ضد آفتاب بیودرما عمده
آرایشی

ضد آفتاب بیودرما عمده

ضد آفتاب بیودرما عمده

ضد آفتاب بیودرما عمده
ضد آفتاب بیودرما عمده

مشخصات ضد آفتاب بیودرما

ضد آفتاب بیودرما محصولی فرانسوی است که رضایت کاربران فراوانی را به همراه داشته است. این محصول به دلیل دارا بودن فرمولاسیونی منحصر به فرد قادر است مشکلات و عوارض عمده پوستی را به خوبی برطرف کند.

  • فروشگاه‌ آنلاین شیک کویین 09031005468 واتساپ یا روبیکا از آف روانه خبردار باشید

ضد آفتاب بیودرما از تنوع بالایی برخوردار است و به دلیل بافت سبک و سریع الجذبی که دارد بسیار محبوب و پرطرفدار شده است.

بدن انسان به میزان مشخصی نور آفتاب نیاز دارد تا بتواند املاح و ویتامین های لازم را دریافت کند، اما خورشید دارای اشعه های مضری نیز می باشد که سلامتی پوست را به خطر می اندازند هم چون اشعه های UVB و UV که معروف ترین آن ها هستند.

اشعه های بیان شده موجب فرا رسیدن پیری زود رس در انسان می شوند و قرار گرفتن طولانی مدت در معرض اشعه های خورشید منجر به بروز بیماری های پوستی نیز می شود.

بنابراین جهت حفظ سلامتی و زیبایی پوست فرد، باید از یک ضد آفتاب با SPF مناسب استفاده کند. بیودرما یکی از بهترین ضد آفتاب های موجود در بازار است که دارای انواع مختلفی می باشد.

کرم حجم دهنده سینه وکالی همین حالا خرید کن

انواع ضد آفتاب های بیودرما

همان طور که بیان کردیم بیودرما برندی فرانسوی است که دارای 40 سال سابقه تولید محصولات آرایشی و مراقبتی پوست و مو می باشد. این محصول از سطح کیفی بسیار بالایی برخوردار بوده و به همین خاطر بسیار محبوب شده است.

توجه به مشکلات پوستی افراد یکی از مهم ترین دلایل ساخت ضد آفتاب های بیودرما است. این ضد آفتاب فاقد چربی است و افراد در موقع عرق کردن با وجود این کرم دچار مشکلی نخواهند شد.

این محصول از قدرت پوشانندگی بالایی برخوردار است و چون بافت سبک و زود جذبی دارد. فرد بعد از استفاده بر روی پوست خود احساس سنگینی نخواهد کرد.

در موقع استفاده از محصولات بیودرما بهتر است به نوع پوست خود توجه کنید و بر حسب مشکلات پوستی خود هم چون لک، قرمزی، جوش، التهاب، آکنه و چین و چروک محصول مناسبی را انتخاب کنید.

ضد آفتاب بیودرما عمده
ضد آفتاب بیودرما عمده

روغن آرگان دیسار عمده همین حالا خرید کن

از انواع ضد آفتاب های بیودرما می توان موارد زیر را نام برد:
ضد آفتاب بیودرما مخصوص پوست های معمولی تا خشک: در صورتی که پوست معمولی تا خشکی دارید، بیشتر در معرض چین و چروک پوستی خواهید بود. نور خورشید منجر به افزایش چین و چروک های پوستی می شود.

فتودرم مکس یکی از محصولات بیودرما است که برای پوست های معولی تا خشک مناسب استفاده بوده و دارای SPF های 50 و 100 درصد است.
این ضد آفتاب از پوست در برابر شرایط آب و هوایی نامساعد موجود در ارتفاعات یا مناطق استوایی به خوبی محافظت می کند.

این ضد آفتاب دارای فرمولاسیونی ویژه پوست های معمولی تا خشک است و همانند مرطوب کننده ای قوی بوده که بافت سبکی دارد و رطوبت کافی را به پوست می رساند و چون بافت سبکی دارد به خوبی در لایه های عمیق پوست جذب می گردد.

در ساختار سازنده این محصول نوعی جلبک دریایی وجود دارد که دارای خواص آنتی اکسیدانی و ضد التهابی می باشد.
ضد آفتاب فتودرم مکس بیودرما فاقد مواد معطر می باشد. این محصول در دو نوع رنگی و بی رنگ وجود است و هر نوع سلیقه ای را پوشش می دهد. مشخصات هر دو محصول مشابه هم است و ضد آفتاب رنگی آن دارای قدرت پوشش دهی بالایی است، اما از لحاظ مدت زمان و میزان محافظت با یکدیگر تفاوت هایی دارند.

کرم ضد آفتاب بیودرما SPF100 دارای مقاومت بیشتری است و حفاظت بهتری از پوست در مقابل نور خورشید به عمل می آورد، اما دارای ترکیبات شیمیایی بیشتری است. بهتر است افراد بر حسب شرایط آب و هوایی و نوع پوست خود اقدام به تهیه ضد آفتاب مناسبی کنند.

ضد آفتاب بیودرما عمده
ضد آفتاب بیودرما عمده

ضد آفتاب بیودرما برای پوست مختلط تا چرب:
پوست های چرب معمولا بعد از استفاده از ضد آفتاب چرب و براق می شوند و این یکی از معضلات پوست های چرب است.

بیودرما دارای دو 2 عدد فلوئید با خاصیت حفاظتی 50 و 100 درصد است که مختص پوست های چرب و مختلط طراحی شده است.

هر دو ضد آفتاب بیان شده از لاین فتودرم مکس هستند و از پوست در مقابل نامساعد ترین شرایط آب و هوایی به خوبی محافظت می کنند و از نوع فلوئید می باشند، به همین خاطر فاقد چربی بوده و از نوع کرم رقیق تر و سبک تر می باشد.
این محصول بافت سبک و بدون چربی دارد و از ملتهب شدن و ایجاد جوش های سر سیاه و سر سفید بر روی پوست جلوگیری می کند.

این محصول دارای خاصیت ضد آب بوده و حتی در صورت تعریق نیز اثربخشی بالایی دارد. ضد آفتاب فتودرم مکس SPF50 مدل آکوا دارای دو نوع رنگی و بی رنگ است و مناسب برای پوست های مختلط تا چرب می باشد و در نواحی که آفتاب شدیدی ندارند مناسب استفاده می باشد.
اگر می خواهید محصولی تهیه کنید که دارای مقاومت بالایی در مقابل نور خورشید باشد، کرم ضد آفتاب فتودرم مکس SPF100 بهترین انتخاب برای شما می باشد. این محصول بی رنگ بوده و همه خواص موجود در ضد آفتاب فتودرم مکس SPF50 را دارا می باشد.
بیودرما دارای ضد افتاب های تخصصی دیگری هم چون ضد آفتاب  ضد لک، ضد آفتاب ضد جوش، ضد آفتاب ضد چروک، ضد آفتاب ضد قرمزی و ضد آفتاب های رنگی می باشد.


خرید ضد آفتاب بیودرما عمده

شما می توانید ضد آفتاب بیودرما را از مراکز و وب سایت های معتبر اینترنتی تهیه و خریداری نمایید. جهت اطمینان از خرید محصول اورجینال و با کیفیت پیشنهاد می شود به مراکزی مراجعه نمایید که از اعتبار و سوابق کار ایشان آگاه هستید.

فروشگاه بزرگ شیک کویین یکی از معتبر ترین و با سابقه ترین مراکز ارائه دهنده محصولات آرایشی و مراقبت از پوست و مو می باشند که مشتریان عزیز می توانند به دو صورت حضوری یا آنلاین سفارش خود را ثبت نمایند.

جهت خرید و سفارش محصول مورد نظر خود، کافیست با شماره های درج شده در وب سایت ما تماس حاصل فرمایید.

خرید ضد آفتاب کپی بی بی گارنیر عمده

انتخاب نهایی با شماست. اگر به دنبال صرفه جویی در هزینه هستید، می توانید از ضد آفتاب های کپی بیودرما استفاده کنید.

آبرسان نوتروژینا اصل

وبسایت کرم گلدن کویین عمده پخش لوازم ارایشی فروشگاه شیک کویین همراه باشید.

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *