سرم اوردینری ضد لک
محصولات ضد لک

سرم اوردینری ضد لک

سرم اوردینری ضد لک

سرم اوردینری ضد لک
سرم اوردینری ضد لک

 

مشخصات سرم اوردینری ضد لک

  1. ضد لک قوی
  2. سایز 30 میلی لیتر
  3. مناسب برای صورت
  4. دارای هیالورونیک اسید برای آبرسانی پوست
  5. دارای آلفا آربوتین 2 درصد
  6. برطرف کننده لک ها و سیاهی پوست
  7. روشن و یکدست کننده رنگ پوست
  8. دارای ویتامین B5 که موجب بالا رفتن قدرت جذب و رطوبت پوست می گردد.
  9. از بین برنده خطوط و چین و چروک های پوست صورت
  10. عاری از هر گونه الکل، چربی و گلوتن در ساختار سازنده
  11. فاقد عطر و اسانس
  12. قابل استفاده برای هر نوع پوستی
  13. مناسب برای گروه سنی بالای 18 سال
  14. ضد لک و روشن کننده پوست
  15. دارای بطری شیشه ی قطره چکان دار
  16. فروشگاه‌ آنلاین شیک کویین 09031005468 واتساپ یا روبیکا از آف روانه خبردار باشید
سرم اوردینری ضد لک
سرم اوردینری ضد لک

سرم اوردینری ضد لک چیست؟

سرم آلفا آربوتین 2% + هیالورونیک اسید اوردینری از جمله محصولات منحصر به فردی است که می تواند لکه های قهوه ای ناشی از هایپر پیگمنتیشن را محو نموده و مانع از ایجاد لکه های جدید شود.

سرم اوردینری باعث یکنواخت شدن رنگ، زیبایی و یکدستی رنگ پوست می شود. این سرم نه تنها موجب متعادل و یکنواخت سازی رنگ پوست می شود، بلکه به جوان سازی آن نیز کمک بسزایی می کند.

افرادی که دارای جوش، لکه های قهوه ای ناشی از نور خورشید یا لکه های تیره بر اثر افزایش سنشان هستند، می توانند با استفاده از سرم اوردینری ضد لک کک و مک های موجود در پوست خود را کمرنگ و درمان نمایند و دارای پوستی زیبا و صاف شوند.

با گذشت زمان دلایل و مشکلات زیادی موجب به خطر انداختن زیبایی صورت می شود. هایپر پیگمنتیشن یکی از مشکلات پوستی است که بر اثر اشعه های مضر نور خورشید، بالا رفتن سن فرد، جای زخم ها و آکنه های قدیمی و غیره به وجود می آید.

هایپر پیگمنتیشن لکه های تیره رنگی را بر روی پوست ایجاد می کند که در اثر انباشته شدن رنگ دانه های ملانین در پوست به وجود می آیند و موجب نگرانی افراد می شوند.

این سرم قادر است موجب محو نمودن لکه های قهوه ای ناشی از هایپر پیگمنتیشن شود و اجازه نمی دهد لکه های جدیدی تشکیل شوند. سرم اوردینری؛ رنگ پوست شما را یکدست و چهره را صاف و زیباتر می کند. این سرم با ایجاد تعادل و یکنواختی در رنگ پوست افراد، باعث می شود که از قبل جوان تر دیده شوند.

روغن آرگان انزو عمده و تک همین حالا خرید کن

از سرم اوردینری ضد لک برای چه نوع پوست هایی می توان استفاده کرد؟

سرم اوردینری ضد لک برای هر نوع پوستی هم چون نرمال، چرب، خشک، مختلط و حتی حساس مناسب استفاده است.

تمامی افرادی که دارای جای باقیمانده از جوش، لک های قهوه ای ناشی از نور خورشید یا لکه های تیره ناشی از بالا رفتن سنشان هستند، می توانند از کاربرد این سرم منحصر به فرد بهره مند شوند.

سرم اوردینری از محصولات ضد لک فوق لعاده ای است که قادر بوده همه کک و مک های پوست را به خوبی کمرنگ نموده و درمان و پوستی زیبا و صاف را به افراد هدیه می کند.

ترکیبات به کار رفته در سرم اوردینری ضد لک

آلفا آربوتین نوعی ترکیب شیمیایی است که به آزاد سازی رنگ دانه های ملانین در اپیدرم پوست کمک می کند و اجازه نمی دهد که عوارض و مشکلات پوستی هم چون هایپر پیگمنتیشن به دلیل تولید ملانین به وجود بیایند.

آلفا آربوتین به طور معمول در ساختار سازنده کرم های ضد لک و روشن کننده به کار می رود و لک های قهوه ای معمول روی پوست را کمرنگ می کند. با توجه به اینکه از آلفا آربوتین در ساختار سازنده سرم اوردینری ضد لک استفاده شده است، از تولید ملانین جلوگیری شده و رنگ پوست را طبیعی و زیبا می سازد.

آلفا آربوتین به کار رفته در محصولات پوستی، دارای غلظتی معادل 1 درصد است، اما آلفا آربوتین موجود در این سرم غلظت 2 درصدی دارد، به همین خاطر اثر گذاری آن از سایر محصولات پوستی بالاتر است.

یکی دیگر از مواد سازنده سرم اوردینری هیالورونیک اسید است که موجب آبرسانی پوست و تزریق موثرتر آلفا آربوتین به لایه های عمقی پوست می شود.

آلفا آربوتین در حضور آب حساسیت بالایی در مقابل تخریب نشان می دهد و چون در ساختار سازنده این سرم از آب استفاده شده است، تنظیم اسیدیته سرم به گونه ای است که میزان تخریب به کمترین حد خود می رسد. سرم اوردینری ضد لک دارای اسیدیته ای در حدود 4.85 تا 4.9 می باشد.
در این محصول از سولفات های SLS و SLES، پارابن، گلوتن، الکل، فتالات، سیلیکون، مواد استحصال شده از آجیل، مواد آزاد کننده فرمالدید، رتینیل پالمیتات، اکسی بنزون، رنگ قیر زغال سنگ، هیدروکینون، تریکوزان و تریکلوکاربان استفاده شده است و هیچ گونه رایحه افزودنی ندارد.

افراد در سنین مختلف می توانند از این محصول جهت حفظ امنیت و سلامتی پوست خود استفاده نمایند.
بسیاری از افرادی که دارای سبک زندگی وگان هستند، به راحتی می توانند از سرم اوردینری ضد لک برای پوست خود استفاده کنند؛ چرا که این محصول کاملا با سبک زندگیشان مطابقت دارد و فاقد تست بر روی حیوانات می باشد.

سرم اوردینری از مواد کاملا گیاهی ساخته شده است و تست های ایمنی سنجی آن بر روی حیوانات انجام نگرفته اند.

پودر گلکسی فت عمده و تک همین حالا خرید کن

سرم اوردینری ضد لک
روش استفاده از سرم اوردینری ضد لک

افراد می توانند از سرم اوردینری ضد لک در دو نوبت صبح و شب استفاده کنند، بدین صورت که چند قطره از سرم را بر روی صورت خود زده و به آرامی ماساژ دهند تا کاملا در بافت پوست جذب گردد.

در موقع استفاده از سرم ضد لک اوردینری حتما از یک ضد آفتاب با اس پی اف مناسب نیز استفاده نمایید. در صورتی که شاهد تحریک یا بروز علائم غیر طبیعی در پوست خود بودید، استفاده از این سرم را قطع نموده و با پزشک متخصص مشورت نمایید.

در محل زخم، ترک خورده پوست یا جایی که پوست تحریک شده است از این سرم استفاده نکنید.

سرم اوردینری ضد لک
سرم اوردینری ضد لک

خرید سرم اوردینری ضد لک

شما می توانید سرم اوردینری ضد لک را از مراکز و وب سایت های معتبر اینترنتی تهیه و خریداری نمایید. جهت اطمینان از خرید محصول اورجینال و با کیفیت پیشنهاد می شود به مراکزی مراجعه نمایید که از اعتبار و سوابق کار ایشان آگاه هستید.

فروشگاه بزرگ شیک کویین یکی از معتبر ترین و با سابقه ترین مراکز ارائه دهنده محصولات آرایشی و مراقبت از پوست و مو می باشند که مشتریان عزیز می توانند به دو صورت حضوری یا آنلاین سفارش خود را ثبت نمایند.

جهت خرید و سفارش محصول مورد نظر خود، کافیست با شماره های درج شده در وب سایت ما تماس حاصل فرمایید.

خرید ضد آفتاب کپی بی بی گارنیر عمده

انتخاب نهایی با شماست. اگر به دنبال صرفه جویی در هزینه هستید، می توانید از ضد آفتاب های کپی بیودرما استفاده کنید.

آبرسان نوتروژینا اصل

وبسایت کرم گلدن کویین عمده پخش لوازم ارایشی فروشگاه شیک کویین همراه باشید.

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *