شامپو لایتنس عمده و تک

شامپو لایتنس عمده و تک

شامپو لایتنس عمده و تک
شامپو لایتنس عمده و تک

شامپو لایتنس چیست؟

شامپو لایتنس محصولی فاقد سولفات می باشد که حدود 95 درصد از آن را روغن آرگان طبیعی مراکش تشکیل می دهد. این شامپو از برند لایتنس بوده و به خوبی قادر به ترمیم و بازسازی و جلوگیری از ریزش شدید مو ها می باشد. شامپو فاقد سولفات روغن آرگان و پروتئین لایتنس؛ علاوه بر جلوگیری از ریزش و شوره زدن مو ها، موجب آبرسانی به مو های خشک و آسیب دیده می شود و محصولی مناسب برای مو های کراتینه شده است. روغن آرگان به کار رفته در محصول کمک می کند که رطوبت طبیعی مو و پی اچ آن تنظیم گردد و خشکی و موخوره آن به طور کامل برطرف شود.

برای اینکه به نتایج بهتری دست پیدا کنید، می توانید در کنار این شامپو از ماسک مو فاقد سولفات لایتنس و روغن آرگان لایتنس نیز استفاده کنید که همگی در کنار هم یک پکیچ کامل تقویت کننده موی بسیار عالی و بی نظیر محسوب می شوند. شامپو لایتنس محصولی بدون سلوفات، پارابن، گلوتن و نمک های مضر است، بنابراین کاملا مناسب و کاربردی برای مو های کراتین شده است. این شامپو در حجم 900 میلی لیتری تولید و روانه بازار می گردد، درنتیجه محصولی اقتصادی و مقرون به صرفه محسوب می شود و شما تا مدت زیادی نیاز به خرید شامپو نخواهید داشت. این شامپو برای سالن های آرایشی محصولی مناسب تلقی می شود.

مزیت های استفاده از روغن آرگان

روغن آرگان یک محصول منحصر به فرد چند کاربرده است که از مدت ها قبل برای آرایش مو و پوست به طور ویژه به کار می رفته است. شامپو لایتنس نیز سرشار از مقادیر زیادی روغن آرگان است که با رساندن رطوبت کافی به مو و پوست سر، موجب تحریک نمودن و بازسازی کردن مو های آسیب دیده می شود و آن ها را درخشان و زیباتر می کند. روغن آرگان حاوی مقادیر زیادی ویتامین، مواد معدنی، آنتی اکسیدان و اسید های چرب است که موجب تقویت ریشه و ساقه مو می شود. به روغن آرگان؛ طلای مایع هم می گویند و وجود آن در شامپو لایتنس به آبرسانی مو و پوست سر، استحکام بخشی و ترمیم کردن مو های آسیب دیده و افزایش درخشندگی آن ها کمک بسزایی می کند.

مشخصات شامپو لایتنس

  1. موجب ترمیم و بازسازی مو ها شده و از ریزش آن ها جلوگیری می کند.
  2. موجب ترمیم و احیای مو های خشک و آسیب دیده می شود.
  3. دارای 95 درصد روغن آرگان طبیعی مراکش است.
  4. عاری از سولفات، پارابن، گلوتن و نمک های مضر می باشد.
  5. ساختاری کاملا گیاهی و ارگانیک دارد.
  6. موجب تقویت مو ها می شود.
  7. رطوبت مو ها را به خوبی حفظ می کند.
  8. از وز شدن و گره خوردن مو ها جلوگیری می کند.
  9. موجب درخشان کردن مو ها می شود.
  10. برای هر نوع مویی به خصوص مو های کراتین شده مناسب استفاده است.
  11. در حجم 900 میلی لیتر تولید و به بازار عرضه می شود.

روش استفاده از محصول

در ابتدا مقداری از شامپو را بر مو های خیس خود بمالید. به آرامی و بدون حرکات مالشی موهایتان را ماساژ دهید. اجازه دهید کف حاصل از شامپو حدود 2 الی 3 دقیقه بر کف پوست سر باقی بماند، سپس با آب ولرم و فشار پایین اقدام به آبکشی نمودن مو هایتان کنید. در انتها توسط حوله نرم و به آرامی مو های خود را کاملا خشک کنید. همان طور که قبلا نیز بیان کردیم اگر می خواهید زودتر به نتیجه ای عالی دست پیدا کنید، پیشنهاد می شود در کنار شامپو لایتنس از روغن آرگان و ماسک موی لایتنس نیز استفاده کنید.

توضیحات تکمیلی

شامپو آرگان لایتنس فاقد سولفات بوده و یک شامپو محبوب و پر طرفدار برای انواع مو ها به شمار می رود. این محصول همان طور که از نام آن پیداست حاوی مقادیر زیادی روغن آرگان می باشد؛ در واقع روغن آرگان بیشترین ترکیبات شامپو لایتنس را شامل می شود. به دلیل این مشخصه مهم؛ شامپو آرگان لایتنس به خوبی می تواند خشکی و وزی مو ها را درمان کند. این شامپو ساخت کشور اسلواکی است و یکی از مشخصات مهم آن فری سولفات بودنش است. شما می توانید بعد از تراپی مو هایتان از این شامپو منحصر به فرد استفاده کنید تا دوام و ماندگاری تراپی مو هایتان را افزایش دهید. هر چند این شامپو تنها برای مو های تراپی شده به کار نمی رود، بلکه برای هر نو مویی مناسب استفاده می باشد. اگر تمایل به داشتن مو هایی سالم و براق دارید، پیشنهاد ما استفاده از شامپو ارگان و فری سولفات لایتنس است.

ضد آفتاب وکالی بی رنگ کلاژن عمده

 

شامپو لایتنس عمده و تک
شامپو لایتنس عمده و تک

یکی از ویژگی های مهم شامپو لایتنس عمده

یکی از مهم ترین تفاوت های این محصول با سایر شامپو های موجود در بازار، فری سولفات بودن آن می باشد. این شامپو دارای قدرت تمیز کنندگی بی نظیری است، به همین خاطر افرادی که دارای مو های چربی هستند، می توانند با خیالی راحت از این شامپو استفاده کنند. اگر شما مو های چربی دارید، نباید از هر نوع شامپوی ضد سولفاتی استفاده کنید، چون امکان ماندن چربی ها در کف سر وجود دارد و در نهایت منجر به ریزش مو ها می شود.

شامپو کراتین لایتنس مو ها را به خوبی تمیز می کند و به تقویت و حالت پذیری مو ها کمک بسزایی می کند. بنابراین اگر دارای مو های خشکی هستید که به خوبی حالت نمی گیرند، با استفاده از این شامپو می توانید به راحتی مشکل خود را حل نموده و فرمی زیبا و مطلوب به آن ها ببخشید.

خرید بی بی کرم 9 کاره عمده

خرید شامپو لایتنس اصل

شما می توانید شامپو لایتنس اصل را از مراکز و وب سایت های معتبر اینترنتی تهیه و خریداری نمایید. جهت اطمینان از خرید محصول اورجینال و با کیفیت پیشنهاد می شود به مراکزی مراجعه نمایید که از اعتبار و سوابق کار ایشان آگاه هستید. فروشگاه بزرگ شیک کویین یکی از معتبر ترین و با سابقه ترین مراکز ارائه دهنده محصولات آرایشی  و مراقبت از پوست و مو می باشند که مشتریان عزیز می توانند به دو صورت حضوری یا آنلاین سفارش خود را ثبت نمایند. جهت خرید و سفارش محصول مورد نظر خود، کافیست با شماره های درج شده در وب سایت ما تماس حاصل فرمایید.

 

وبسایت کرم شیر الاغ سفید کننده وکالی پخش لوازم ارایشی فروشگاه شیک کویین همراه باشید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *