پخش خرید گین اپ ام جی
آرایشی

پخش خرید گین اپ ام جی

پخش خرید گین اپ ام جی

پخش خرید گین اپ ام جی
پخش خرید گین اپ ام جی

 

از مشخصات مهم قرص گین اپ می توان موارد زیر را نام برد:

  1. این محصول چاق کننده و گونه گذار است.
  2. موجب بهبود عملکرد مغز و حافظه می گردد.
  3. قدرت جسمانی فرد را افزایش می دهد.
  4. موجب ایجاد تعادل در متابولیسم بدن می شود.
  5. به تقویت سیستم ایمنی بدن فرد کمک بسزایی می کند.
  6. جهت تنظیم خواب و بهبود بی خوابی مناسب است.
  7. از ویتامین هایی نظیر ای، سی، دی، آ، ب6 ب12 برخوردار می باشد.
  8. موجب ایجاد حس شادابی و نشاط در فرد می شود.
  9. از بروز پیری زودرس در افراد جلوگیری می کند.
  10. فروشگاه‌ آنلاین شیک کویین 09031005468 واتساپ یا روبیکا از آف روانه خبردار باشید

پخش خرید گین اپ ام جی
قرص گین اپ ام جی نوعی مکمل غذایی است که ویتامین ها و اسید آمینه های لازم برای بدن را که در سایر مواد غذایی کمتر هستند تامین می کند. این قرص نوعی مکمل دارویی می باشد و موجب افزایش ماهیچه ها در تمامی بدن می شود.

قرص گین اپ برای خانم ها و آقایانی که که از لاغری استایل خود ناراحت هستند، اعتماد به نفس کافی ندارند و از طرفی نمی توانند به باشگاه رفته و ورزش کنند مناسب استفاده می باشد.

با مصرف این قرص اشتهای فرد افزایش یافته و این موضوع می تواند برای افرادی که میلی به خوردن مواد غذایی ندارند بسیار مفید باشد. افراد با مصرف یک الی دو دوره از این محصول می توانند به راحتی مشکل کم اشتهایی و کبود وزن خود را برطرف سازند.

مشخصات و ترکیبات سازنده قرص گین اپ

قرص گین اپ ام جی در حدود 60 عدد بوده و باید 45 دقیقه قبل از نهار و شام مصرف شود. با توجه به اینکه محصول مطرح شده موجب افزایش وزن، اشتها و انرژی می گردد برای افراد بالای 18 سال مناسب استفاده می باشد.

در ترکیبات سازنده قرص گین اپ می توان به مواردی هم چون ویتامین ب12، ویتامین ای، ویتامین دی، ویتامین سی ویتامین آ، پروتئین، فولیک اسید، شکر، سدیم، پتاسیم، توتال فت و غیره به کار رفته است که موجب بالا بردن وزن و اشتهای افراد می گردد.

حتی افرادی که دارای قدرت جذب پایینی برای مواد غذایی هستند هم با مصرف این محصول می توانند به جذب بهتر مواد غذایی کمک کنند.

 

کرم شمعدانی اصل 8 کاره همین حالا خرید کن

نکات مهم استفاده از محصول

در موقع مصرف این محصول به هیچ عنوان از وعده های غذایی خود نکاهید.
کربوهیدرات موجود در این قرص از برنج، گندم و پروتئین موجود در آن از شیر، تخم مرغ، روغن گردو، عصاره 9 گیاه چاق کننده، روغن ماهی، روغن زیتون و عناصر خاصی تشکیل شد ه است. هفته اول روزی یک عدد نیم ساعت قبل از نهار و هفته دوم روزی دو عدد بدین صورت که نیم ساعت قبل از نهار یک عدد و نیم ساعت قبل از شام یک عدد مصرف نمایید.

مدت زمان اثر بخشی محصول

قرص گین اپ از ترکیبات کاملا گیاهی ساخته شده است و دارای ویتامین های ضروری برای بدن است که منجر به افزایش اشتها، بالا رفتن وزن و افزایش جذب مواد غذایی در معده و روده می گردد و بدن فرد را به صورت یکنواختی چاق نموده و استایلی شیک و جذاب به او می بخشد.

مدت زمان اثر بخشی این محصول به عوامل مختلفی هم چون ژنتیک، خواب، نوع تغذیه، میزان استراحت و محصولاتی که قبلا فرد استفاده کرده است بستگی دارد.

ریمل اسنس اصل عمده همین حالا خرید کن

عوارض قرص گین اپ

قرص گین اپ مانند سایر مکمل ها عمل می کند، اما اگر فرد به ترکیبات گیاهی و دیگر ویتامین ها حساسیت داشته باشد ممکن است به عوارض خفیفی دچار شود. هم چنین اگر طبع بدن فرد گرم باشد، بهتر است در کنار مصرف این محصول از خاکشیر استفاده کند تا به نتیجه بهتری دست یابد.

مزیت های استفاده از قرص gain up

بالا بردن میزان اشتها
بالا بردن میزان جذب مواد غذایی در روده
افزایش وزن افراد بدون اصافه کردن بافت چربی به شکم و پهلو که البته به نوع تغذیه فرد و ژنتیک او نیز بستگی دارد.
بالا بردن میزان انرژی لازم برای بدن
بهبود عملکرد دستگاه گوارش
افزایش ماهیچه

اثر gain up بر کودکان و نوجوانان

در حدود سن 3 الی 12 سالگی رشد و بالا رفتن قد برای کودکان اهمیت زیادی دارد. برای کودکانی که دچار مشکل سوء تغذیه هستند و مواد غذایی مفید کمتر به بدن آن ها می رسد، با این مکمل می توانند بسیاری از مشکلات خود را مرتفع سازند.

این مکمل حاوی کلسیم، فسفر، پروتئین و دیگر ویتامین ها و کربوهیدارت ها می باشد که برای رشد بدن و بالا رفتن میزان قد و وزن کودکان بسیار مفید است. علاوه بر کودکان نوجوانان و ورزشکاران نیز بهتر است از قرص های گین اپ استفاده کنند.

با توجه به اینکه میزان پرونئین و چربی رسوبی موجود در گین اپ بسیار پایین است؛ در نتیجه بری کودکان و نوجوانان کاملا بی خطر و عاری از هر گونه عوارض جانبی می باشد.

پودر معجزه عمده در شیراز همین حالا خرید کن

تاثیر قرص گین اپ بر سلامتی افراد

این مکمل به افزایش وزن و تناسب اندام فرد کمک بسزایی می کند؛ علاوه بر آن ماهیچه ها به خوبی رشد می کنند. کمبود ویتامین های ب12 و ب9 منجر به پاین آمدن وزن می شود.

مکمل گین اپ دارای 12 نوع ویتامین ضروری است که موجب افزایش سریع وزن بدن شده و کمبود ویتامین های دی و ای منجر به چاقی غیر طبیعی می گردد. فردی که اشتهای خوبی ندارد، به دلیل مشکل سوء تغذیه در سوخت و ساز بدن خود کالری کافی را دریافت نمی کند، در نتیجه برای جبران این کمبود ناچار به استفاده از ذخایر بدن شده و وزن فرد کاهش می یابد. با وجود این مکمل غذایی اشتهای فرد افزایش یافته و دیگر دچار چنین مشکلاتی نخواهد شد.
با توجه به اینکه قرص گین اپ محصولی کاملا گیاهی و طبیعی است، بدن را به صورت طبیعی چرب می کند. این مکمل اشتها آور موجب می شود فرد بتواند غذای خود را لذت بیشتری بخورد، در نتیجه مواد غذایی نیز قدرت جذب چندین برابری به بدن خواهند داشت.

این محصول به صورت پودر چاقی گین اپ نیز قابل تهیه بوده و برای افرادی که راحت تر از پودر استفاده می کنند مناسب تر است. میزان رضایت از محصول گین اپ بسیار بالا بوده و هر روز بر تعداد مصرف کنندگان این محصول افزوده می شود.

 

وبسایت ریمل سر صورتی عمده پخش لوازم ارایشی فروشگاه شیک کویین همراه باشید.

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *