سرم چای سبز بیواکوا عمده

سرم چای سبز بیواکوا عمده

سرم چای سبز بیواکوا عمده
سرم چای سبز بیواکوا عمده

سرم چای سبز بیواکوا نوعی محصول مراقبت از پوست محسوب می شود که حاوی عصاره چای سبز با خواص و فواید فراوان می باشد. این سرم از ترکیبات طبیعی و عصاره چای سبز ساخته شده است که به موجب آن پوست سلامت بیشتری خواهد داشت، جوش های پوستی از بین می روند، چربی های پوست به خوبی کنترل می شوند، رطوبت کافی به پوست می رسد، حتی جوش های قدیمی از بین خواهند رفت. سرم های پوستی از جمله محصولاتی هستند که موجب برطرف کردن مشکلات پوستی و بهبود بخشیدن به آن ها می شوند. سرم چای سبز بیواکوا یکی از این محصولات است که فواید و مزیت های فراوانی برای پوست به همراه دارد.

مشخصات چای سبز بیواکوا

  1. برای هر نوع پوستی مناسب استفاده است.
  2. این محصول موجب از بین بردن چین و چروک های پوست شده و به جوان سازی پوست کمک می کند.
  3. موجب کنترل چربی پوست می شود.
  4. موجب مسدود کردن منفذ های باز پوست می شود.
  5. از جوش زدن پوست جلوگیری می کند.
  6. رطوبت را به لایه های عمیق پوست می رساند.
  7. به جوان سازی پوست کمک می کند.
  8. دارای عصاره چای سبز و ویتامین k است.
  9. محصولی روشن کننده، نرم کننده و ترمیم کننده پوست است.دارای انتی اکسیدان می باشد.
  10. تا بیش  از 2 سال قابلیت نگهداری دارد.
  11. مزیت های سرم چای سبز بیواکوا

چربی های پوست را کنترل می کند:

عصاره چای سبز دارای خاصیت آنتی باکتریال و ضد التهابی است که موجب کنترل چربی پوست شده و جلوی ایجاد جوش های چربی در اثر افزایش چربی در پوست را می گیرد.

پاک کننده پوست: به کمک این سرم همه آلودگی ها و مواد زائد روی پوست تمیز می شوند. با این سرم؛ پوستی جوان و درخشان خواهید داشت.

برطرف کردن جوش و جای جوش: منفذهای چربی پوست را تخلیه می کند و از میزان باکتری های موجود در پوست می کاهد. به کمک این سرم جوش های پوستی برطرف می شوند و شما پوستی سالم و تمیز خواهید داشت.

رطوبت رسانی: این سرم نه تها پوست را کاملا تمیز می کند، بلکه موجب رطوبت رسانی به پوست شده و آن را نرم و لطیف می سازد.

روش استفاده از سرم چای سبز بیواکوا

برای اینکه از سرم چای سبز بیواکوا استفاده کنید، باید در ابتدا پوست صورت را کاملا تمیز نمایید، سپس مقدار کمی از سرم را بر روی پوست خود بگذارید. با انگشتانتان پوست خود را به آرامی ماساژ دهید تا سر به خوبی در بافت پوست جذب شود. بعد از جذب سرم شما می توانید از هر نوع محصول آرایشی و بهداشتی برای پوستتان استفاده کنید. بهترین زمان استفاده از محصول؛ صبح ها یا شب ها قبل از خواب است.

توضیحات تکمیلی در رابطه با محصول

سرم  چای سبز بیواکوا دارای عصاره چای سبز چینی است که موجب ابرسانی عمیق به پوست می شود و برای هر نوع پوستی مناسب استفاده می باشد. به این محصول سرم جلبک بیواکوا هم می گویند که با بهره گیری از عصاره چای سبز چربی های پوست را کنترل نموده، مانع از ایجاد جوش های پوستی می شود و موجب درمان آن ها می گردد. این سرم منفذ های باز پوست را مسدود می کند و به راحتی بسیاری از مشکلات پوست را برطرف می کند.

این محصول حاوی ویتامین k است که موجب طراوت و شفافیت پوست می شود. بهتر است روزی دو مرتبه در دو نوبت صبح و شب از این محصول مرغوب استفاده کنید تا بتوانید در مدت زمانی کوتاه صاحب پوستی صاف و یکدست شوید. چون این محصول دارای خواص آبرسانی است اجازه نمی دهد هیچ جوش و آکنه ای بر روی پوست ایجاد شوند. با این سرم وضعیت پوست بهبود یافته و خنک، شاداب و جوان می ماند.

با آبرسانی عمقی سرم به لایه های پوست، خشکی آن به طور کامل برطرف شده و پوستی باطراوت و شاداب خواهید داشت. این محصول از خواص لیفت کنندگی نیز برخوردار است که موجب از بین بردن چین و چروک ها و سفت کردن پوست می شود و در نهایت پوستی جوان و سالم را برایتان به ارمغان می آورد.

شامپو سبغ در شیراز

سرم چای سبز بیواکوا عمده
سرم چای سبز بیواکوا عمده

خواص سرم چای سبز بیواکوا

حاوی عصاره چای سبز است.

سرشار از آنتی اکسیدان می باشد.

موجب روشن و سفید کردن رنگ پوست می شود.

از چین و چروک های پوستی جلوگیری کرده و به ساخت کلاژن در پوست می پردازد.

چربی پوست را به خوبی کنترل می کند.

محصولی ضد جوش و ضد آکنه است.

موجب بهبود خاصیت ارتجاعی و کشسانی پوست می شود.

مشکل کم آبی و خشکی پوست را برطرف می کند.

پوست را منعطف و جوان می کند.

کرم گلد کویین خوبه یا نه؟

ترکیبات موجود در سرم چای سبز بیواکوا

این سرم حاوی عصاره چای سبز و ویتامین k است و برای هر نوع پوستی مناسب استفاده می باشد. سرم چای سبز با بهره گیری از عناصر و ترکیبات سازنده و منحصر به فرد خود، موجب روشن کردن پوست، سفید کردن پوست، منعطف کردن پوست، صاف نمودن پوست و ترمیم و بازسازی پوست های خشک و آسیب دیده می شود. عناصر و ترکیبات بی نظیر این محصول شامل موارد زیر می شوند:

عصاره چای سبز: این عصاره سرشار از آنتی اکسیدان بوده و از پوست در مقابل اشعه های مضر نور خورشید به خوبی محافظت می کند، در نتیجه هیچ جوش و آکنه ای بر روی پوست ظاهر نمی شود.

ویتامین k: رنگ پوست را بهبود بخشیده و موجب شفاف شدن پوست می شود. از کشش پوست به خوبی محافظت می کند.

خرید سرم چای سبز بیواکوا

شما می توانید سرم چای سبز بیواکوا را از مراکز و وب سایت های معتبر اینترنتی تهیه و خریداری نمایید. جهت اطمینان از خرید محصول اورجینال و با کیفیت پیشنهاد می شود به مراکزی مراجعه نمایید که از اعتبار و سوابق کار ایشان آگاه هستید. فروشگاه بزرگ شیک کویین یکی از معتبر ترین و با سابقه ترین مراکز ارائه دهنده محصولات آرایشی  و مراقبت از پوست و مو می باشند که مشتریان عزیز می توانند به دو صورت حضوری یا آنلاین سفارش خود را ثبت نمایند. جهت خرید و سفارش محصول مورد نظر خود، کافیست با شماره های درج شده در وب سایت ما تماس حاصل فرمایید.

شیاف چهل گیاه اصلی

 

نرگس محمدی
نرگس محمدی
مقاله‌ها: 42

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *