خط چشم ماژیکی عمده
آرایشی

خط چشم ماژیکی عمده

خط چشم ماژیک عمده

خط چشم ماژیکی عمده
خط چشم ماژیکی عمده

خط چشم ماژیکی چیست؟

خط چشم ماژیکی محصولی مناسب برای آرایش چشم ها است که به کمک آن می توانید به نحو آسان تر و با ظرافت بالاتری خط چشم بکشید.

این خط چشم همانند ماژیک است و در دسته خط چشم های مایع قرار می گیرد که به کمک آن چشم های زیباتری خواهید داشت. این محصول دارای درخشش بالایی است و چندان ظریف و باریک نمی باشد.

این خط چشم ها از دوام و ماندگاری بالایی برخوردارند و جهت پاک کردن آن می توانید از شیر پاک کن استفاده کنید.

ریمل سر صورتی عمده به صورت بکس همین حالا خرید کن

کاربرد خط چشم ماژیکی

به طور کلی خط چشم ها موجب تقویت چشم و سلامتی آن ها می شوند. برخی از خانم ها معتقدند تنها کشیدن بادام سوخته داخل چشم، می تواند به تقویت چشم ها کمک کند.

خط چشم در آرایش و زیبایی نقش مهمی دارد، عیوب احتمالی چشم را می پوشاند و آن ها را بیش از حد بزرگ یا کوچک نشان نمی دهد. با این خط چشم ها می توانید چهره ای چند برابر زیبا تر داشته باشید.

کشیدن خط چشم صاف و حرفه ای اندکی دشوار است. بسیاری از خانم ها از عهده آن بر نمی آیند، وقت زیادی را صرف کشیدن خط چشم می کنند و در نهایت هم رضایت کامل ندارند.

این خط چشم محصولی مناسب و عالی برای کشیدن خط چشم هستند که استفاده از آن ها بی نهایت آسان و راحت می باشد؛ حتی افرادی که دارای مهارت کافی در زمینه کشیدن خط چشم نیستند هم می توانند از کاربرد آن بهره مند شوند.

 

عنوان مشخصات محصول:

این خط چشم ها دارای نوکی از جنس نمد و همانند نوک ماژیک هستند و به همین نام نیز معروف شده اند. کشیدن خط چشم با این وسیله به راحتی انجام می گیرد.

خط چشمی که با این محصول می کشید بسیار با دوام و ماندگار است، به همین خاطر محبوب و پر طرفدار شده است.
مزیت ها و معایب استفاده از خط چشم ماژیکی
نوجوان هایی که به تازگی تصمیم گرفته اند خط چشم بکشند و هنوز کمی لرزش دست دارند و به قدر کافی حرفه ای نشده اند، می توانند از این محصول استفاده کنند.

شما هر نوع آرایشی را از ساده ترین تا تند ترین نوع می توانید به راحتی با این خط چشم انجام دهید. خط چشم ماژیکی به شما کمک می کند تا در مدت زمان کوتاهی و به صورت ثابت خط چشمی زیبا بکشد و هرگز بر روی صورت پخش نمی شود.

از مهم ترین مزیت های خط چشم های ماژیکی می توان موارد زیر را نام برد:

سرعت بالای خشک شدن:
خشک شدن خط چشم یکی از معضلاتی است که آرایشگران با آن درگیر هستند. خط چشم های ماژیکی نسبت به سایر خط چشم ها به سرعت و در مدت زمان کوتاه تری خشک می شوند؛ علاوه بر آن دیر تر نیز پاک می شوند.

راحتی استفاده:
چون مخزن این نوع خط چشم متصل است؛ در نتیجه از سایر خط چشم ها استفاده راحت تری دارد. شما با برداشتن درب آن به راحتی خط چشم خود را می کشید و چون دارای نوکی نمدی مانند است، حجم مایع آن زیاد نخواهد بود.

دوام بالا:
چون خط چشم مستقیما با چشم ارتباط دارد و چشم ها حساس ترین بخش صورت محسوب می شوند، بنابراین برای آن باید از محصولاتی اورجینال و مرغوب استفاده کنید.

خط چشم های ماژیکی نسبت به خط چشم های مویی دوام و ماندگاری بالاتری دارند. این محصول استاندارد های کافی را دارا می باشد. رنگی مات و کمرنگ دارد. چشم های درشت را به خوبی فرم داده و کشیده و زیبا می کند.

معایب خط چشم

یکی از معایب خط چشم های ماژیکی نسبت به سایر خط چشم ها، این است که دارای عمر کوتاه تری می باشد، چون بعد از مدتی استفاده خشک می شود و به قدر کافی مواد آن از نوک نمدی شکل بیرون نمی آید.

یکی دیگر از معایب این خط چشم ها پاک کردن آن است که کمی مشکل به نظر می رسد؛ هم چنین چون غلظت کمی دارد، باید چند لایه از آن را بر روی پلک ها بکشید.

خط چشم ماژیکی عمده
خط چشم ماژیکی عمده

اسکراب برنج بیواکوا همین حالا خرید کن

نحوه استفاده از محصول

این نوع خط چشم ها سریعا ثابت می شوند، به همین خاطر بهتر است قبل از شروع خط چشم کشیدن مدل آن را انتخاب کنید. نوک ماژیک را در جعبه لوازم آرایشی به سمت پایین قرار دهید تا عمر آن افزایش یابد.

قبل از استفاده کمی مداد را تکان دهید تا مایع درون آن جریان یابد. در حال حاضر نمونه های فیک و تقلبی بسیاری وارد بازار شده اند که قیمت های ارزان تری دارند، اما بهتر است تا حد امکان از خرید محولات تقلبی اجتناب کنید، چون دارای موادی هستند که ممکن باعث ایجاد حساسیت و مشکلات دیگری برای چشم هایتان شوند.

به هیچ عنوان از خط چشم برای درون چشم های خود استفاده نکنید، چون ممکن است موجب عفونت شود. هرگز خط چشم خود را به شخص دیگری ندهید، چون وسیله ای شخصی است و استفاده دیگران از آن، منجر به انتقال عفونت و باکتری خواهد شد.

انواع برند خط چشم های ماژیکی ضد حساسیت مرغوب

خط چشم های ماژیکی ضد حساسیت شامل مواردی هم چون خط چشم اوتی، دبورا ساخت ایتالیا، مک ساخت آمریکا، شون ساخت ایران، دو سه ساخت آمریکا و غیره می شوند.

خرید انواع خط چشم های ماژیکی به صورت عمده

شما می توانید انواع خط چشم های ماژیکی را در برند های مختلف داخلی و خارجی از مراکز و وب سایت های معتبر اینترنتی تهیه و خریداری نمایید. جهت اطمینان از خرید محصول اورجینال و با کیفیت پیشنهاد می شود به مراکزی مراجعه نمایید که از اعتبار و سوابق کار ایشان آگاه هستید.

فروشگاه بزرگ شیک کویین یکی از معتبر ترین و با سابقه ترین مراکز ارائه دهنده محصولات آرایشی و مراقبت از پوست و مو می باشند که مشتریان عزیز می توانند به دو صورت حضوری یا آنلاین سفارش خود را ثبت نمایند.

جهت خرید و سفارش محصول مورد نظر خود، کافیست با شماره های درج شده در وب سایت ما تماس حاصل فرمایید.

ریمل وکس اصل عمده ساخت کدام کشور است؟

وبسایت سرم ویتامین سی بیواکوا عمده پخش لوازم ارایشی فروشگاه شیک کویین همراه باشید.

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *