سایه کیفی انی لیدی
آرایشی

سایه کیفی انی لیدی عمده و تک

سایه کیفی انی لیدی عمده و تک

سایه کیفی انی لیدی

سایه کیفی انی لیدی

سایه کیفی انی لیدی دارای پیگمنت بالا و بافتی بسیار نرم و سبک است که از دوام و ماندگاری بالایی برخوردار بوده و دارای آینه و براشی دو طرفه می باشد.

در این سایه رنگ دانه هایی نرم و با کیفیت وجود دارند و دارای محتویاتی هم چون سایه شاین و مات، رژ لب، رژ گونه، هایلایتر و سایه ابرو می ابشد. این سایه حالتی مگنتی و طراحی بسیار جذابی دارد.

سرم ویتامین سی دکتر راشل همین حالا خرید کن

مشخصات پالت کیفی انی لیدی ANYLADY

پالت کیفی انی لیدی دارای 3 سایه گلیتر بی نظیر، 25 رنگ سایه مات و شاین، 4 رنگ رژ لب، 2 رنگ رژ گونه گلبهی، 2 رنگ کانتر تیره و روشن دارد که عنوان برنزر، سایه ابرو و حتی پنکیک نیز قابل استفاده است.

این پالت دارای براشی دو طرفه و آینه است. این پالت شیک و زیبا چد رنگ رژ لب دارد که با پوشش یکدست و ماتی که بر روی صورت ایجاد می کند بسیار محبوب و پر طرفدار شده است.
سایه های موجود در این محصول دارای رنگ هایی مات و شاین دار هستند که جذابیت فوق العاده ای به چشمان شما می بخشند. افراد به وسیله رژ گونه و هایلایتر های موجود در این محصول قادر خواهند بود چهره خود را برجسته و جذاب تر نمایند.

این محصول از سطح کیفی و دوام بسیار بالایی برخوردار است و به دلیل بافت سبک و یکنواختی که بر پوست ایجاد می کند، فرد به هیچ عنوان احساس سنگینی و ناراحتی نخواهد داشت.

پالت سایه چند کاره انی لیدی

قیمت سایه کیفی انی لیدی

پالت سایه کیفی انی لیدی دارای دو رنگ جلد زیبا است و در عین حال که سطح کیفی بسیار بالایی دارد از قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای برخوردار می باشد. این محصول فانتزی کاملا مناسب برای دختر ها و خانم ها است، بنابراین خرید آن را به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم.

این پالت سایه کتابی مناسب برای میکاپ آرتیست های حرفه ای بوده و آرایشی زیبا و عالی را برای ایشان به ارمغان می آورد. سایه انی لیدی قیمتی مناسب و کیفیتی بی نظیر دارد. جهت خرید پالت سایه کیفی انی لیدی، می توانید به فروشگاه بزرگ و معتبر شیک کویین مراجعه نمایید.

پالت سایه ANY LADY مدل گربه

پالت سایه چشم انی لیدی محصولی چند کاره است که دارای مدل های متعددی می باشد. سایه ANY LADY LITTLE CATE 16 عدد سایه مات رنگی دارد و تقریبا تمامی رنگ های موجود در آن پر کاربرد می باشند.

این محصول بافتی نرم و سبک بر روی پوست ایجاد می کند و چشمان شما را بی نهایت جذاب و زیبا می سازد. همان طور که قبلا نیز بیان کردیم در این پالت 4 رنگ رژ لب وجود دارد که پر کاربرد ترین رنگ ها هم چون صورتی خوش رنگ، گلبهی، قرمز و زرشکی تیره درون آن قرار گرفته اند.

نه تنها در این پالت سایه و رژ لب وجود دارد، بلکه دارای دو رژ گونه مختلف است که از رنگ های مختلفی تشکیل شده اند. هر دو رنگ رژ گونه بسیار محبوب و پر طرفدارند.

در پالت سایه انی لیدی دو هایلایتر پودری وجود دارد که آرایشی شیک و زیبا را به شما هدیه می کند. افرادی که به هنر خودآرایی و داشتن سایه ای جذاب علاقه مند هستند، می توانند با خرید این پالت سایه چند کاره زیبا و با کیفیت به هر چه که در ذهنشان است دست یابند.

پالت کیفی چند کاره انی لیدی

این پالت کیفی دارای 32 رنگ مختلف و جذاب است که از کاربرد های متعددی برخوردارند. یکی از مشخصات مهم این محصول درصد پایین سرب در ساختار آن است که مشکلی برای پپوست ایجاد نمی کند.

پالت 32 رنگ انی لیدی بافتی نرم و ابریشمی به پوست می بخشد که فرد با اجرای آن بر صورت خود به هیچ عنوان احساس سنگینی نخواهد کرد. با پالت سایه چند کاره ANY LADY پوست خود را به خوبی پوشش دهید و خیالتان از بابت دوام و ماندگاری محصول راحت باشد.
این محصول ساخت کشور چین است و از جمله پالت های سایه با کیفیتی است که در کشور ما عرضه می شود. این محصول چند کاره مرغوب مناسب برای کار آرایشگران حرفه ای و حتی افراد مبتدی می باشد و چون دارای متعلقاتی هم چون آینه و فرچه است کار کردن با بسیار آسان شده است.

پودر چاقی اپل عمده و تک همین حالا خرید کن

رنگ بندی پالت سایه ANY LADY

این پالت سایه شامل 32 رنگ پر طرفدار آرایشی است که به دلیل رنگ های جذاب و متنوع آرایشی محصولی چند کاره محسوب می شود. سایه های این پالت 20 رنگ مختلف و شاین دار هستند.

در پالت سایه انی لیدی دو رنگ پر کاربرد جگری طلایی و سفید دارد که در آرایش صورت کاربرد فراوانی دارند و مناسب برای کار میکاپ آرتیست های حرفه ای جهت آرایش چشم و ابرو می باشد.
از رنگ سفید آن می توان برای زیر ابرو استفاده کرد که چشمان را بی نهایت زیبا می کند. این پالت سایه 18 رنگ مات دارد و از رنگ های گرمی هم چون تناژ رنگی قهوه ای روشن و تیره، نارنجی، کرمی، بنفش کم رنگ و پر رنگ، پوست پیازی و صورتی برخوردار است.

رژ لب های موجود در پالت دارای 6 رنگ پر کاربرد با تناژ رنگی قرمز کم رنگ و پر رنگ، بنفش کم حال و پر رنگ هستند. افراد با تهیه این پالت سایه دیگر احتیاجی به خرید رژ لب نخواهند داشت، چون همه رنگ های محبوب و پر کاربرد آرایش لب درون این پالت یک جا جمع شده اند.
دو هایلایتر موجود در پالت تکمیل کننده آرایش صورت هستند و درخشش بی نظیری را به پوستتان هدیه می کنند. جهت برجسته تر نمودن گونه ها، کشیده کردن بینی و سایر موارد می توانید از کاربرد های بی نظیر این دو هایلایتر بهره مند شوید.

دو عدد سایه ابرو موجود در پالت انی لیدی دارای تناژ رنگی قهوه ای تیره هستند که از رنگ های پر کاربرد در آرایش محسوب می شوند.

دو رنگ رژ گونه در پالت سایه انی لیدی وجود دارند که دارای تناژ رنگی صورتی، هلویی و نارنجی هستند و از رنگ های دوست داشتنی و پر تکرار در آرایش صورت به حساب می آیند.

 

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *