سرم ویتامین سی دکتر راشل
آرایشی

سرم ویتامین سی دکتر راشل

سرم ویتامین سی دکتر راشل

سرم ویتامین سی دکتر راشل
سرم ویتامین سی دکتر راشل

 

سرم ویتامین سی دکتر راشل چیست؟

سرم ویتامین سی دکتر راشل محصولی است که موجب شفافیت، شادابی و روشن نمودن پوست می شود و تا حد زیادی چین و چروک های پوستی را کاهش می دهد.

با وجود این محصول بر میزان قوام و خاصیت ارتجاعی پوست افزوده شده و با دارا بودن آنتی اکسیدان های قوی در ساختار سازنده خود، از ایجاد پیری زودرس جلوگیری می کند.

سرم ویتامین سی دکتر راشل؛ محصولی جوان کننده و کلاژن ساز است که از مشخصات و فواید منحصر به فردی برخوردار می باشد. تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا به اطلاعاتی جامع و کامل درباره سرم ویتامین سی دکتر راشل دست یابید.

چسب بینی لانبنا عمده و تک همین حالا خرید کن

مشخصات سرم صورت ویتامین سی دکتر راشل

این محصول بعد از اعمال بر پوست سریعا جذب شده و اثر بخشی فوق العاده ای دارد.
موجب افزایش شفافیت، شادابی و روشن کردن پوست صورت می شود.
به بازسازی، ترمیم پوست و ساخت سلول های جدید کمک بسزایی می کند.
از ایجاد چین و چروک های پوستی می کاهد.
برای هر نوع پوستی مناسب و قابل استفاده است.
نوعی آب رسان قوی بوده و به جوان سازی و ساخت کلاژن برای پوست کمک بسزایی می کند.
موجب بالا بردن خاصیت الاستیته پوست شده و با دارا بودن آنتی اکسیدان های قوی مانع از پیری زود رس پوست می گردد.


ویتامین سی دکتر راشل اصل

سرم ویتامین C و کلاژن ساز دکتر راشل؛ یکی از محصولات بی نظیر برای جلوگیری از بروز پیری زودرس در افراد می باشد و با دارا بودن آنتی اکسیدان های قوی، موجب تحریک ساخت کلاژن، جوان نمودن، روشن و شفاف کردن پوست می شود.

سرم دکتر راشل حتی لکه های قهوه ای ناشی از آفتاب سوختگی را هم برطرف می کند. با توجه به اینکه در ساختار سازنده این محصول از سرامید استفاده شده است؛ در نتیجه موجب رطوبت رسانی به پوست شده و باعث می شود که شما همواره پوستی نرم و لطیف داشته باشید.

وجود اسید هیالورونیک موجود در سرم، رطوبت را به لایه های عمقی پوست رسانده و یک مرطوب کننده و روشن کننده بی نظیر محسوب می شود. اگر افراد بتوانند به صورت مرتب برای مدتی طولانی از این سرم استفاده کنند، تمامی چین و چروک های پوستی شان برطرف می شود؛ چرا که سرم با افزایش سلول ساز، موجب ترمیم و بازسازی مجدد پوست می شود.

سرم ویتامین سی دکتر راشل برای هر نوع پوستی مناسب و قابل استفاده است و افراد در هر سنی که باشند، می توانند از مزایای منحصر به فرد این محصول بهره مند شوند.

پودر گلکسی فت عمده و تک همین حالا خرید کن

روش استفاده از سرم ویتامین سی دکتر راشل

در ابتدا پوست خود را با شوینده ملایمی بشویید تا کاملا تمیز شود و به آرامی با حوله ای خشک کنید. در صورتی که تمایل دارید می توانید قبل از اجرای سرم از تونر استفاده کنید.

به این نکته دقت کنید که قبل از مصرف کرم های مرطوب کننده، از سرم ویتامین سی دکتر راشل استفاده نمایید و این موضوع را به عنوان یک روتین پوستی در نظر بگیرید.

تنها با چند قطره از این سرم کل صورت خود را پوشش دهید و حدود 20 دقیقه صبر کنید و سپس با آب سرد آبکشی نمایید. مراقب باشید سرم با چشم هایتان برخوردی نداشته باشد.

سرم ویتامین سی دکتر راشل
سرم ویتامین سی دکتر راشل

سرم ویتامین سی دکتر راشل برای چی خوبه?

این محصول کلاژن سازی قوی بوده که از بروز چین و چروک های پوستی جلوگیری می کند. سرم راشل با دارا بودن فرمولی سبک و قوی و ویتامین سی طبیعی موجب کاهش سیاهی پف دور چشمان، بهبود آبرسانی به پوست، برطرف کردن لکه های ناشی از آفتاب سوختگی، برطرف کردن جای لک و آکنه و درخشنده و شفاف کردن پوست می گردد.

دلایل استفاده از سرم ویتامین سی دکتر راشل

ویتامین سی از جمله عناصر مهم و حیاتی برای سلامتی بدن انسان است که نقش مهم و پر رنگی در زیبایی پوست و مو دارد. افراد علاوه بر خوردن ویتاین C، باید به صورت موضعی هم چون سرم ویتامین سی نیز از آن بهره ببرند تا بر میزان خواص ناشی از ویتامین C افزوده گردد.

سرم راشل موجب تحریک نمودن کلاژن ها می شود و قادر است به خوبی از پوست در مقابل عوامل آسیب زننده ای هم چون آلودگی ها محافظت نماید.
جوش های قدیمی و سایر معضلات پوستی منجر به ایجاد لکه های قهوه ای رنگی بر روی پوست می شوند. حتی بعد از التیام یافتن برخی زخم ها امکان دارد رنگ پوست بخش بهبود یافته با دیگر بخش های پوست متفاوت باشد.

سرم ویتامین سی دکتر راشل؛ عملیات رنگی شدن سلول های پوست را از بین برده و ضمن مقابله با آن، از بروز چنین معضلاتی جلوگیری می کند. سرم ویتامین سی با جذب موثر و سریع خود در بافت پوست، موجب شادابی و طراوت پوست می شود.

برخی از افراد دارای پوست های سبزه و تیره هستند و یا در پوستشان دارای عوارضی هم چون لکه، آکنه، کمک و مک، جوش و غیره هستند.
برای برطرف نمودن چنین مشکلاتی روش های مختلفی را تا کنون آزمایش کرده اند، اما به نتیجه رضایت بخشی دست نیافته اند.

سرم ویتامین سی دکتر راشل اصل و تقلبی

با وجود سرم ویتامین سی دکتر راشل، تمامی مواد مغذی و عناصر حیاتی به لایه های زیرین پوست نفوذ کرده و موجب روشن کردن رنگ دانه های تیره و سبز پوست می شود، در ضمن چین و چروک های پوستی را برطرف می کند و یک محصول آبرسان و مرطوب کننده بسیار قوی محسوب می شود که در نهایت موجب درخشنده و سفید کردن پوست می شود و دیگر هیچ گونه مشکلات پوستی و لک و آکنه ای بر روی پوستتان باقی نخواهد ماند.
شما می توانید به صورت روزانه و و همزمان با مصرف ضد آفتاب نیز از این سرم استفاده کنید. با مصرف این سرم پوستی نرم و جوان را تجربه خواهید کرد. سرم راشل با دارا بودن خاصیت آنتی اکسیدان و مهار رادیکال های آزاد، موجب بالا بردن مقاومت پوست در برابر آسیب ها و چالش های محیطی می شود.

بهتر است افراد روزی دو بار در دو نوبت صبح و عصر از این سرم مرطوب کننده و جوان ساز استفاده کنند و قبل از آن حتما پوست خود را با شوینده مناسبی شسته و کاملا تمیز نمایند.

آبرسان نوتروژینا اصل

 

وبسایت ریمل سر صورتی عمده پخش لوازم ارایشی فروشگاه شیک کویین همراه باشید.

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *