ضد آفتاب بچگانه وکالی عمده
آرایشی

ضد آفتاب بچگانه وکالی عمده

ضد آفتاب بچگانه وکالی عمده

ضد آفتاب بچگانه وکالی عمده
ضد آفتاب بچگانه وکالی عمده

مشخصات کرم ضد آفتاب بچگانه وکالی

ضد آفتاب بچگانه وکالی دارای مشخصات مهمی به شرح زیر می باشد:

  • دارای ویتامین E، A و C است.
  • در مقابل تعریق مقاومت بالایی دارد.
  • محصولی ضد آب است.
  • موجب روشنی و سفیدی پوست می شود.
  • با هر نوع پوستی سازگاری دارد.
  • برای صورت و بدن مناسب استفاده است.
  • یک محصول آبرسان و مرطوب کننده قوی پوست به شمار می رود.
  • هیچ گونه اسانس و مواد نگه دارنده ای در ساختار سازنده آن استفاده نشده است.
  • نرم کننده و سفید کننده پوست است.
  • دارای SPF30 درصد است.
  • کودکان بزرگ تر از 6 ماه می توانند از این محصول استفاده کنند.

کرم ضد آفتاب بچگانه وکالی چیست؟

این محصول موجب محافظت از پوست در مقابل اشعه های مضر و آسیب زننده خورشید می شود. با توجه به اینکه پوست کودک نازک و حساس است، در اثر برخورد با اشعه های خورشید ممکن است دچار آفتاب سوختگی، تیرگی و سایر معضلات گردد.

به منظور جلوگیری از تیرگی و آفتاب سوختگی پوست کودکان، بهتر است از ضد آفتاب های مرغوب استفاده کنید. برند وکالی نوعی ضد آفتاب است که مخصوص کودکان طراحی و فرموله شده است.

ضد آفتاب وکالی موجب محافظت از پوست کودکان در مقابل اشعه های UV خورشید می شود و مانع از آفتاب سوختگی پوست می گردد. این محصول دارای عصاره آلوئه ورا و آفتاب گردان است که به روشنی رنگ پوست کمک بسزایی می کنند.

خواص متعدد کرم ضد آفتاب بچگانه وکالی

یکی از چالش های مادران محافظت از پوست کودک است. کرم ضد آفتاب وکالی یک انتخاب خود و موثر جهت محافظت از پوست کودک عزیزتان می باشد.

این محصول فاقد رنگ، اسانس و ضد حساسیت است، بر روی پوست نمی ماسد و افراد با پوست های مختلف می توانند از خواص بی نظیر آن بهره مند شوند.

ضد آفتاب وکالی دارای ویتامین های A، E و C و آنتی اکسیدان است که از پوست در مقابل اشعه های UVA و UVB خورشید به خوبی محافظت می کند. این ضد آفتاب در مقابل شست و شو و تعریق نیز مقاومت بالایی دارد، چون محصولی ضد آب محسوب می شود.

نکته مهم: کودکان بالای 6 ماه می توانند از این محصول استفاده کنند و افراد برای کودکان زیر 6 ماه بهتر است با یک دکتر متخصص پوست مشورت کنند.

اسکراب برنج بیواکوا همین حالا خرید کن

روش استفاده از محصول

شما باید نیم ساعت قبل از خارج کودک از منزل و قرار گرفتن در معرض نور خورشید از ضد آفتاب استفاده نمایید.

کافیست مقدار کمی از کرم را به صورت و بدن خود بزنید و سپس پوستتان را ماساژ دهید تا به طور کامل در پوست جذب شود.

محافظت از پوست در مقابل اشعه های مضر خورشید با ضد آفتاب وکالی

نور خورشید جهت سنتز ویتامین D در بدن لازم و ضروری می اشد. اما این نور می تواند لطافت پوست کودکان را تخت الشعاع قرار داده و آن را دچار حساسیت های شدیدی کند.

بنابراین به منظور جلوگیری از بروز حساسیت و محافظت از پوست کودک در مقابل نور خورشید، باید از محصولات مراقبتی مخصوص پوست استفاده نمایید.

کرم ضد آفتاب بچگانه وکالی دارای فیلتر های محافظتی بوده و در مقابل تعریق و شست و شو بی نهایت مقاوم عمل می کند. این کرم هیچ گونه چسبندگی ندارد و چون فاقد اسانس و مواد نگه دارنده می باشد، در نتیجه موجب حساسیت در کودک دلبندتان نخواهد شد.

این محصول ضد حساسیت از پوست کودک در مقابل اشعه های آسیب زننده نور خورشید محافظت می کند. آفتاب سوختگی شدید در دوران کودکی احتمال مبتلا شدن به سرطان پوست را بالا می برد.

بنابراین بهترین راهکار محافظت از پوست کودکان در مقابل اشعه های مضر خورشید است. ضد آفتاب وکالی حاوی مقادیر فراوانی ویتامین و انتی اکسیدان ضروری برای پوست می باشد.

ضد آفتاب بچگانه وکالی عمده
ضد آفتاب بچگانه وکالی عمده

کرم گلدن کویین اصل و فیک همین حالا خرید کن

چرا کودکان باید از ضد آفتاب استفاده کنند؟

پوست کودکان از پوست بزرگسالان نازک تر و لطیف تر است، به همین خاطر بیشتر در معرض آسیب های ناشی از نور خورشید قرار می گیرد. اشعه های فرابنفش خورشید منجر به آفتاب سوختگی، چین و چروک، لکه های پوستی و سرطان پوست می شوند.

بهتر است افراد برای محافظت از پوست خود از یک ضد آفتاب دارای SPF30 درصد یا بالاتر استفاده کنند تا از این مشکلات و آسیب ها در امان بمانند.

اگر از کرم ضد آفتاب به صورت مرتب و روزانه برای پوست صورت، گردن، گوش ها و دست های کودک خود استفاده کنید، او می تواند حتی در ساعات اوج تابش نور خورشید هم بیرون بماند، بدون اینکه پوستش دچار آسیبی شود.

نکات مهم استفاده از بهترین ضد آفتاب

  • حتما به سراغ ضد آفتاب های SPF30 یا بالاتر جهت خرید بروید.
  • از کرم ضد آفتاب به صورت مرتب استفاده نموده و هر دو ساعت یک بار یا بعد از شنا و تعریق آن را تجدید کنید.
  • از کرم ضد آفتاب به قدر کافی برای پوست کودک استفاده کنید.
  • کودک را در ساعت اوج تابش نور خورشید بیرون نبرید.
  • جهت محافظت از چشمان کودک تا حد ممکن از عینک آفتابی و کلاه استفاده کنید.
  • جهت پوشاندن بدن کودک از لباس های محافظتی مناسبی استفاده نمایید.
  • در صورتی که به نکات بیان شده توجه داشته باشید، می توانید از پوست کودک خود در مقابل اشعه فرابنفش خورشید به خوبی محافظت نمایید.

خرید ضد آفتاب بچگانه وکالی

شما می توانید ضد آفتاب بچگانه وکالی را از مراکز و وب سایت های معتبر اینترنتی تهیه و خریداری نمایید. جهت اطمینان از خرید محصول اورجینال و با کیفیت پیشنهاد می شود به مراکزی مراجعه نمایید که از اعتبار و سوابق کار ایشان آگاه هستید.

فروشگاه بزرگ شیک کویین یکی از معتبر ترین و با سابقه ترین مراکز ارائه دهنده محصولات آرایشی و مراقبت از پوست و مو می باشند که مشتریان عزیز می توانند به دو صورت حضوری یا آنلاین سفارش خود را ثبت نمایند.

جهت خرید و سفارش محصول مورد نظر خود، کافیست با شماره های درج شده در وب سایت ما تماس حاصل فرمایید.

صابون تریاک و کلاژن عمده و تک  ساخت کدام کشور است؟

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *