مام نیوا اصلی عمده
آرایشی

مام نیوا اصلی عمده

مام نیوا اصلی عمده

مام نیوا اصلی عمده
مام نیوا اصلی عمده

مشخصات مام نیوا

  • دارای حجم 50 میلی لیتری است.
  • حدود 48 ساعت ماندگاری دارد.
  • محصولی خوش بو کننده است.
  • رول غلطکی دارد.
  • در رایحه و مدل های مختلفی موجود می باشد.
  • مناسب برای آقایان و خانم ها
  • از ایجاد بوی بد عرق جلوگیری می کند.
  • موجب حساسیت در افراد نمی شود.
  • فاقد الکل می باشد.

مام نیوا چیست؟

مام ضد تعریق نیوا یکی از محصولات محبوب و پرطرفدار برند نیوآ می باشد که با دارا بودن رایحه های مختلف منلسب برای استفاده خانم ها و آقایان است.

بوی بد عرق نه تنها خودمان بلکه اطرافیانمان را نیز اذیت می کند، به همین خاطر باید به دنبال روشی بهداشتی و استفاده از محصولات ضد تعریق و معطر باشید که چنین مشکلاتی را به نحو موثری برطرف کند.
جهت جلوگیری از بروز این مشکلات، شرکت های متعددی اقدام به ساخت محصولات ضد تعریق و خوش بو کننده بدن کرده اند؛ همانند اسپری های خوش بو کننده، مام های ضد تعریق و غیره.

مام ضد تعریق نیوآ نیز یکی از محصولات مرغوب با دوام بالایی است که تا 48 ساعت ماندگاری خود را به خوبی حفظ می کند.

با وجود این مام نه تنها بدنی خوش بو خواهید داشت، بلکه از ایجاد بوی بدن آن نیز جلوگیری می کند، در رایحه های متنوعی موجود است و مناسب برای استفاده هم خانم ها و هم آقایان می باشد.

خرید کرم کریم الجمال همین حالا خرید کن

نحوه عملکرد مام نیوا

مام ضد تعریق نیوا از ترکیبات فعالی ساخته شده است که خاصیت بو زدایی دارند و اجازه نمی دهند که باکتری ها بتوانند به راحتی رشد کنند و از میزان باکتری های بو زا می کاهد.

نوع فرمولاسیون این محصول به گونه ای است که میزان تعریق بدن را کاهش می هد و به خاطر PH و ایجاد رطوبت کمتر، میزان رشد باکتری های نیز کاهش می یابند.

مام نیوا محصولی با دوام و ماندگاری است که به صورت موقت موجب انسداد غدد عرق روی سطح پوست می شود، در نتیجه عرق کمتری از آن ها عبور خواهد کرد.
برخی از مام های ضد تعریق دارای الکل با عناصر فعال بوده و برخی دیگر بدون الکل هستند. افرادی که پوست حساسی دارند و پوستشان به راحتی دچار سوزش می شود، بهتر است از محصولات ضد الکل استفاده کنند.

مام های نیوآ فاقد الکل هستند که با بهره گیری از کامفورت پلاس، استیک ضد تعریق و رول فرش طبیعی موجب حفظ شادابی پوست شده و از ماندگاری بالایی برخوردارند.

دئودورانت های کلاسیک دارای رایحه های مختلف و برخی بدون رایحه هستند. نحوه عملکرد مام نیوآ بین صورت است که موجب خشکی و حفاظت از زیر بغل می شود.

تمامی مام های ضد تعریق بدون الکل، رولی، استیک یا اسپری نیوآ از فرمولاسیون مخصوصی تشکیل شده اند که در پوست ایجاد حساسیت نمی کنند و فرد در زیر بغل خود هیچ احساس سوزش و خارشی نخواهد داشت.

هم چنین اضطراب را از فراد دور می کنند، چون دارای فرمولاسیون مخصوصی است که در شرایط استرس زا از ایجاد بوی بد و خیسی زیر بغل جلوگیری می کند.

نکات مهم برای جلوگیری از تعریق و بو های نامطلوب
تعریق افراطی به بهداشت ضعیف فردی ربطی ندارد. جهت کاهش تعریق مفرط باید به دنبال روشی باشید تا میزان تعریق را کم کند.

یکی از این روش های موثر؛ استفاده از مام های ضد تعریق و دئودورانت ها می باشد. هم چنین نوع غذا هایی که مصرف می کنید بر تولید عرق تاثیر می گذارند؛ غذا هایی که ادویه زیادی دارند، پر نمک یا خیلی تند هستند موجب افزایش عرق می شوند.

مام نیوا هر 4 ساعت یک بار استفاده کنید تا به کاهش میزان تعریق و بوی نامطلوب بدن خود کمک کنید. هر زمان که نیاز به تمدید داشت، در طی روز از آن مجددا استفاده نمایید.

هم چنین پوشیدن لباس های هوا گیر که از الیاف طبیعی ساخته شده اند، موجب حفظ خنکی طبیعی پوست می شوند و تعریق را کاهش می دهند.

روغن آرگان دیسار عمده همین حالا خرید کن

بهترین مام ضد تعریق چه ویژگی هایی دارد؟

  • فرد با استفاده از یک مام ضد تعریق مناسب، اعتماد به نفس بالاتری خواهد داشت و پوست او احساس راحتی می کند.
  • در صورت تعریق مفرط با یک مام ضد تعریق مناسب، می توانید میزان تعریق بدن خود را کاهش دهید.
  • مام ضد تعریق مرغوب حدود 48 ساعت دوام و ماندگاری خود را حفظ می کند.
  • دارای کاربردی موثر و آسان باشد.
مام نیوا اصلی عمده
مام نیوا اصلی عمده

انواع مام های ضد تعریق نیوا

مدل FRESH ACTIVE: این رایحه بسیار محبوب و پر طرفدار است و یکی از بهترین مام های ضد تعریق نیوا محسوب می شود که مناسب برای هر نوع پوستی بوده و از تعریق مفرط بدن به خوبی جلوگیری می کند. این محصول فاقد الکل و ضد حساسیت است و به پوست آسیبی نمی رساند.

مدل BLACK AND WHITE INVISIBLE: این مدل نیز یکی از معروف ترین های برند نیوا می باشد که در حجم 30 میلی لیتر به بازار عرضه می شود، مناسب برای استفاده خانم ها است.

دارای 5 خاصیت عالی هم چون ضد تعریق، خوش بو کننده، ضد لک، لایه بردار و ضد التهاب است. هر نوع پوستی می تواند از این محصول استفاده کند. دارای مقاومت بالایی در مقابل آب است و لکه سفیدی بعد از استفاده روی لباس بر جای نمی گذارد.

مدل DRY COMFORT: این مام زنانه حدود 24 ساعت از تعریق بدن جلوگیری می کند و در حجم 30 میلی لیتر موجود است.

مدل DRY IMPACT: این مام نیوا بسیار محبوب بوده و برای استفاده آقایان مناسب است. در مدت زمان کوتاهی موجب خشک شدن پوست و جلوگیری از بوی بد عرق می شود.

از دیگر مدل های مام نیوا می توان مواردی هم چون FRESH ENERGY، PEARL AND BEAUTY، SILVER PROTECT را نام برد.

خرید مام نیوا

شما می توانید مام نیوا را از مراکز و وب سایت های معتبر اینترنتی تهیه و خریداری نمایید. جهت اطمینان از خرید محصول اورجینال و با کیفیت پیشنهاد می شود به مراکزی مراجعه نمایید که از اعتبار و سوابق کار ایشان آگاه هستید.

فروشگاه بزرگ شیک کویین یکی از معتبر ترین و با سابقه ترین مراکز ارائه دهنده محصولات آرایشی و مراقبت از پوست و مو می باشند که مشتریان عزیز می توانند به دو صورت حضوری یا آنلاین سفارش خود را ثبت نمایند.

جهت خرید و سفارش محصول مورد نظر خود، کافیست با شماره های درج شده در وب سایت ما تماس حاصل فرمایید.

آبرسان نوتروژینا اصل  ساخت کدام کشور است؟

وبسایت سرم ویتامین سی بیواکوا عمده پخش لوازم ارایشی فروشگاه شیک کویین همراه باشید.

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *