عوارض کرم شهد العسل

عوارض کرم شهد العسل

 کرم شهد العسل
عوارض کرم شهد العسل

کرم شهد العسل محصولی طبیعی و ارگانیک است که بوی بد عرق را به خوبی رفع کرده و رایحه ای خوش بو و معطر به بدن می بخشد. این کرم از مواد گیاهی مختلفی ساخته شده است که دارای خواص ضد تعریق و ضد باکتریایی می باشد. کرم دارای ویتامین E، جوانه گندم و سایر ترکیبات گیاهی است و نوع محصول نرم کننده و مرطوب کننده عالی برای پوست به شمار می رود. از ترکیبات مهم کرم می توان مواردی هم چون شهد، آلوئه اورا، روغن زیتون، روغن نارگیل و روغن درخت چای را نام برد.

منظور از شهد عسل چیست؟

شهد عسل از قند طبیعی، آمینو اسید ها، پروتئین، کاراتن، کانی ها، چربی های ضروری و ویتامین های مختلف ساخته شده است و نوعی ماده مقوی و پر خاصیت است. شهد عسل متشکل از آب و مواد مغذی هم چون امینو اسید ها و ویتامین های تکمیل کننده است.

خواص شهد عسل

شهد عسل دارای خواص مختلفی است هم چون:

تقویت حافظه: شهد عسل عمر سلول های مغز را افزایش می دهد و به تقویت حافظه کمک بسزایی می کند.

بهبود دستگاه گوارش: شهل عسل عملکرد دستگاه گوارش را بهبود می بخشد و مقاومت بدن را در مقابل بیماری ها بالا می برد. با آن می توان زخم ها و ناراحتی های معدی را به خوبی درمان نمود.

آنتی باکتریال و آنتی ویروس: شهد عسل دارای خواص آنتی بامتریال و ضد ویروس است که موجب پاک سازی بدن و بالا بدن قدرت مقاومتی بدن می شود که در درمان بیماری های مختلف بسیار تاثیر گذار است.

التیام زخم ها: شهد عسل موجب التیام زخم ها و سوختگی های پوستی می شود. این داروی التیام بخش نقش موثری در درمان های سنتی ایام گذشته داشته است.

بهبود عملکرد سیستم تنفسی: شهد عسل سیستم تنفسی بدن را بهبود می بخشد و بیماری هایی هم چون برونشیت و آسم را به خوبی درمان می کند.

مزیت های شهد عسل

شهد عسل از خواص منحصر به فردی برخوردار است و از عسل طبیعی تولید می شود. از مزیت های مهم آن می توان به تقویت سیستم ایمنی بدن، بهبود عملکرد دستگاه گوارش، التیام زخم ها و اسکار های پوست اشاره کرد.

مواد سازنده کرم شهد العسل:

کرم شهد العسل متشکل از ترکیبات گیاهی متعددی است و دارای خواص ضد تعریق و آنتی باکتریالی می باشد. از ترکیبات مهم محصول می توان موارد زیر را نام برد:

شهد: ماده ای شیرین با غلظت بالا است که توسط زنبور عسل ساخته می شود. این ماده دارای خواص آنتی باکتریالی بوده که بوی بد عرق را تا حد زیادی کاهش می دهد. از شهد در تولید صمغ عربی استفاده می شود.

روغن زیتون: این روغن گیاهی دارای خواص آبرسانی و ضد التهابی است که موجب نرمی پوست و از بین بردن التهابات پوستی می شود.

روغن نارگیل: این روغن از خواص آنتی باکتریال و ضد التهابی برخوردار است که بوی بد عرق و التهابات پوستی را به خوبی برطرف می کند.

آلوئه ورا: این گیاه خواص ضد التهابی و مرطوب کنندگی دارد و التهابات پوستی را کاهش داده و موجب نرمی موثر پوست می شود.

روغن درخت چای: این روغن گیاهی خواص آنتی باکتریالی و ضد التهابی موثری دارد که بوی بد عرق را تا حد زیادی کاهش داده و التهابات پوستی را به خوبی درمان می کند.

 کرم شهد العسل
عوارض کرم شهد العسل

چه افرادی می توانند از کرم شهد العسل استفاده کنند؟

این محصول طبیعی و گیاهی است که برای کاهش بوی بد عرق و تولید رایحه ای خوش بو برای بدن ساخته می شود و هیچ گونه عوارض جانبی خاصی به همراه ندارد. هر فردی با هر سن و جنسیتی قادر به استفاده از آن می باشد. البته بهتر است افرادی که دارای شرایط زیر هستند، قبل استفاده از کرم حتما با یک پزشک متخصص مشورت نمایند هم چون:

افرادی که به عسل و دیگر مواد گیاهی حساسیت دارند.

افرادی که دارای معضلات پوستی هم چون اگزما و پسوریازیس هستند.

خانم های باردار و شیرده مطلقا ممنوعیت مصرف دارند.

به طور کلی کرم شهدالعسل به جز در موارد بیان شده برای هر فردی مناسب استفاده است. این محصول ایمن و پر خاصیت بوی بد عرق را تا حد زیادی کاهش می دهد، اما قبل استفاده از آن بهتر است با یک متخصص پوست مشورت نمایید.

مزیت های استفاده از کرم شهد العسل

از مزیت های مهم خرید و مصرف کرم شهد العسل می توان موارد زیر را نام برد:

قیمت مناسب: با خرید عمده محصول می توانید کسب و کار خود را شروع کنید و قیمت محصول تا حد زیادی کاهش می یابد.

تامین نیاز های تجاری: با خرید عمده کرم شهدالعسل می توانید به خوبی نیاز های خود و مشتریانتان را در زمینه محصولات آرایشی و بهداشتی برطرف سازید.

محصول مرغوب: این کرم از عناصر گیاهی و طبیعی تشکیل شده است و از خواص مرطوب کنندگی، ضد التهابی و ترمیم کننده پوست برخوردار می باشد.

اثرات مثبت در پوست: با این کرم پوستی نرم و لطیف خواهید داشت که خطوط ریز آن تا حد زیادی کاهش یافته و از آسیب های محیطی در امان می ماند.

کرم شهدالعسل محصولی طبیعی و بدون عوارض است که بوی بد عرق را برطرف نموده و رایحه ای خوش بو و مطلوب را جایگزین آن می کند. همه افراد با هر سن و سال و جنسیتی می توانند از خواص منحصر به فرد آن بهره مند شوند.

 کرم شهد العسل
عوارض کرم شهد العسل

قیمت عمده کرم شهد العسل

خرید کرم شهدالعسل به صورت عمده می تواند برای مشتریان مزیت های فراوانی به همراه داشته باشد؛ چرا که می توانند این محصول را در تعداد بی شمار و با قیمت اقتصادی و مقرون به صرفه تری خریداری کنند. شما می توانید کرم شهدالعسل را به صورت عمده و تک از مراکز و وب سایت های معتبر اینترنتی تهیه و خریداری نمایید. جهت اطمینان از خرید محصول اورجینال و با کیفیت پیشنهاد می شود به مراکزی مراجعه نمایید که از اعتبار و سوابق کار ایشان آگاه هستید. فروشگاه بزرگ شیک کویین یکی از معتبر ترین و با سابقه ترین مراکز ارائه دهنده محصولات آرایشی  و مراقبت از پوست و مو می باشند که مشتریان عزیز می توانند به دو صورت حضوری یا آنلاین سفارش خود را ثبت نمایند. جهت خرید و سفارش محصول مورد نظر خود، کافیست با شماره های درج شده در وب سایت ما تماس حاصل فرمایید.

 

 

وبسایت کرم یونیک اصل عمده و تک فروشگاه شیک کویین همراه باشید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *