خرید عمده پد تخم مرغی
آرایشی

خرید عمده ی پد تخم مرغی

خرید عمده پد تخم مرغی

خرید عمده پد تخم مرغی
خرید عمده پد تخم مرغی

مشخصات بیوتی بلندری یا پد تخمرغی

  • دارای بافت نرم و انعطاف پذیر
  • مناسب برای پخش کرم‌پودر
  • قابل استفاده به صورت خشک و مرطوب
  • مناسب برای کانتورینگ
  • یکدست کننده کرم های آرایشی
  • قابل شست وشو
  • جذب چربی اضافه

پد اشکی  دیجی کالا

پد تخم مرغی که به آن بیوتی بلندر هم می گویند، موجب یکدست نمودن کرم آرایشی صورت بر روی پوست می شود، بدون اینکه نیاز باشد از دست کمک بگیرید. این پد اسفنجی به صورت اشکی می باشد و دارای بافتی نرم و سبک است و شما می توانید به راحتی آن را بر روی پوست خود حرکت دهید. پد تخم مرغی موجب محو و یکدست نمودن کرم پودر، کانسیلر رژ گونه، پرایمر و دیگر محصولات آرایشی خواهد شد و جلوه ای زیبا و منحصر به فرد به پوست شما می بخشد.
این پد دارای بخش باریکی است و مناسب برای بخش هایی از صورت بوده که دسترسی به آن ها دشوار تر است؛ همانند اطراف چشمان که این بخش ها را به خوبی پوشش می دهد و البته قسمت پهن تر پد برای تمام بخش های صورت قابل استفاده می باشد. افراد می توانند از این پد به صورت خشک یا مرطوب استفاده کنند و مانع از اتلاف کرم پودر و لوازم آرایشی خود شوند. چون پد تخم مرغی بافتی اسفنجی و مخملی دارد، در نتیجه میک آپ را به خود جذب نمی کند و در نهایت آرایشی پرفکت و حرفه ای را برای شما به ارمغان می آورد.

پد تخم مرغی یا بیوتی بلندر چیست؟
پد تخم مرغی یا بیوتی بلندر یکی از لوازم آرایشی های محبوب و شناخته شده در جهان میک آپ بوده، از بهرین مواد ساخته شده است و با توجه به اینکه هیچ گونه لبه ای ندارد شکلی منحصر به فرد و خاص یافته است. این محصول در برند های مختلفی تولید و روانه بازار می گردد؛ برخی از برند های این محصول قیمت پایین تری دارند که بهتر است از خرید آن ها اجتناب کنید.

نکات استفاده از پد تخم مرغی
در صورتی که در میک آپ خود دچار اشتباهی شده اید با بیوتی بندر می توانید به راحتی آن را تصحیح نمایید؛ به عنوان مثال اگر میزان رژ گونه ای که استفاده کرده اید زیاد است با یک بیوتی بلندر خشک قادر خواهید بود رنگ آن را ملایم تر سازید. بیوتی بلندر باید همواره تمیز نگه داشته شود. این محصول را باید هر 3 ماه یک بار عوض کنید و بعد از 3 ماه استفاده، می توانید از آن برای اهداف دیگری هم چون طراحی ناخن پا، از بین بردن لکه ها یا لوازم آرایشی از روی لباس ها و غیره استفاده نمایید. در واقع حتی یک پد تخم مرغی کهنه هم می تواند کاربرد های فراوانی داشته باشد!

مشخصات محصول
پد تخم مرغی دارای بافتی نرم و منعطف است.
این محصول جهت پخش کرم پودر کاملا مناسب می باشد.
شما می توانید به صورت خشک یا مرطوب از این محصول استفاده کنید.
جهت کانتورینگ مناسب استفاده می باشد.
موجب یکدست نمودن کرم های آرایشی می شود.
به راحتی قابل شست و شو است.
چربی های اضافه پوست را از بین می برد.

خرید عمده پد تخم مرغی
خرید عمده پد تخم مرغی

شامپو تریاک دیسار عمده همین حالا خرید کن

روش استفاده از پد تخم مرغی
همانطور که می دانید هر بار محصول آرایشی جدیدی روانه بازار می گردد که موجب تغییراتی در سبک آرایشی بانوان عزیز می گردد . پد تخم مرغی از جله اسفنج های آرایشی و محصول جدیدی است که این روز ها استفاده از آن بسیار ترند شده است. این پد اشکی به شما کمک می کند که یک آرایش حرفه ای را در منزل تجربه کنید و مناسب برای کرم پودر زدن، کانسیلر و پنکیک زدن می باشد. جهت استفاده از پد تخم مرغی توصیه می شود موارد زیر را رعایت کنید:
حتما قبل از استفاده از اسفنج های تخم مرغی، آن ها را خیس نمایید و سپس فشار دهید تا آب اضافی شان خارج گردد، چون این پد ها تنها کافیست کمی مرطوب شوند.
هر نوع کرم یا کرم پودری که تمایل دارید استفاده کنید را بر پشت دست خود بمالید و سپس پد را به دستتان بزنید.
اسفنج تخم مرغی را به صورت ضربه ای به صورت خود بزنید، به هیچ عنوان نیاز نیست که به آن فشاری وارد کنید و تنها با ضربه های آرام به مقصود خود خواهید رسید.
در نهایت کانسیلر را با یکی از انگشتان خود به زیر چشم هایتان بزنید و سپس با نوک پد آن را به خوبی پخش و یکنواخت سازید.

 

ضد آفتاب پورگ کلاژن عمده همین حالا خرید کن

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *