سرم برنج بیواکوا عمده

سرم برنج بیواکوا عمده

سرم برنج بیواکوا عمده
سرم برنج بیواکوا عمده

سرم برنج بیواکوا یکی از محصولات بهداشتی بی نظیر است که به شما کمک می کند پوستی سالم و جوان داشته باشید. این سرم تخصصی اجازه نمی دهد پوست بر اثر افزایش سن، دچار چین و چروک شود و از پوست در مقابل اشعه های UV خورشید که بی نهایت مضر هستند به خوبی محافظت می کند. سرم بیواکوا از دهیدراته شدن و کدری پوست ممانعت می کند و چون دارای غلظت بالایی بوده و از موادی هم چون ویتامین C، آنتی اکسیدان و سایر مواد موثر ساخته شده است، می تواند شما را در مدت زمان کوتاهی و به سرعت به نتیجه دلخواهی در پوستتان برساند.

مشخصات سرم برنج بیواکوا

سرم روشن کننده صورت بیواکوا حاوی عصاره سبوس برنج است که مناسب برای پوست صورت می باشد. این سرم قادر است رطوبت لازم برای پوست را تامین کند و با تقویت سلول های پوستی مانع از خشکی و التهاب آن می گردد. این سرم موا مغذی کافی را به پوست رسانیده و به نرمی و لطافت هر چه بیشتر آن کمک  کند. سرم برنج بیواکوا سرشار از انتی اکسیدان است و با برخورداری از عصاره های گیاهی، سبوس و جوانه برنج پوست را به شدت تسکین نموده و روشن می سازد. این سرم قادر است میزان چربی های پوست را به خوبی کنترل نماید و ضمن کوچک نمودن منفذ های پوست از ایجاد اکنه، التهاب، تیرگی و سایر مشکلات پوستی جلوگیری کرده و بافت پوست را تقویت می کند و آن را روشن و شفاف می سازد.

از دیگر مشخصات مهم سرم بیواکوا می توان موارد زیر را نام برد:

  • برای هر نوع پوستی مناسب و قابل استفاده است.
  • برای صورت به کار می رود.
  • موجب آبرسانی، نرمی و لطافت پوست می گردد.
  • خشکی پوست را برطرف می کند.
  • بافت پوست را تقویت می کند.
  • روشن و شفاف کننده قوی پوست می باشد.
  • چربی پوست صورت را کنترل می کند.
  • موجب تغذیه پوست می شود.
  • محصولی تسکین دهنده بوده و از التهاب و قرمزی پوست جلوگیری می کند.
  • رنگ پوست را بهبود بخشیده، تیرگی و کدری آن را از بین می برد.
  • منافذ پوست را کوچک می کند.
  • دارای عصاره گیاهی، سبوس و جوانه برنج است.
  • ساخت کشور چین می باشد.

 

روش استفاده از سرم سفید کننده بیواکوا

در ابتدا پوست صورت و گردن خود را با مواد شوینده مناسبی شسته و به خوبی تمیز کنید، سپس مقدار کافی از سرم را بر پوست خود بمالید و به صورت دورانی ماساژ دهید تا کاملا در بافت پوست جذب گردد.

برند بیواکوا یکی از برند های محبوب و پر طرفدار در زمینه تولید محصولات مراقبت از پوست و مو می باشد که دارای محصولات متنوع با سطح کیفی بالا و قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای است.

توضیحات تکمیلی در رابطه با محصول

سرم برنج بیواکوا دارای خواص مرطوب کنندگی و تقویت کنندکی بوده و برای مدتی طولانی دوام و ماندگاری خود را بر روی پوست حفظ می کند. وجود عصاره برنج  و هیالورونیک اسید در ساختار سازنده محصول آن را برای پوست های خشک و دچار معضلات پوستی مناسب می کند. هیالورونیک اسید موجب آبرسانی به بافت طبیعی پوست شده و چون قدرت جذب بالایی دارد، می تواند رطوبت کافی را در بافت پوست به خوبی دخیره کند. عصاره برنج دارای مزیت های فراوانی برای پوست انسان است، به همین خاطر در تولید محصولات پوستی به وفور مورد استفاده قرار می گیرد.

نوع فرمولاسیون سرم برنج بیواکوا به گونه ای است که به سرعت در بافت پوست جذب می گردد و دارای اثری طولانی است. با وجود انتی اکسیدان ها و پروتئین های طبیعی برنج، خاصیت کشسانی و ارتجاعی پوست افزایش پیدا می کند و دیگر از اثری از چین و چروک های پوستی و پیری زود رس بر آن مشاهده نخواهید کرد. با این محصول پوست دیگر دچار خشکی نخواهد شد و همواره نرم و مرطوب می ماند. فرمولاسیون سرم بیواکوا به گونه ای طراحی شده است که سرعت جذب آن را در پوست افزایش می دهد و دارای رایحه ای خوش بو و بافتی غیر چرب می باشد.

نکته مهم مصرف محصول

حتما لازم است قبل از استفاده از این محصول آن را بر روی پوست پشت دست یا پشت گوش خود امتحان کنید و اگر نشانه ای از التهاب و حساسیت مشاهده نکردید، بعد از 24 ساعت از محصول استفاده نمایید.

فواید عصاره برنج

  1. موجب سفیدی و روشن کردن پوست می شود.
  2. لک های پوستی را از بین می برد.
  3. خشکی پوست را التیام می بخشد.
  4. موجب تقویت و ساخت کلاژن در پوست می شود.
  5. التهابات پوستی را برطرف می کند.
  6. از اگزما جلوگیری می کند.
  7. کرم شیر گاو وکالی عمده و تک
سرم برنج بیواکوا عمده
سرم برنج بیواکوا عمده

مزیت های استفاده از سرم برنج بیواکوا

این محصول دارای خواص و مزیت های فراوانی برای پوست افراد می باشد هم چون:

خواص ضد پیری: نشانه های پیری زود رس و چین و چروک های پوستی را کاهش می دهد.

تغذیه و رطوبت رسانی: مواد مغذی کافی را به لایه های پوست رسانیده و رطوبت طبیعی پوست را به خوبی حفظ می کند.

کاهش قرمزی و التهاب پوست: چون از خواص ضد التهابی برخوردار است و می تواند تا حد موثری جلوی قرمزی و التهاب پوستی را بگیرد.

محافظت در برابر اشعه های مضر خورشید: این محصول قادر است از پوست در مقابل اشعه های مضر خورشید به خوبی محافظت نماید.

در صورتی که از این سرم به طور مرتب و طبق دستورالعمل درج شده استفاده کنید، پوستی همواره جوان و شاداب خواهید داشت. سرم برنج بیواکوا معضلات پیری زود رس و تنش های محیطی برای پوست را کاهش می هد. برای دستیابی به نتایج بهتر از مصرف محصول، بهتر است هر روز صبح بعد از شست و شوی صورت و قبل از استفاده از ضد آفتاب و شب ها قبل از خواب از آن استفاده نمایید.

خرید سرم برنج بیواکوا

شما می توانید سرم برنج بیواکوا را از مراکز و وب سایت های معتبر اینترنتی تهیه و خریداری نمایید. جهت اطمینان از خرید محصول اورجینال و با کیفیت پیشنهاد می شود به مراکزی مراجعه نمایید که از اعتبار و سوابق کار ایشان آگاه هستید. فروشگاه بزرگ شیک کویین یکی از معتبر ترین و با سابقه ترین مراکز ارائه دهنده محصولات آرایشی  و مراقبت از پوست و مو می باشند که مشتریان عزیز می توانند به دو صورت حضوری یا آنلاین سفارش خود را ثبت نمایند. جهت خرید و سفارش محصول مورد نظر خود، کافیست با شماره های درج شده در وب سایت ما تماس حاصل فرمایید.

 

کرم شیر الاغ وکالی اصل و فیک

نرگس محمدی
نرگس محمدی
مقاله‌ها: 42

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *