ریمل اسنس عمده در شیراز اصل
آرایشی

ریمل اسنس اصل عمده

ریمل اسنس اصل عمده

<yoastmark class=

 

ریمل Essence اصل عمده

ریمل صورتی Essence برای بانوانی مناسب است که دارای مژه های کوتاهی هستند و تمایل دارند مژه های خود را بلند تر کنند. نوع فرمولاسیون منحصر به فرد این ریمل به گونه ای است که مژه ها به سرعت رشد کرده و دیگر دچار ریزش نخواهند شد.

فرچه ریمل صورتی اسنس به گونه ای است که که کاملا فیبری و منعطف بوده و مانع از چسبندگی و گلوله شدن مژه ها می گردد. این ریمل در مقابل آب نیز دوام بسیار بلایی دارد.

ریمل اسنس موجب داشتن مژه هایی بلند برای افراد خواهد شد و با توجه به اینکه محصولی ضد آب است، دیگر در زیر چشم دچار ریزش نشده و به راحتی می توانید آن را با آب، صابون وشوینده های آرایشی مناسب بشویید.

 

مشخصات ریمل مشکی اسنس اصل

ریمل مشکی اسنس اصل متشکل از الیاف نایلونی و ابریشم مصنوعی بوده و منجر به افزایش حجم چند برابری مژه ها خواهد شد. این ریمل دارای فرچه ای با دو لبه شکاف دار است که از فرچه های کوچکی ساخته شده و رنگدانه های ریمل به وسیله این فرچه های کوچک بعد از تماس با مژه ها، حجم آن ها را تا حد زیادی افزایش خواهند داد.

ریمل مشکی اسنس ضد آب نمی باشد و افراد می توانند به راحتی آن را با آب و مواد شوینده مناسب بشویند، با این وجود از دوام بالایی برخوردار بوده و هرگز زیر چشم نمی ریزد. در حال حاضر کمپانی اسنس ریمل های قهوه ای و سبز برند خود را روانه بازار کرده است که تاثیر فراوانی در جذابیت و زیبایی چشم ها دارند.

پودر دندان عمده همین حالا خرید کن

جهت شناسایی ریمل Essence اصل از تقلبی روش های ساده ای وجود دارند که شامل موارد زیر می شوند:

  1. نوع فرچه: نوع جنس فرچه از موارد مهم تشخیص ریمل اسنس عمده از تقلبی است.ریمل  اصل فرچه ای ژله ای مانند دارد، اما در نوع تقلبی آن فرچه همانند برس مویی شکل است که قادر است به خوبی ریمل را به مژه ها انتقال دهد و در نتیجه منجر به چسبناک و گلوله شدن مژه ها می شود.
  2. جعبه ریمل: از جمله روش های راحت جهت تشخیص ریمل اسنس Essenceاز تقلبی این است که ریمل اصل صورتی یا مشکی جعبه ای ندارد و داشتن جعبه نشان دهنده تقلبی بودن محصول است.
  3. شکل ظاهری ریمل: ریمل اسنس دارای حفره ای دایره ای شکل کوچکی در انتهای خود است که در نمونه فیک این بخش وجود ندارد. در نمونه های فیک در بخش باز و بسته شدن درب ریمل، دایره برجسته ای اعمال شده که در نمونه های اصل آن شاهد چنین چیزی نخواهید بود. ریمل اصل اسنس شیار های متفاوتی در بخش داخلی در هنگام باز شدن دارد که در نمونه فیک آن این شیار ها زیاد هستند، در حالی که در نمونه اصل تنها دو دور در بخش داخلی درب این شیار ها وجود دارند.
  4. بارکد ریمل: وجود بارکد موجب تشخیص ریمل اسنس از تقلبی خواهد شد؛ در واقع هر محصولی هم چون ریمل در صورتی که اصل باشد دارای بارکدی خواهد بود که به راحتی می توانید آن را در اینترنت جست و جو نمایید.
  5. لوگو و فونت ریمل: ریمل تقلبی  دارای فونت های نوشته شده متفوتی با نوع اصل آن است. حرف E نوشته شده در نمونه اصل در قسمت لوگو بزرگ تر است.
  6. قیمت ریمل : ریمل اصل قیمت پایینی ندارد و وارد کنندگان به هیچ عنوان این محصول را با قیمت پایینی در بازار نمی فروشند. ریمل و تقلبی با یکدیگر تفاوت قیمتی زیادی دارند.

اگر قصد خرید محصولات آرایشی و مراقبتی پوست و مو اصل را دارید که علاوه بر اصل بودن کالا قیمت مناسبی نیز داشته باشند، ما فروشگاه شیک کویین را به شما عزیزان معرفی می کنیم.

تفاوت های ریمل اسنس صورتی و مشکی
ریمل اسنس صورتی مناسب برای افرادی است که دارای مژه های کوتاهی هستند. این ریمل برس فیبری مانندی دارد که موجب پرپشت و بلند نشان دادن مژه ها شده و از چسبندگی و گلوله شدن مژه ها جلوگیری می کند.

ریمل اسنس صورتی ضد آب بوده، اما به راحتی با صابون و آب یا شوینده های مناسب قابل پاک شدن است. ریمل اسنس مشکی متشکل از الیاف نایلونی همانند ابریشم مصنوعی است که موجب افزایش حجم مژه ها می گردد. برس ریمل اسنس مشکی داری دو فرچه ریز و درشت است و موجب زیبا و پرپشت نشان دادن مژه ها می گردد.

ریمل مشکی اسنس با آب و صابون و مواد شوینده به راحتی پاک می شود. هر دو ریمل بیان شده از سطحی کیفی بالایی برخوردارند و چندان با یکدیگر فرقی ندارند.

نکات مهم جهت خرید ریمل اسنس

با توجه به اینکه ریمل به صورت مستقیم با چشم فرد در تماس است و چشم از بخش های حساس بدن می باشد، بنابراین الزامی است که در خرید ریمل به نکات مهمی توجه نمایید که به شرح ذیل هستند:
اگر ریمل ضد آب باشد، در نتیجه رطوبت سطح چشم و اشک نمی تواند موجب خراب شد آن گردد.
در صورتی که ریمل ماده سبکی داشته باشد، باعث خستگی چشم ها نخواهد شد.
وجود برس مناسب در ریمل موجب می گردد که ماده ریمل به خوبی بر روی مژه ها پخش شود و روش استفاده از ریمل بسیار راحت تر خواهد بود.
ریمل های اصلی دارای رنگ مدادی و نه مشکی تیره هستند و اگر ریمل از برند معتبر و شناخته شده ای خریداری گردد، دارای رنگ مدادی تیره خواهد بود.
برخی از افراد به برخی از مارک های ریمل حساسیت دارند، بنابراین بهترین کار این است که در موقع خرید ریمل در مورد برند آن تحقیقات کافی انجام دهید.
داشتن برس حجیم با دندآانه های مناسب موجب می شود که افراد بتوانند در مدت زمان کوتاه تری ریمل بزنند؛ هم چنین موجب استفاه آسان و سریع تر از ریمل خواهد شد و بر پخش یکنواخت ریمل بر مژه ها تاثیر مطلوبی دارد.

در صورت خرید ریمل اصل و معتبر همه استاندارد های ممکن در ساخت آن رعایت می شوند و چشم هرگز دچار آسیبی نخواهد شد، بنابراین تا حد ممکن به دنبال خرید ریمل از برند های اصل و معتبر باشید.

 

وبسایت ریمل سر صورتی عمده پخش لوازم ارایشی فروشگاه شیک کویین همراه باشید.

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *