مداد ابرو بسته ای 12 عددی عمده

مداد ابرو بسته ای 12 عددی عمده

 

مداد ابرو بسته ای عمده

مداد ابرو بسته ای

  1. ضدریزش
  2. قابل تراش
  3. کیفیت عالی
  4. ماندگاری بالا
  5. ضدحساسیت
  6. بسیار نرم و روان
  7. جلوه مات و طبیعی
  8. رنگ دهی بسیار بالا
  9. 4 رنگ کاربردی

 

 

 

انواع مدل های مداد ابرو

در ابتدا باید فرم ابرو های خود را انتخاب کنید تا تصمیم بگیرید کدام مدل مداد برای شما مناسب تر است. اگر می خواهید از انواع مدل های مداد استفاده کنید، بهتر است در موقع خرید به سطح کیفی آن دقت کنید. برخی از افرد دچار مشکلاتی هم چون حساسیت پوستی هستند و بر اثر استفاده از مداد، دچار ریزش ابرو می شوند. مداد ابرو دارای مدل های مختلفی می باشد که افراد بر حسب نیاز و علاقه شخصی خود تصمیم می گیرند کدام مدل را انتخاب کنند.

مقاله پیشنهادی:کرم معجزه اصل دوز گیاهی عمده

 

مدل های مداد ابرو

مداد ابروی ساده: این مدل بافت نرم، مخملی و پودری دارد و با آن می توان بخش های خالی میان تار های ابرو را پر کرده و به فرم مطلوبی رساند. اگر می توانید ابرو هایی با فرم طبیعی داشته باشید، باید نوک مداد را تیز کنید و برای این کار از تراش مخصوص آرایشی استفاده نمایید؛ بدین ترتیب خطوط نازک و ظریف تری را می توانید ایجاد کنید.

جهت حفظ طولانی مدت فرم ابرو های خود که نیاز به تمدید مجدد نداشته باشد؛ بهتر است از مداد های ضد آب استفاده کنید. مداد های ضد آب ماندگاری بالایی دارند و عواملی هم چون تعریق و رطوبت نمی تواند تاثیر بر روی آن ها داشته باشند. با برس موجود در انتهای مداد ابرو، می توانید ابرو های خود را شانه بزنید تا فرم طبیعی تری پیدا کنند.

مداد ابروی پیچی: برخی از مداد ها حالت پیچی مانند دارند و نیازی نیست آن ها را بتراشید. این مداد ها نوک تیز و باریکی دارند و مناسب برای هاشور زدن داخل ابرو هستند. برای داشتن ابرو های هاشوری بهتر است از مداد مخصوص به این کار استفاده کنید. با کشیدن خطوط ظریف در میان تار های ابرو، آن ها را پر پشت تر و زیبا تر نشان دهید. مداد های پیچی با سر پهن نیز برای ابرو های ضخیم و پهن مناسب استفاده اند.

مداد ابروی زاویه دار:

این مدل مداد دارای نوکی مثلثی شکل و زاویه دار پیچی است و به تراش مخصوص احتیاجی ندارد. شما با این نوع مداد می توانید به صورت پهن و نازک ابرو های هاشوری زیبایی طراحی کنید. اگر می خواهید ابرو هایی زیبا و مرتب داشته باشید، از یک برس ابرو استفاده کنید و ابرو ها را شانه بزنید.

ماژیک ابرو:

با ماژیک ابرو می توان بخش های داخلی ابرو را پر کرده و زیبایی منحصر به فری به ابرو ها بخشید. این محصول دارای دوام و ماندگاری بسیار خوبی است و استفاده از آن به دقت و تسلط بالایی نیاز دارد، به همین خاطر کمتر محبوب شده است.

روش انتخاب رنگ مداد ابرو

پیدا کردن رنگ مناسبی برای ابرو ها اندکی سخت است. رنگ ابرو ها باید متناسب با رنگ مو وپوست انتخاب شود و شباهت زیادی به رنگ طبیعی مو و ابرو هایتان داشته باشد. اگر می خواهید ابرو هایی زیبا و طبیعی داشته باشید، می توانید از چند رنگ مداد که با هم مطابقت دارند استفاده کنید.

انتخاب رنگ ابرو بر حسب رنگ مو صورت می گیرد که شامل موارد زیر می شوند:

اگر دارای مو های مشکی رنگی هستید، نیازی نیست که رنگ ابرو و مو هایتان مشابه هم باشد. ابرو های پهن و کلفت با رنگ مشکی موجب اخمو به نظر رسیدن چهره می شوند.

اگر مو های شما به رنگ قرمز یا شرابی است؛ بهتر است از رنگ های دودی یا قهوه ای برای مداد ابرو استفاده کنید.

در صورتی که مو هایی به رنگ قهوه ی دارید، می توانید از رنگ های متنوعی استفاده کنید و دامنه انتخاب وسیع تری خواهید داشت. البته بهتر است رنگ ابرو های شما خیلی تیره یا روشن تر از رنگ مو هایتان نباشد.

اگر رنگ مو هایتان بلوند است یا مو هایی با تناژ طلایی یا کاراملی  دارید، بهتر است رنگ قهوه ای روشن برای ابرو های خود انتخاب کنید.

مداد ابرو بسته ای عمده

مشخصات یک مداد ابروی مرغوب

به ابرو ها جلوه ای زیبا و طبیعی می بخشد.

از سایر لوازم آرایشی ابرو استفاده آسان تری دارد.

به راحتی قابل حمل است و وزن کمی دارد.

رنگ بندی های متنوعی دارد.

از دوام و ماندگاری بالایی برخوردار است.

 

مقاله پیشنهادی:کرم گلدن شاین عمده

 

انواع مداد ابرو

مداد ابروی پیچی: بافت پودری و نرمی دارد و دارای رنگ های بسیار متنوعی است که موجب فرم دهی و پر کردن ابرو ها می شود. اگر می خواهید با این نوع مداد، ابرو های خود را پر کنید باید نوک آن تیز باشد  و جهت تیز کردن به یک تراش آرایشی مخصوص نیاز خواهید داشت.

مداد پیچی: دارای نوکی نازک، مسطح و زاویه دار است و محصولی مناسب برای هاشور زدن ابرو ها و پر کردن آن ها می باشد.

خرید مداد ابرو بسته ای

شما می توانید مداد ابرو را از مراکز و وب سایت های معتبر اینترنتی تهیه و خریداری نمایید. جهت اطمینان از خرید محصول اورجینال و با کیفیت پیشنهاد می شود به مراکزی مراجعه نمایید که از اعتبار و سوابق کار ایشان آگاه هستید. فروشگاه بزرگ شیک کویین یکی از معتبر ترین و با سابقه ترین مراکز ارائه دهنده محصولات آرایشی  و مراقبت از پوست و مو می باشند که مشتریان عزیز می توانند به دو صورت حضوری یا آنلاین سفارش خود را ثبت نمایند. جهت خرید و سفارش محصول مورد نظر خود، کافیست با شماره های درج شده در وب سایت ما تماس حاصل فرمایید.

 

 

 

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *