ضد آفتاب بیودرما اصلی
آرایشی

ضد افتاب بیودرما اصلی

ضد آفتاب بیودرما اصلی

ضد آفتاب بیودرما اصلی
ضد آفتاب بیودرما اصلی

ویژگی ضد آفتاب بیودرم

  • برای درمان لک ، پوست هایپرپیگمنته شده، لکه های قهوه ای و کک و مک
  • هیپوآلرژنیک : بدون ایجاد حساسیت
  • غیر کومدون زا و مانع تولید جوش و آکنه
  • مناسب استفاده برای قبل و بعد از لیزر
  • از تیره شدن سطح زخم و اسکار جلوگیری کرده و از آن محافظت می کند
  • آبرسانی پوست و رفع التهاب آن
  • سیستم دفاعی طبیعی پوست را فعال می کند ، در برابر خطرات ناشی از آسیب
  • سلولی محافظت می کند و با پیری زودرس پوستی مقابله می کند
  • فرمولاسیون آن ثبت اختراع شده است Bioprotection Cellular ™ ثبت اختراع
  • بیولوژیکی
  • میزان فاکتورهای مواقبتی SPF 50 + / UVA 38
  • بدون پارابن
  • ضد آب
  • دارای خاصیت عدم تغییر در برابر نور Photostable

 

خواص کرم ضد آفتاب بیودرما

با وجود کرم های ضد آفتاب می توان به راحتی از پوست در مقابل اشعه های مضر نور خورشید محافظت نمود. مشکلاتی هم چون پیری زود رس و لکه های روی پوست بر اثر نور آفتاب ظاهر می گردند، با بهره مندی از یک ضد آفتاب مناسب می توان احتمال بروز سر طان پوست را کاهش داد.

ضد آفتاب بیودرما از جمه ضد آفتاب های منحصر به فرد موجود در بازار است که از سطح کیفی و اثر بخشی بالایی برخوردار می باشد. از این محصول شگفت انگیز می توان برای هر نوع پوستی استفاده کرد و از پوست شما در مقابل اشعه های مضر UV و UVB به خوبی محافظت می کند.

خرید رژ لب پیچی بکس 24 عددی همین حالا خرید کن

مشخصات کرم ضد آفتاب بیودرما با کیفیت

بیودرما برندی است که برای انواع پوست ها مناسب استفاده می باشد. اگر این محصول را بتوانید در کیفیت بالایی تهیه کنید، تمامی نیاز های پوستی شما را پوشش داده و موجب آب رسانی و تغذیه پوست در سطح بالایی خواهد شد.

یکی از دشمن های اصلی پوست، نور خورشید است؛ چرا که اشعه های یو وی آن قادرند پوست را سوزانده، لکه های قهوه ای را بر روی پوست ظاهر نموده و موجب پیری زودرس پوست شوند.

کرم های ضد آفتاب بیودرما از فرمولاسیون و ترکیبات منحصر به فردی ساخته شده اند که قادرند هم چون سدی محکم در مقابل اشعه های مضر خورشید از پوست انسان محافظت کنند.

ضد آفتاب بیودرما اصلی
ضد آفتاب بیودرما اصلی

از خواص منحصر به فرد ضد آفتاب بیودرما می توان موارد زیر را نام برد:

ممانعت از آفتاب سوختگی، لک و پیری زودرس پوست: با وجود این محصول دیگر نیازی نیست نگران لکه های قهوه ای و چین و چروک های پوستتان باشید؛ چرا که بیودرما قادر است تمامی رادیکال های آزاد را مهار نموده و با محافظت از پوست در مقابل پیری زودرس حس شادابی و طراوات را به آن هدیه کند.
افزایش رطوبت و آبرسانی عمقی به پوست: این کرم با ترکیبات شگفت انگیز خود، رطوبت کافی را در اختیار پوست قرار داده و مانع از خشکی و پوسته شدن می شود.
ایجاد پوششی یکنواخت و زیبا: با وجود این ضد آفتاب می توانید به راحتی در زیر آفتاب راه بروید؛ چرا که این محصول پوششی یکدست و عالی بر روی پوستتان ایجاد می کند که همه لک ها، کک و مک ها و جوش ها را برطرف نموده و شکل ظاهری صاف و بی نقصی را برای پوستتان به ارمغان می آورد.
قابل استفاده برای هر نوع پوستی: فرقی نمی کند چه نوع پوستی دارید، این کرم برای هر نوع پوست خشک، چرب و حساسی مناسب استفاده است. با وجود فرمولاسیون و ترکیبات بی نظیری که در ساخت این کرم ضد آفتاب به کار رفته است، حتی پوست های حساس هم می توانند از فواید بی همتای آن بهره ببرند. محصولات بیودرما برای کودکان نیز مناسب هستند و موجب لطافت و محافظت از پوست کودکان در مقابل اشعه های آسیب زننده خورشید خواهند شد.
بخشیدن حس سبکی به پوست: کرم های بیودرما حسی سرشار از لطافت و سبکی را به پوست می دهند و پوستتان به هیچ عنوان احساس سنگینی نخواهد کرد.
مقاومت بالا در مقابل آب و تعریق: با توجه به اینکه کرم های بیودرما محصولات ضد آب و ضد تعریق می باشند، شما می توانید در استخر به راحتی شنا کنید یا هر نوع فعالیت ورزشی داشته باشید، بدون اینکه نگران پاک شدن آن باشید. این کرم در مقابل آب مقاومت بالایی دارد و می تواند برای مدتی طولانی از پوست شما محافظت کند.
فاقد عطر و رایحه: این کرم هیچ گونه عطر و رایحه ای ندارد و موجب حساسیت در پوستتان نمی شود. این محصول موجب محافظت از پوست در مقابل ظهور لکه های آفتابی می شود و از آفتاب سوختگی و تیره شدن پوست ممانعت می کند. با کرم بیودرما چربی پوست خود را کنترل کنید و احتمال خطر سرطان پوست را تا حد ممکن کاهش دهید.

ضد آفتاب بیودرما اصلی
ضد آفتاب بیودرما اصلی

کرم معجزه فلورا جلد صورتی همین حالا خرید کن

انواع کرم ضد آفتاب بیودرما رنگی

ضد آفتاب های رنگی بیودرما به انواع مختلفی تقسیم می شوند و برای هر نوع پوستی قابل استفاده هستند. افراد می توانند از کرم های بیودرما رنگی با اس پی اف های مختلف بهره ببرند.

کرم آکوا فلویید ضد آفتاب فتودرم مکس بیودرما: دارای اس پی اف 50 درصد است و هیچ گونه چربی ندارد. از بافت سبکی برخوردار بوده، فرد با آن احساس سنگینی بر روی پوست خود نخواهد کرد و در مدت زمان کوتاهی جذب می گردد.
با توجه به اینکه در ساختار سازنده این ضد آفتاب از گلیسیرین و رطوبت رسان استفاده شده، قادر است در مقابل نور خورشید از پوست محافظت نموده و مواد مغذی کافی را به آن برساند. در این محصول ویتامین E وجود دارد که از ایجاد التهاب پوست جلوگیری کرده و موجب تسکین بخشیدن به پوست می شود.
ضد آفتاب رنگی بیودرما پوست چرب: این محصول موجب محافظت از پوست در مقابل نور خورشید شده و از ایجاد جوش و آکنه بر روی صورت جلوگیری می کند. این ضد آفتاب دارای اس پی اف 50 درصدی و فیلتر های ضد آفتاب پر قدرتی می باشد.
ضد آفتاب بیودرما پوست خشک: این ضد آفتاب مناسب پوست های خشک می باشد و موجب محافظت از پوست، ممانعت از پوسته پوسته شدن، التهاب و تحریک پوست می گردد. این ضد آفتاب دارای اس پی اف 50 و 100 درصد می باشد و از پوست در مقابل اشعه های UVA و UVB به خوبی محافظت می کند.
این محصول دارای خواص ضد تعریق بوده و در روز های گرم تابستان به خوبی دوام می آورد و همانند سایر ضد آفتاب ها هر یک ساعت یک بار نیاز به تجدید دارد.

از مشخصات مهم دیگر این کرم می توان به پوشش دهی عالی لکه های قهوه ای پوست، یکدست کردن رنگ پوست و ممانعت از پیری زودرس اشاره کرد.

این محصول عاری از پارابن و عوامل کومودون زا بوده و افراد می توانند به صورت روزانه از آن استفاده کنند و هر یک ساعت یک بار آن را تجدید نمایند، بدون ینکه نگران اثر چربی و سفید کنندگی بر روی پوست صورتشان باشند.

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *