شامپو سبغ اصل عمده

شامپو سبغ اصل عمده

شامپو سبغ اصل عمده
شامپو سبغ اصل عمده

 

شامپو سبغ چیست؟

شامپو سبغ محصولی مناسب برای برطرف کردن مشکلاتی هم چون ریزش، سستی و شکنندگی مو ها می باشد. با این محصول مو های خود تقویت کرده و آن ها را پر پشت تر و زیباتر نمایید. این شامپو از موادی صد در صد گیاهی ساخته شده است و دارای خواصی منحصر به فرد و بی نظیر می باشد. به همین خاطر در میان مردم کشور ما در مدت زمان کوتاهی بسیار محبوب و پر طرفدار شده است. با این شامپو مشکلات ریزش مو، شوره سر و موخوره را برطرف کنید. با وجود آن دیگر ناچار به صرف هزینه های زیاد جهت تقویت مو های خود  نخواهید بود.

کاربرد شامپو سبغ گیاهی

این شامپو از ترکیبات گیاهی ساخته شده است و حاوی هیچ گونه مواد شیمیایی نمی باشد. این شامپو با بهره گیری از ترکیبات غنی گیاهی هم چون هلیله، حنا، سیاه دانه، گزنه و غیره از خواص درمانی بی نظیری برخوردار است. این شامپو موجب کنترل ریزش مو ها، شوره سر، چربی پوست سر، مو خوره و غیره می شود و علاوه بر تقویت نمودن پوست سر و ساقه مو ها موجب ترمیم و رویش مو های جدید و سالم می شود. با این محصول مواد مغذی کافی به پوست سر می رسد و در صورت استفاده مداوم، مشکلات و معضلات مو ها بر طرف می شوند.

خرید و فروش شهد العسل عمده

انواع شامپو سبغ

این شامپو دارای دو مدل مختلف مخصوص مو های چرب و مخصوص مو های معمولی و خشک می باشد. شامپو سبغ به کنترل ترشحات چربی پوست سر و تنظیم آن کمک می کند. از این شامپو می توانید برای مو های معمولی و خشک هم به راحتی استفاده کنید. در صورتی که دارای مو های خشکی هستید، نباید از شامپو سبغ مخصوص مو های چرب استفاه نمایید و بالعکس.

ترکیبات سازنده شامپو سبغ

این شامپو از چند گیاه مختلف تشکیل شده است و حاوی گیاهان، عصاره ها و روغن های مختلفی است که هر کدام به نحوی با هم ترکیب شده اند. البته برند های مختلف از ترکیبات گیاهی متفاوتی استفاده می کنند، اما مواد اصلی سازنده این محصول شامل موارد زیر می شوند:

روغن بادام تلخ: از روغن های اصلی سازنده محصول است که از ریزش مو ها، خشکی و شوره سر جلوگیری می کند.

اسطوخودوس: این گیاه معطر به آرامش و برطرف کردن التهاب پوست سر کمک می کند. با تسکین پوست سر، موجب رشد سریع مو ها شده و حتی شپش را از بین می برد.

هلیله: در این شامپو از هلیله استفاده شده است که گردش جریان خون در سر را افزایش می دهد و ضمن تقویت ریشه مو ها، باعث پر پشتی آن ها می شود.

 گزنه: این گیاه حاوی ویتامین ها و مود معدنی فراوانی است که از ریزش مو ها جلوگیری می کند.

روغن رزماری: روغن رزماری موجب طراوات و شادابی مو ها شده و جلوی ریزش مو ها را می گیرد.

بابونه: این گیاه مواد مغذی کافی را به مو ها رسانیده و اجازه نمی دهد مو ها دچار آسیب گردند. بابونه موجب درخشش، براقیت و نرمی مو ها می شود و به دلیل خاصیت آرامش بخشی که دارد خارش، شوره سر، پسوریازیس و اگزمای پوست را درمان می کند.

روغن نارگیل: این روغن دارای ویتامین های گوناگونی است که موجب ترمیم مو های صدمه دیده، درخشش مو ها، جلوگیری از ریزش مو ها، برطرف کردن شوره سر، بلندی و پر پشتی مو ها می شود.

حنا: عصاره حنا یکی از ترکیبات مهم و اصلی سازنده شامپو سبغ است که رطوبت کافی به مو ها رسانیده و به درمان شوره، موخوره، خارش، خشکی و جوش های پوست سر کمک می کند. عصاره حنا جلوی ریزش مو ها را می گیرد؛ رشد مو ها تسریع می بخشد و موجب تقویت و پر پشتی مو ها می شود. این نرم کننده گیاهی به کنترل ترشح چربی مو های چرب نیز کمک بسزایی می کند.

روغن آمله: این روغن موجب نرمی و مرطوب شدن طبیعی پوست سر می شود و با آبرسانی قوی به پوست بیماری های نظیر آلوپسی و ریزش سکه ای مو را برطرف می کند.

ریشه بابا آدم: این نرم کننده طبیعی، ریشه مو ها را استحکام بخشیده و از ریزش آن ها جلوگیری می کند. با این گیاه می توانید شوره سر را نیز درمان کنید.

سبوس برنج: سبوس برنج دارای مقادیر زیادی ویتامین B است که موجب تحریک سلول های زنده پیاز مو می شود و به رشد و تقویت مو ها کمک می کند. هم چنین وجود ویتامین E در سبوس برنج مانع از ریزش مو ها می شود و جلوی سفید شدن ناگهانی مو ها در سنین کم را می گیرد.

سدر: با وجود این گیاه شوره سر به راحتی درمان می شود و مو ها نرم و لطیف می شوند. سدر موجب تقویت و تغذیه ریشه مو و پوست سر می شود و آن ها را پر پشت تر می کند.

روغن زیتون: روغن زیتون موجب تقویت موی سر شده  و رشد مو ها را تسریع می بخشد، خشکی و وزی مو را نیز برطرف می کند. با این عصاره گیاهی شوره و مو خوره از بین می روند و مو هایی ضخیم تر خواهید داشت.

روغن اسپند: موجب تثبیت مو ها شده و از سفید شدن زود به هنگام آن ها جلوگیری می کند. با روغن اسپند ریزش، شپش، خارش و التهاب پوست سر درمان می شود و گردش خون در سر افزایش می یابد.

سیاه دانه: سیاه دانه دارای طبع گرمی است و موی سر را تقویت می کند. سیاه دانه موجب آبرسانی به پوست سر می شود و دارای خاصیت ضد قارچ و ضد التهابی است.

از دیگر مواد و ترکیبات مهم سازنده شامپو سبغ می توان آویشن، گیاه دم اسبی، قهوه و شنبلیله را نام برد.

شامپو سبغ اصل عمده
شامپو سبغ اصل عمده

خرید شامپو سبغ اصل گیاهی

شما می توانید شامپو سبغ را از مراکز و وب سایت های معتبر اینترنتی تهیه و خریداری نمایید. جهت اطمینان از خرید محصول اورجینال و با کیفیت پیشنهاد می شود به مراکزی مراجعه نمایید که از اعتبار و سوابق کار ایشان آگاه هستید. فروشگاه بزرگ شیک کویین یکی از معتبر ترین و با سابقه ترین مراکز ارائه دهنده محصولات آرایشی  و مراقبت از پوست و مو می باشند که مشتریان عزیز می توانند به دو صورت حضوری یا آنلاین سفارش خود را ثبت نمایند. جهت خرید و سفارش محصول مورد نظر خود، کافیست با شماره های درج شده در وب سایت ما تماس حاصل فرمایید.

کرم معجزه اصل دوز گیاهی عمده

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *