شیاف حجم دهنده شاندرمن اصل

شیاف حجم دهنده شاندرمن

 

شیاف حجم دهنده شاندرمن محصولی است که به منظور تنظیم قاعدگی، حجیم و سفت نمودن باسن، بالا بردن میل جنسی در خانم ها، کاهش درد ناشی از قاعدگی، برطرف نمودن یبوست و غیره به کار می رود. افرادی که قادر به استفاده از قرص و کپسول نیستند، یا مشکل جذب آن ها در معده و روده دارند، به راحتی می توانند با استفاده از این شیاف دارو را به بدن خود منتقل کنند. این شیاف بی خطر بوده و بدون عوارض جانبی می باشد.

شیاف شاندرمن با بالا بردن حجم و بهبود شکل ظاهری باسن، بافت چربی ها و عضلات موجود در بدن را تحریک می کند. این محصول حاوی ترکیبات منحصر به فردی است که استفاده از آن به راحتی انجام می گیرد و نیاز به ابزار خاصی ندارد. شما با قرار دادن آن در ناحیه مورد نظر و بدون نیاز به صرف وقت چندانی، می توانید از مزیت های بی نظیر این محصول بهره مند شوید.

شیاف حجم دهنده شاندرمن عمده

ترکیبات شیاف شاندرمن حجم دهنده باسن

شیاف شاندرمن از ترکیبات موثر، گیاهان و روغن های طبیعی هم چون کوهان شتر ساخته شده است و حاوی فسفر، فیبر، ویتامین های C، D، K و غیره می باشد و هورمون های حجم دهنده باسن را تحریک می کند. این محصول ضمن شکل دهی و حجیم نمودن باسن، منجر به افزایش اعتماد به نفس افراد می شود تا حس بهتری به بدن خود داشته باشند. شما می توانید به راحتی و بدون نیاز به استفاده از روش های تهاجمی هم چون جراحی زیبایی باسن از این روش موثر استفاده کنید. این شیاف محصولی کاملا گیاهی است و از سایر مواد و محصولات شیمیایی امنیت بالاتری داشته و به بهبود بافت و سلامتی پوست کمک بسزایی می کند.

  1. فسفر
  2. فیبر
  3. ویتامین های D, K و C
  4. کلسیم
  5. عصاره گیاهی محرک ماهیچه‌ها

 

مقاله پیشنهادی:کرم وایت رز عمده

 

خواص شیاف حجم دهنده شاندرمن

 

منجر به افزایش حجم عضلات باسن می شود.

موجب فرم دهی و سفت نمودن عضلات باسن می شود.

میل جنسی خانم ها را بالا می برد.

درد های قاعدگی را تنظیم و تعدیل می نماید.

موجب تنظیم هورمون های زنانه می شود.

هموروئید را بهبود می بخشد.

باعث برطرف کردن مشکل افتادگی و شل شدگی باسن می شود.

عوارض شیاف حجم دهنده شاندرمن

شیاف شاندرمن محصولی کاملا طبیعی و گیاهی ا و چون فاقد مواد شیمیایی است با بدن فرد سازگاری دارد و نیازی نیست نگران عوارض جانبی آن باشد. این محصول در یک پک 60 عددی عرضه می شود که در ماه اول باید 60 عدد و در ماه دوم 30 عدد آن را استفاده کنید تا به نتایج خوب و ارزنده ای دست یابید. شیاف شاندرمن یکی از بهترین محصولات موجود در بازار است که مزیت فراوانی را به همراه داشته و اگر می خواهید به حجم دهی بیشتری دست پیدا کنید حتما باید دو دوره دارو را مصرف کنید. علاوه بر آن ورزش های مختص باسن را انجام دهید تا به نتیجه دلخواهی دست یابید.

در حال حاضر نمونه های فیک و تقلبی این محصول در بازار زیاد شده است که به راحتی قابل شناسایی از اصل آن می باشند، بنابراین توصیه می شود برای خرید  شیاف شاندرمن اصل و اورجینال به مراکز و فروشگاه های معتبر و با سابقه مراجعه نمایید.

روش استفاده از شیاف حجم دهنده شاندرمن

شما باید روزی دو بار در دو نوبت صبح و شب و هر بار یک عدد شیاف را استفاده کنید و به اندازه یک سانت آن را به مقعد خود  وارد کنید.

موارد منع صرف محصول

خانم ها در دوران بارداری و قاعدگی از این محصول استفاده نکنند.

افراد کمتر از 18 سال و بالای 50 سال نباید از این محصول استفاده کنند.

در صورتی که عمل سزارین انجام داده اید، تا 5 الی 6 ماه این محصول را استفاده نکنید.

شیاف حجم دهنده شاندرمن عمده

توضیحات تکمیلی درباره محصول

موارد زیادی در افتادگی و کوچکی باسن تاثیر دارند هم چون عوامل ژنتیکی، افزایش سن، بیماری های خاص و غیره. فرد با هیچ کدام از روش های زیبایی به نتیجه دلخواه و قطعی نمی رسد و هزینه و وقت زیادی از او تلف می شود. اما در این شیاف چند گیاه با هم ترکیب شده اند و محصولی را تشکیل داده اند که به راحتی و در مدت زمان کوتاهی، می توانند مشکل افتادگی باسن را برطرف سازد. این شیاف محصولی کاملا گیاهی است، بنابراین بدون هیچ گونه نگرانی از عوارض آن، می توانید با خیال راحت و در طی دو دوره مشخص از آن استفاده نموده و به نتایج دلخواه و رضایت بخش دست یابید.

 

موارد منع مصرف شیاف شاندرمن

توصیه می‌شود افراد خاصی بدلیل حساسیت بدنی در دوران‌های مختلف، از مصرف این مکمل کاملا گیاهی در دوران‌های ذیل خوددرای نمایند:

  1. بانوان باردار
  2. افراد زیر ۱۸ سال
  3. بانوانی که هم اکنون در دوران قاعدگی هستند.
  4. زنان باردار (به هیچ عنوان نباید استفاده کنند!)

توصیه می‌کنیم درصورت عمل سزارین برای وضع حمل، ۵ ماه پس از عمل سزارین از این مکمل استفاده نمایید.

مقاله پیشنهادی: کرم معجزه شب نی نی سایت

چرا باید این مکمل را بصورت شیاف تهیه

طبق تحقیقات علمی برروی آناتومی بدن انسان، بخش اعظمی از مواد مغذی توسط اندام اطراف معده و همچنین اندام دارای سرخرگ‌های اصلی جذب می‌شود. اندام باسن بدلیل موقعیتی که دارد و همچنین نزدیکی به روده، نمی‌تواند مواد مغذی خاصی را جذب نماید. از سویی دیگر، روند جذب مواد مغذی در بدن، بصورتی نیست که اندام‌های تحتانی بتوانند انرژی زیادی را دریافت نمایند.

البته تاثیر مواردی که دستگاه گوارش را با مشکل مواجه می‌کند را نباید از قلم انداخت. یبوست و یا اسهال بودن، هرکدام باعث کاهش جذب مواد مغذی از سوی باسن و ماهیچه‌های نواحی لگن می‌شود.

از این رو این مکمل کاملا گیاهی بصورت شایف مصرف شود تا تاثیرش چند برابر شود. ۹۰% مواد موجود در شیاف بعد از مصرف جذب ماهیچه‌های باسن شده و باقی نیز بصورت مواد زائد دفع می‌شوند. استفاده بصورت شیاف همچنین سرعت رسیدن مواد مغذی به بافت ماهیچه‌ای باسن را تا ۳ برابر بیشتر می‌کند و تاثیر آنرا نیز چند برابر می‌کند.

 

 

تاثیر شیاف حجم دهنده شاندرمن بر شکم و پهلو ها

با توجه به اینکه شیاف شاندرمن تنها بر ناحیه باسن تاثیر می گذارد، در نتیجه بر حجم سایر اندام ها اثر بدی نداشته و مصرف کنندگان می توانند با خیالی راحت از این محصول استفاده کنند. این محصول شما را به نتیجه دلخواه رسانیده و با افزایش اعتماد به نفستان، به بهبود رابطه زناشویی تان کمک بسزایی می کند. شیاف منجر به افزایش حجم و فرم دهی باسن می شود و شما بدون نیاز به تمرینات خاصی، می توانید باسن خوش فرم تری داشته باشید، اما انجام حرکات ورزشی در سه ست 15 تایی و یک بار در روز به فرم دهی و سفت نمودن بهتر عضلات باسن کمک می کند. مصرف مواد غذایی حاوی ویتامین های ضروری بهتر به صورت روزانه نیز می تواند بر دریافت نتیجه بهتر تاثیر می گذارد.

خرید شیاف حجم دهنده شاندرمن

شما می توانید شیاف حجم دهنده شاندرمن را از مراکز و وب سایت های معتبر اینترنتی تهیه و خریداری نمایید. جهت اطمینان از خرید محصول اورجینال و با کیفیت پیشنهاد می شود به مراکزی مراجعه نمایید که از اعتبار و سوابق کار ایشان آگاه هستید. فروشگاه بزرگ شیک کویین یکی از معتبر ترین و با سابقه ترین مراکز ارائه دهنده محصولات آرایشی  و مراقبت از پوست و مو می باشند که مشتریان عزیز می توانند به دو صورت حضوری یا آنلاین سفارش خود را ثبت نمایند. جهت خرید و سفارش محصول مورد نظر خود، کافیست با شماره های درج شده در وب سایت ما تماس حاصل فرمایید.

 

 

نرگس محمدی
نرگس محمدی
مقاله‌ها: 42

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *