شیاف چهل گیاه اصلی

شیاف چهل گیاه اصلی

شیاف چهل گیاه
شیاف چهل گیاه

شیاف چهل گیاه نوعی محصول گیاهی و منحصر به فرد است که از گیاهان گرم و کمیابی ساخته شده است و با قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای به بازار عرضه می شود. سلامت اندام های زنانه از اهمیت بالایی برخوردار است و همواره باید مورد توجه قرار بگیرد. برای درمان مشکلات مرتبط با آن روش ها و راهکار های گوناگونی وجود دارند. شیاف های گیاهی از جمله روش های موثر جهت درمان کردن عفونت ها و مشکلات مربوط به اندام های زنانه می باشند.

با وجود شیاف چهل گیاه دیگر به نسخه های متعدد دارو و ویزیت های مختلف نیازی پیدا نخواهید کرد. اگر مطابق با دستورالعمل ها و به درستی پیش بروید، همه مشکلات رحمی تان به طرز شگفت انگیزی برطرف می شوند و از شر آن ها برای همیشه خلاص می شوید.

خواص شیاف چهل گیاه

شیاف چهل گیاه زنانه از گیاهان گرم و نادر که قیمت گرانی دارند حاصل می شود و یک محصول گیاهی و ارگانیک است. از خواص مهم آن می توان موارد زیر را نام برد:

به کمک آن می توانید با انواع عفونت های قارچی، عفونت های شدید و مزمن خود مقابله نموده و ترشحات ناخوشایند را به خوبی درمان کنید.

معضلاتی هم چون کیست های رحمی و فیبروم را به راحتی درمان کنید.

رحم های ضعیف که دچار آسیب شده اند را تقویت کنید.

از بروز عفونت های مجاری ادراری جلوگیری کنید.

موجب تمیز کردن رحم می شود و بهداشت فرد را حفظ می کند.

شیاف چهل گیاه روشی موثر جهت بهبود سلامت زنان است که عفونت های رحم را درمان می کند.

مزیت های استفاده از محصول

درد نواحی پایینی شکم را کاهش می دهد.

تب را از بین می برد.

خونریزی های نامنظم را بهبود می بخشد.

فرد در هنگام ادرار کردن احساس درد نخواهد کرد.

ترشحات بدبو ناحیه واژینال را کاهش می دهد.

فرد دچار خستگی مفرط نخواهد شد.

شیاف چهل گیاه اصلی
شیاف چهل گیاه اصلی

روش استفاده از شیاف چهل گیاه

برای این که از محصول استفاده کنید باید مطابق با دستورالعمل های زیر پیش بروید:

در هنگام شب یک عدد شیاف را در ناحیه واژینال قرار دهید و تا حدود سه شب به صورت متوالی این کار را تکرار کنید.

سپس به  مدت 5 شب استراحت دهید و از مصرف آن اجتناب کنید.

بعد از این مدت استراحت مجددا به مدت سه شب از شیاف استفاده کنید.

سپس به مدت ده شب استراحت دهید و از محصول استفاده نکنید.

بعد از آن مجددا سه شب از شیاف استفاده کنید و به مدت پانزده روز استراحت دهید.

دقت کنید که تمام موارد و مراحل بیان شده باید  به ترتیب پیش بروند و اگر در طول دوره، استفاده خود را قطع کردید، باید از اول شروع کنید؛ به عنوان مثال در صورتی که در دوره سه شب استراحت پنج شب استفاده کردید، باید سه شب دیگر را استفاده کنید و به مدت ده شب استراحت دهید.

موارد منع مصرف شیاف

دوران بارداری: در دوران بارداری نمی توان از شیاف چهل گیاه استفاده کرد، چون بر عضلات رحم اثرات نامطلوبی می گارد و ممکن است فرد دچار مشکلاتی هم چون تنگی رحم یا تغییراتی در فعالیت رحم شود. در مرحله بارداری بهتر است مطابق با دستور و تجویز پزشک از محصولات مناسب همان دوره استفاده نمایید.

دوران پریودی: از این شیاف نباید در دوران پریودی استفاده کنید، چون در این دورن رحم حساس تر است  و بیشتر مستعد آسیب می باشد. با استفاده از شیاف ممکن است دچار مشکلاتی گردد.

بعد از زایمان یا جراحی: بعد از زایمان یا اگر دارای زخم های رحمی بعد از سزارین هستید از مصرف شیاف چهل گیاه اجتناب کنید، چون در این دوره رحم آسیب پذیر است و بر اثر استفاده از شیاف دچار معضلات متعددی خواهید شد. بهتر است در این باره با یک پزشک متخصص زنان مشورت نمایید و از محصولات مناسبی استفاده کنید.

کرم تریاک نگین ضد لک پاکستانی

مشخصات شیاف چهل گیاه

جلوگیری از بروز عفونت های قارچی: عفونت های قارچی شدید را برطرف می کند.

بهبود بخشیدن شرایط رحم: چسبندگی رحم را برطرف می کند و موجب پاک سازی و آماده کردن رحم جهت باروری می گردد.

تنظیم چرخه قاعدگی: درد های نواحی زیر شکم و پایین کمر را کم می کند.

حاوی ترکیبات موثر: از ترکیبات موثر و کمیابی هم چون آویشن، بابونه، پونه و دیگر مواد طبیعی ساخته شده است.

مقابله با واژینیت: علائم متعددی هم چون خارش شدید، درد و ترشحات غیر معمول را برطرف می کند.

محصولی اثر بخش و تضمینی: با این محصول می توانید به صورت تضمینی و صد در صدی مشکلات و ناراحتی های زنانه را برطرف نمایید.

شیاف چهل گیاه اصلی
شیاف چهل گیاه اصلی

ترکیبات سازنده شیاف چهل گیاه

شیاف چهل گیاه از ترکیبات متداولی هم چون موارد زیر ساخته می شود:

گل ختمی: این گیاه دارویی دارای خواص ضد التهابی، آنتی باکتریال و ضد ویروسی می باشد. عفونت های نواحی تناسلی زنان، التهاب، درد با این گیاه از بین می روند و رحم عملکرد بهتری را خواهد داشت.

گل همیشه بهار: این گیاه دارویی خواص ضد التهابی، ضد عفونی کننده و ضد درد دارد و به درمان عفونت های نواحی تناسلی، التهاب، درد و عملکرد بهتر رحم کمک بسزایی می کند.

مریم گلی: این گیاه دارویی دارای خواص ضد التهابی، ضد عفونی کننده و ضد اسپاسم بوده و عفونت های ناحیه تناسلی، التهابات و درد را کاهش می دهد.

بابونه: این گیاه دارویی نیز خواص ضد التهابی و ضد عفونی کننده و ضد اسپاسم دارد و موجب درمان عفونت های دستگاه تناسلی و عملکرد بهتر رحم می شود.

زیره: این گیاه دارویی دارای خواص ضد التهابی، ضد عفونی کننده و ضد  اسپاسم است و موجب برطرف کردن التهاب و عفونت های دستگاه تناسلی می شود.

گزنه: این گیاه دارویی خواص ضد التهابی، ضد اسپاسم و ضد عفونی کننده دارد و موجب بهبود عملکرد رحم، درمان التهاب و عفونت های ناحیه تناسلی می شود.

کرم گلدن کویین ساخت کدام کشور است؟

خرید  شیاف چهل گیاه

شما می توانید شیاف چهل گیاه را از مراکز و وب سایت های معتبر اینترنتی تهیه و خریداری نمایید. جهت اطمینان از خرید محصول اورجینال و با کیفیت پیشنهاد می شود به مراکزی مراجعه نمایید که از اعتبار و سوابق کار ایشان آگاه هستید. فروشگاه بزرگ شیک کویین یکی از معتبر ترین و با سابقه ترین مراکز ارائه دهنده محصولات آرایشی  و مراقبت از پوست و مو می باشند که مشتریان عزیز می توانند به دو صورت حضوری یا آنلاین سفارش خود را ثبت نمایند. جهت خرید و سفارش محصول مورد نظر خود، کافیست با شماره های درج شده در وب سایت ما تماس حاصل فرمایید.

کرم گلد کویین خوبه یا نه؟

 

نرگس محمدی
نرگس محمدی
مقاله‌ها: 42

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *