خرید عمده تیغ ابرو

خرید عمده تیغ ابرو

خرید عمده تیغ ابرو

 

مشخصات تیغ ابرو

تیغ ابرو دارای مشخصات مهمی به شرح زیر است:

  • دارای یدکی قابل تعویض است.
  • تیغه های آن دوام بالایی دارند و بسیار تیزند.
  • کاور محافظ دارد.
  • تیغه آن از جنس استیل ضد زنگ است و به راحتی تا می شود.
  • فروشگاه‌ آنلاین شیک کویین 09031005468 واتساپ یا روبیکا از آف روانه خبردار باشید
  • لینک کانال روبیکا عضو شوید

مام رکسانا اصل عمده همین حالا خرید کن

کاربرد تیغ ابرو چیست؟

به طور کلی ابرو ها نقش مهمی در زیبایی صورت ایفا می کنند، بنابراین باید همواره تمیز و مرتب نگه داشته شوند.

این محصول دارای کارایی بالا و مزیت های فراوانی است؛ از جمله اینکه مو های ریز باقی مانده را بعد از اصلاح ابرو به خوبی تمیز می کند که به راحتی با موچین تمیز نمی شوند و درد زیادی را در موقع اصلاح به همراه دارند.

هم چنین به ریشه تار های ابرو هیچ صدمه ای وارد نمی کند. در صورتی که ابرو ها با موچین تمیز شوند، بعد از مدتی تار های ابرو رشد کندتری خواهند داشت.

اما استفاده از تیغ ابرو جهت تمیز کردن ابرو ها، موجب هیچ گونه صدمه ای به ریشه شان نخواهد شد و مو های ابرو سریع تر رشد می کنند و در دراز مدت نیز دارای ابرو هایی سالم و زیبا خواهید بود.

دیگر خانم ها برای اصلاح ابر و صورت نیازی نیست که به سراغ روش های سنتی هم چون بند انداختن یا وکس کردن بروند، چون روش های کارآمد تری هم چون استفاده از تیغ ابرو وجود دارد که روش استفاده بسیار راحتی دارد و از طرفی هیچ گونه حساسیتی در پوست ایجاد نمی کند و موجب جوش زدن آن نمی شود.

این محصول در واقع به نوعی تیغ تخت گفته می شود که مناسب برای همه بخش های حساس بدن می باشد، اما بیشترین کاربرد آن برای بالای لب و کل صورت است.

تیغ ابرو با تیغ های معمولی فرق می کند

با وجود کرک های روی صورت، کرم های آرایشی و مرطوب کننده و دیگر محصولات مراقبت پوستی به خوبی بر روی صورت قرار نمی گیرند و فرد آرایش تمیزی را تجربه نخواهد کرد، اما در صورت اصلاح نمودن کرک های صورت مانع از افزایش رشد و صخیم تر شدن مو های آن می شوید و پوست خود را به خوبی لایه برداری می کنید.

تیع ابرو روشی ساده، سریع و بدون درد برای اصلاح ابرو است که شما می توانید به راحتی و بدون نیاز به کمک آرایشگر در خانه نیز ابرو ها و صورت خود را تمیز کنید.

تیغ ابرو با تیغ های معمولی فرق می کند و برای حذف مو های زائد صورت، دست و پا به کار می رود. تیغی که برای ابرو استفده می شود ظاهری ظریف و سایز کوچکی دارد، بنابراین احتمال زخم شدن ابرو ها کاهش می یابد و فرد در کوتاه ترین مدت می توانید ابرو های خود را با آن تمیز نماید.

این ابزار کوچک برای شیو ابرو مناسب استفاده است و حالت مربعی و مستطیلی شکلی دارد و در سایز های گوناگونی به فروش می رسد.

خرید عمده تیغ ابرو

خرید عمده تیغ ابرو

فوم براش دار شیر الاغ وکالی همین حالا خرید کن

انواع تیغ اصلاح ابرو

تیغ ابرو مردانه و زنانه مشابه یکدیگر هستند و برخی از مدل های آن پر کاربردتر و محبوب ترند.

نکات مهم در رابطه با استفاده از تیغ ابرو

  • از تیغ ابرو جهت اصلاح صورت استفاده نکنید، چون بسیار تیز است و ممکن است صورتتان زخمی شود.
  • برای شیو پوست صورت خود، می توانید از تیغ های دیگری هم چون بیک، ژیلت و غیره استفاده نمایید.
  • هر بار که از تیغ ابرو استفاده کردید، آن را درون محفظه ای گذاشته و دور بیندازید؛ به هیچ عنوان از یک تیغ چندین بار استفاده نکنید.
  • در صورتی که قصد دارید تیغ دسته دار تهیه کنید، بهتر است به این موضوع توجه داشته باشید که تیغ آن را نمی توانید عوض کنید، چون به بدنه چسبیده است.
  • تیغ ابرو هایی که دارای دسته ثابت و تیغ یدکی هستند قیمت مناسب و مقرون به صرفه تری دارند. از طرفی به حفظ سلامت طبیعت و محیط زیست نیز آسیبی وارد نمی شود، چون مواد پلاستیکی کمتری تولید خواهد شد.
  • اگر قصد خرید تیغ ابرو برقی دارد، باید مطلع باشید که از چه منبع انرژی تغذیه می کند. منابع انرژی تیغ ابرو های برقی می توانند باتری قلمی، نیم قلم یا شارژ برقی باشند، بنابراین در موقع خرید آن به قابل شست و شو بون سری تیغ، وزن و ابعاد آن توجه کنید.
  • تعداد تیغ های موجود در بسته یدک یا بسته اصلی مهم می باشد، بنابراین در صورت خرید آنلاین حتما تعداد محصول را با دقت کافی بررسی نمایید.
خرید عمده تیغ ابرو

خرید عمده تیغ ابرو

مزیت های اصلاح با تیغ ابرو

لایه برداری پوست:
این محصول با لایه برداری پوست، سلول های مرده آن را تخریب و جدا می سازد و پوست را به خوبی تمیز می کند.
روش آسان و سریع:
خانم ها با این روش می توانند به آسانی و در مدت زمان کوتاهی مو های زائد صورت خود را حذف کنند. این روش در هر مکانی و بدون نیاز به امکانات به خصوصی استفاده می شود و شما به کمک آن می توانید صورت خود را به سرعت اصلاح نمایید.
بدون درد و سوزش
اصلاح صورت با تیغ ابرو همانند روش هایی هم چون وکس با شمع، اپیلاسیون و بند انداختن درد و سوزشی با خود به همراه ندارد و به راحتی انجام می گیرد.
قیمت مناسب و مقرون به صرفه
روش اصلاح صورت با این محصول از سایر روش ها مناسب و مقرون به صرفه تر است و شما تنها با صرف هزینه اندکی می توانید مو های زائد صورتتان را حذف نمایید.

اصلاح صورت در این روش با تیغ و کف انجام می گیرد که هر دو ارزان بوده و همواره در دسترس هستند.

خرید تیغ ابرو به صورت عمده

شما می توانید تیغ ابرو را از مراکز و وب سایت های معتبر اینترنتی تهیه و خریداری نمایید. جهت اطمینان از خرید محصول اورجینال و با کیفیت پیشنهاد می شود به مراکزی مراجعه نمایید که از اعتبار و سوابق کار ایشان آگاه هستید.

فروشگاه بزرگ شیک کویین یکی از معتبر ترین و با سابقه ترین مراکز ارائه دهنده محصولات آرایشی و مراقبت از پوست و مو می باشند که مشتریان عزیز می توانند به دو صورت حضوری یا آنلاین سفارش خود را ثبت نمایند.

جهت خرید و سفارش محصول مورد نظر خود، کافیست با شماره های درج شده در وب سایت ما تماس حاصل فرمایید.

 

وبسایت کرم شیر الاغ سفید کننده وکالی پخش لوازم ارایشی فروشگاه شیک کویین همراه باشید.