آرایشی

روغن آرگان انزو عمده و تک

روغن آرگان انزو عمده و تک

 

مشخصات روغن آرگان انزو

برند ENZO
حجم 60 میلی لیتر
دارای روغن طبیعی آرگان است.
حاوی ویتامین A و آنتی اکسیدان می باشد.
برطرف کننده وزی و گره مو ها
از بین برنده مو خوره
تقویت کننده ریشه و ساقه مو
از ایجاد شوره و پوسته پوسته شدن کف سر جلوگیری می کند.
این محصول ساخت کشور برزیل است.
جهت خرید روغن آرگان انزو عمده و تک بهتر است به مشخصات آن توجه کنید.

این محصول از محبوبیت بالایی در کشور ما برخوردار است که برای مو و پوست مناسب استفاده می باشد. افراد با مو های آسیب دیده، می توانند با استفاده از این محصول مو ها، ریشه و ساقه آن را تقویت کنند و مو هایی سالم و زیباتر داشته باشند.

ترکیب کراتین و روغن آرگان به افزایش شفافیت و ممانعت از وزی مو کمک بسزایی می کند. بعد از نفوذ روغن به مو دیگر اثری از مو خوره و وزی باقی نمی ماند و شما دارای مو هایی لخت و صاف خواهید بود.

این سرم مو حاوی آنتی اکسیدان ویتامین A است که باعث رساندن مواد مغذی کافی به مو می شود.

طریقه استفاده از روغن آرگان انزو

شما می توانید از روغن آرگان انزو به دو روش استفاده نمایید. روش اول بدین صورت است که بعد از حمام کردن سرم موی آرگان انزو را بر روی موهایتان بمالید تا وزی مو ها کاهش یابد.

در روش دوم باید نیم ساعت قبل از حمام روغن آرگان انزو را بر روی ریشه مو و پوست سر زده و به خوبی ماساژ دهید. با این روش کف سر دیگر دچار پوسته پوسته نخواهد شد. این محصول کف سر و ریشه مو های شما را تقویت می کند. این کار را باید 2 بار در هفته انجام دهید.

شیشه شور الماس در شیراز همین حالا خرید کن

روغن آرگان انزو چیست؟

روغن آرگان انزو یک محصول فوق العاده برای مو و پوست می باشد. اگر مایلید که مو و پوستی شاداب و سالم داشته باشید و به خوبی از آن مراقبت کنید، استفاده از این محصول را به شما توصیه می کنیم.

به خصوص مو هایی که دائما در معرض حرارت، مواد شیمایی هم چون رنگ و دکلره هستند، باید از مو های خود مراقبت بیشتر به عمل آورند. روغن آرگان انزو یکی از بهترین محصولات مراقبت از مو است که دارای مواد و ترکیبات منحصر به فردی جهت تقویت مو می باشد.

مواد موجود در این سرم به سرعت جذب مو ها شده و از آسیب و خشکی مو جلوگیری می کنند. این محصول موجب حفظ کراتین مو شده و اجازه نمی دهد رطوبت مو از بین برود. با وجود روغن آرگان انزو، ساقه مو ها محکم تر شده و درخشش بیشتری پیدا خواهند کرد.
روغن آرگان مثل یک طلای مایع می ماند، هم چون اکسیری جادویی به خوبی پوست و مو را درمان می کند و مانع از بروز مشکلات گوارشی و سرطان می شود.

روغن آرگان یکی از بهترین روغن های شناخته شده برای مو است که مو هایی سالم و درخشان را به شما هدیه می کند. مو ها به دلیل قرار گرفتن در معرض رنگ، مواد شیمیایی، حرارت و غیره سلامتی خود را از دست می دهند و نیاز به مراقبت زیادی دارند.

روغن آرگان نوعی مرطوب کننده قوی است که به دلیل دارا بودن ویتامین ای و آنتی اکسیدان از بروز شوره سر و پوسته های خشک بر روی آن جلوگیری می کند.
شامپو های ضد شوره به دلیل داشتن مواد شیمیایی قوی موجب آسیب به پوست سر می شوند، اما روغن آرگان محصولی طبیعی است و نه تنها به سر آسیبی وارد نمی کند، بلکه با آبرسانی مو مشکلات آن را به طور کامل برطرف می کند.

شما می توانید به عنوان نرم کننده بعد از شامپوی مو از روغن آرگان انزو استفاده کنید. با این روش وزی مو ها را گرفته و به درمان مو خوره کمک خواهید کرد. حدود دو الی 3 قطره از روغن آرگان را بر روی کف دستتان بریزید و روی ساقه تا انتهای مو های خود را به خوبی ماساژ دهید و شاهد درخشش و نرمی بی نظیر مو هایتان باشید!
قبل از اینکه از اتوی مو یا سشوار استفاده کنید، حدود 2 الی 3 قطره از روغن آرگان را کف دستتان بریزید و به موهایتان بمالید، آن ها را شانه کنید تا از آسیب حرارت بالا محافظت شوند.

هنگامی که هوا گرم می شود، افراد ترجیح می دهند وقت خود را به دریا و شنا کردن اختصاص دهند، اما با توجه به مواد شیمیایی قوی که جهت ضد عفونی کردن آب استخر استفاده می شود و یا وجود نمک های محلول در آب دریا مو ها خشک و آسیب دیده می شوند.
اگر می خواهید از مو های خود در مقابل نمک و کلر به خوبی محافظت کنید، می توانید بعد از خیس کردن مو ها با چند قطره از روغن آرگان موهایتان را ماساژ دهید و بعد از اتمام شنا آن ها را بشویید و مجددا به روغن آغشته کنید، با برس آن را به تمام بخش های مو منتقل کنید.

بهتر است از سشوار استفاده نکنید و اجازه دهید موهایتان با دمای معمولی خشک شوند.
اکثر خانم ها و آقایان دچار معضل ریزش مو می شوند. با کمک روغن آرگان می توانید از ریزش مو خودداری کنید و شاهد رشد مو های جدید خود باشید. اشعه های UV خورشید به مو ها آسیب فراوانی وارد می کنند، روغن آرگان موجب محافظت از مو در مقابل نور خورشید می شود.

خرید روغن آرگان ENZO

شما می توانید روغن آرگان انزو را از مراکز و وب سایت های معتبر اینترنتی تهیه و خریداری نمایید. جهت اطمینان از خرید محصول اورجینال و با کیفیت پیشنهاد می شود به مراکزی مراجعه نمایید که از اعتبار و سوابق کار ایشان آگاه هستید.

فروشگاه بزرگ شیک کویین یکی از معتبر ترین و با سابقه ترین مراکز ارائه دهنده محصولات آرایشی و مراقبت از پوست و مو می باشند که مشتریان عزیز می توانند به دو صورت حضوری یا آنلاین سفارش خود را ثبت نمایند.

جهت خرید و سفارش محصول مورد نظر خود، کافیست با شماره های درج شده در وب سایت ما تماس حاصل فرمایید.

 

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *