پودر دندان عمده
طب سنتی

پودر دندان عمده

پودر دندان عمده

پودر دندان عمده
پودر دندان عمده

 

ویژگی های محصول:

  1. کاهش جرم و پلاک دندان
  2. سفید کردن دندان ها
  3. حجم 30گرم
  4. ساهت کشور ایران

 

پودر سفید کننده دندان

جهت رسیدن مواد مغذی به بدن از طریق دهان و دندان ها، لازم است که دندان ها سالم باشند، در این صورت است که عملیات جویدن و هضم غذا آسان تر انجام می شود. با وجود داروی درمانی پودر دندان، تمامی جرم و زردی دندان ها برطرف شده و دیگر اثری از بوی بد دهان باقی نمی ماند. از جمله فواید استفاده از این محصول می توان به ضد عفونی کردن دهان، تقویت و رشد لثه، ممانعت از پوسیدگی دندان، برطرف کردن بلغم، سفید کردن دندان ها و غیره اشاره کرد.

پودر سفید کننده دندان چیست؟

پودر سفید کننده دندان موجب از بین بردن لکه های قهوه ای و زرد دندان ها می شود و از مواد ارگانیک، گیاهی و معدنی ساخته شده است که نقش موثری در تمیزی و سفیدی بافت دندان ها دارند.

جهت استفاده از این محصول

تنها کافیست مسواک مرطوب را به پودر دندان آغشته نمایید، سپس بر روی دندان ها بکشید و حدود 3 الی 4 دقیقه صبر کنید و سپس بشویید.

پاک سازی لکه های دندان

با توجه به اینکه دندان های بخش مهمی از اعضای صورت را تشکیل می دهند، بنابراین سلامت آن ها بر زیبایی صورت تاثیر زیادی می گذارد؛ چنان چه دندان ها دچار مشکلی شوند علاوه بر درد های فراون، هزینه هایی نیز بر افراد تحمیل می کنند. زرد شدن سطحی دندان ها یکی از معمول ترین مشکلاتی است که برای دندان ها رخ می دهد، حتی اگر فرد هر روز نیز مسواک بزند باز هم امکان بروز چنین مشکلی وجود دارد.پودر سفید کننده دندان دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت و درمان بوده و نقش موثری در نابودی پلاک های میکروبی و جرم های دندانی دارد. از کاربرد های مهم این محصول می توان مواردی هم چون پاک سازی لکه های دندانی، جذب سریع فلوراید و کاهش جرم و پلاک دندانی را نام برد. نوع فرمولاسیون این محصول به گونه ای است که شما نیازی به مسواک زدن برای مدتی طولانی نخواهید داشت؛ چرا که پودر سفید کننده دندان بر جرم دندان نفوذ می کند و موجب از بین بردن جرم ها و پلاک های دندانی می شود. پودر سفید کننده دندان متشکل از ذرات میکرونیزه است و از سختی مینای دندان، سختی کمتری دارد و از ایجاد هر نوع خراشی بر مینای دندان جلوگیری می کند. در ساختار سازنده پودر سفید کننده دندان، ترکیبات حاوی فلوراید به کار رفته است که قادرند تنها در 30 ثانیه لایه محافظی را بر روی مینای دندان ایجاد نموده و موجب افزایش مقاومت آن ها شود.

ضد آفتاب پورگ کلاژن عمده همین حالا خرید کن

علل زرد شدن دندان ها

نوشیدنی چای سیاه در بین ایرانی ها بسیار مرسوم است و یکی از عوامل مهم زردی دندان ها؛ نوشیدن چای بیش از حد است، چرا که چای سیاه موجب صدمه به مینای دندان ها می شود و بعد از مدتی آن ها را زرد می کند.
آبمیوه: اگر مایلید که دندان های سفید و عاری از هر گونه زردی داشته باشید، بهتر است تا حد امکان از نوشیدن آبمیوه های کارخانه ای و غیر طبیعی اجتناب کنید. این نوع آبمیوه ها دارای مقادیر زیادی اسید طبیعی و قند هستند که به تدریج موجبات زردی دندان های شما را فراهم می کنند.
ادویه ها و سس ها: سس ها از جمله مواردی هستند که موجب زردی دندان ها می شوند. با وجود این مواد مینای دندان ها از بین رفته و در نهایت آن ها را زرد می کند. تا حد امکان از مصرف سس هایی هم چون سس گوجه فرنگی، سس سویا، سس چیلی و غیره اجتناب کنید.
سیگار: با مصرف سیگار نه تنها بدن انسان به شدت آسیب می بیند، بلکه موجب زردی دندان ها نیز می شود. سیگار رنگ قهوه ای به دندان های شما می دهد و سلامتی، زیبایی صورت و سفیدی دندان ها را از بین می برد.
ژنتیک: از دیگر عوامل زردی دندان ها می تواند ژنتیک باشد، در صورتی که پدر و مادر شما دارای دندان های زردی هستند؛ امکان دارد شما نیز دچار چنین مشکلی شوید.

<yoastmark class=

کاربرد پودر دندان
جهت شست و شو و از بین بردن جرم دندان ها
جهت ضد عفونی کردن دهان و دندان
افزایش تقویت و رشد لثه
ممانعت از پوسیدگی دندان
خوش بو نمودن دهان و از بین بردن بلغم

 

ضد آفتاب پورگ کلاژن عمده همین حالا خرید کن

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *