد.
پک کرم 5 عدد عمده
پک کرم 5 عدد عمده

فروش و قیمت کرم پنج عددی

پک کرم 5 عدد دیجی کالا محصولی اورجینال و کاملا گیاهی است که هر کرم رایحه متفاوتی دارد. افراد به منظور روشن کردن و آبرسانی عالی به پوست خود، می توانند از این محصول استفاده کنند. کرم بیواکوا حجم و قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای دارد. افراد برای پوست بدن و صورت خود می توانند از مزیت های این محصول بهره مند شوند. کرم های بیواکوا دارای 5 رایحه بی نظیر و بسیار خوش بو هستند و موجب نرمی و لطافت بیش از حد دست و بدن می شوند. هر کدام دارای حجمی در حدود 30 گرم می باشد.

آبرسانی عالی و منحصر به فرد برای پوست تلقی می شود، به خصوص برای فصول سرد سال که پوست دست و صورت در اثر برخورد با هوای سرد دچار سوزش می شود. هر کرم حدود 30 گرم حجم دارد و باکس کامل آن دارای وزنی در حدود 150 گرم است. افراد برای مرطوب کردن و آبرسانی به پوست خود، می توانند از این محصول استفاده کنند و به کمک آن همه جوش های خود را از بین برده و مانع از پیری زود رس پوست خود شوند.

کرم بیواکوا محصولی آنتی باکتریال است که مواد مغذی کافی برای پوست را تامین کرده و مانع از پیری و چروکی پوست می شود. این کرم به خوبی از پوست دست محافظت می کند و موجب صافی و ترمیم پوست خشک و ترک خورده می شود. با این کرم پوست دست دچار چربی بیش از حد نخواهد شد. کرم های بیواکوا دارای رایحه های طبیعی و گیاهی هستند و از روغن های اساسی و مواد مغذی تشکیل شده اند که به خوبی از پوست شما در مقابل آسیب های محیطی محافظت می کنند.

این کرم ها به سرعت در بافت پوست دست نفوذ می کنند و مواد مغذی کافی را در اختیار سلول های پوست قرار می دهند. این کرم برای هر نوع پوستی مناسب استفاده بوده و افراد برای دست و بدن خود، می توانند از آن استفاده کنند.

مزیت های خرید کرم 5 عدد بیواکوا

این محصول بی نظیر چند کاربرده برای خانم هایی طراحی شده است که به زیبایی صورت و بدن خود اهمیت زیادی می دهند. این محصول طبیعی و گیاهی موجب روشن کردن پوست، مرطوب کنندگی و آبرسانی به پوست می شود. کرم های موجود در پک بیواکوا انتخابی فوق العاده هستند و چون فاقد مواد شیمیایی و مضر می باشند، در نتیجه در پوست دست هیچ حساسیتی ایجاد نمی کنند. به منظور ترمیم و احیای بافت های فرسوده پوست و لایه برداری آن، می توانید از کرم های مرطوب کننده بیواکوا استفاده کنید. این کرم فاقد چربی است و فرد بعد از مصرف آن احساس ناخوشایند و چسبندگی نخواهد داشت. با وجود این کرم بر روی پوست، دیگر نیاز به استفاده از کرم های پایه نخواهید داشت، چون به خوبی پوست شما را پوشش می دهند. برای کنترل و تنظیم چربی پوست، زیر سازی آرایش، تغذیه و روشن کنندگی پوست، مرطوب کردن پوست، ترمیم و بازسازی سلول های مرده پوست و غیره می توانید از فواید بی نظیر کرم های گیاهی بیواکوا بهره مند شوید. مواد گیاهی موجود در ساختار سازنده این کرم ها شامل عصاره برنج، انار، ویتامین c، هیالورونیک اسید و شیر گاو می باشند.

خرید کرم 5 عدد بیواکوا

شما می توانید کرم 5 عدد بیواکوا را از مراکز و وب سایت های معتبر اینترنتی تهیه و خریداری نمایید. جهت اطمینان از خرید محصول اورجینال و با کیفیت پیشنهاد می شود به مراکزی مراجعه نمایید که از اعتبار و سوابق کار ایشان آگاه هستید. فروشگاه بزرگ شیک کویین یکی از معتبر ترین و با سابقه ترین مراکز ارائه دهنده محصولات آرایشی  و مراقبت از پوست و مو می باشند که مشتریان عزیز می توانند به دو صورت حضوری یا آنلاین سفارش خود را ثبت نمایند. جهت خرید و سفارش محصول مورد نظر خود، کافیست با شماره های درج شده در وب سایت ما تماس حاصل فرمایید.

عوارض کرم شهد العسل

نرگس محمدی
نرگس محمدی
مقاله‌ها: 42

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *