خرید صابون تریاک و کلاژن عمده

خرید صابون تریاک و کلاژن عمده

خرید صابون تریاک و کلاژن عمده
خرید صابون تریاک و کلاژن عمده

صابون تریاک از جمله محصولات طبیعی برای مراقبت از پوست به شمار می رود که از برگرفته از عصاره تریاک می باشد. این صابون موجب لایه برداری از پوست شده و همه جوش و لک های پوست را از بین می برد. در حال حاضر این محصول بسیار محبوب و پرطرفدار شده است و به راحتی بسیاری از مشکلات پوستی افراد را برطرف می کند. در برخی از برند های صابون تریاک کلاژن به کار رفته است که به موجب آن، تمامی چین و چروک های پوستی از بین می روند و افراد دارای پوستی سالم و جوان خواهند بود.

استفاده بیش از حد این محصول منجر به خشکی پوست می شود، به همین خاطر لازم است بعد هر بار استفاده از صابون، حتما از یک کرم نرم کننده و آبرسان استفاده کنید تا پوست همواره رطوبت و شادابی خود را حفظ کند.

کرم شیرالاغ وکالی عمده

مزیت های استفاده از صابون تریاک

استفاده از این محصول فواید و مزیت های فراوانی برای پوست به همراه دارند که شامل موارد زیر می شوند:

پاک سازی عمیق پوست:

هنگامی که منفذ های باز پوست با آلودگی های محیطی پر می شوند پوست دچار جوش می گردد، بنابراین نباید اجازه دهید منافذ پوست با آلودگی و چربی پر شوند. چنین مواردی موجب بروز جوش های سر سیاه بر روی پوست می شوند و فرد باید به دنبال راهکاری جهت برطرف کردن جوش صورت باشد. این یکی از مهم ترین خاص صابون تریاک است که همه آلودگی های صورت را برطرف نموده و به پاک سازی عمیق منافذ پوست می پردازد. بدین ترتیب مقدار زیادی از جوش های صورت از بین می روند.

افزایش شفافیت پوست:

پوستی که دارای لکه های زیادی باشد، شفافیت خود را از دست می دهد و مات و کدر می گردد. کدر شدن پوست زیبایی آن را زایل می کند. این صابون موجب پاک سازی عمیق و تمیز کردن منافذ پوستی می شود، کدر و ماتی پوست را از بین می برد و پوستی شفاف و شاداب را به شما هدیه می دهد.

لایه برداری پوست:

هر روز سلول های پوستی در حال بازسازی هستند و سلول های جدید جایگزین سلول های مرده پوست می شوند. هنگامی که سلول های مرده پوست پاکسازی می شوند پوستی زیبا خواهید داشت. این محصول سلول های مرده پست را جدا می کند و با برداشتن آن از روی پوست، به لایه برداری از آن می پردازد. در این حال پوست شما زیبا و شفاف می گردد و بسیار زیباتر از قبل خواهد شد.

 استفاده از صابون تریاک

برطرف کردن جای جوش و لک:

لک و جای جوش زیبایی پوست را تحت الشعاع قرار می دهد. هم چنین مواردی هم چون آفتاب سوختگی، مصرف سیگار، بارداری، مصرف دارو و غیره باعث به وجود آمدن لکه های پوستی می شوند که بسیار ناخوشایند می باشند. این محصول از پوست به خوبی لایه برداری می کند و مصرف مکرر آن موجب از بین رفتن لکه های پوستی شده و پوست شما را روشن و شفاف تر می کند.

روشن کردن پوست:

مواردی هم چون آفتاب سوختگی می توانند منجر به از بین رفتن روشنی پوست و تیرگی آن گردند. روش های کلینیکی بسیاری برای روشن کردن پوست وجود دارند، اما روش های خانگی و بی دردسری هم چون صابون تریاک تاثیرات مثبت تری بر جای می گذارند. با این صابون به لایه برداری و پاک سازی پوست خود بپردازید و اثرات ناشی از آفتاب سوختگی و تیرگی های پوست خود را از بین ببرید تا پوستی همواره روشن و شاداب داشته باشید.

کاربرد صابون تریاک

صابون تریاک موجب از بین بردن جوش ها و لکه های پوست می شود، از طرفی به ضد عفونی نمودن پوست بدن نیز کمک بسزایی می کند. افراد جوان  و میانسال می توانند به منظور جلوگیری از چین و چروک های پوست از کاربرد این محصول بهره مند شوند. با صابون تریاک؛ جای اسکار های برجای مانده بر روی پوست از بین رفته و چین و چروک های پوست به طور کامل از بین خواهند رفت. این محصول منحصر به فرد موجب برطرف نمودن لک، کک و مک و آفتاب سوختگی نیز خواهد شد.

کرم معجزه فلورا عمده و تک

خرید صابون تریاک و کلاژن عمده
خرید صابون تریاک و کلاژن عمده

روش استفاده از صابون تریاک

روش استفاده از این محصول بدین صورت است که ابتدا با آب ولرم صورت خود را خیس نمایید و سپس با صابون بر روی صورت کف ایجاد کنید. کف های حاصل شده باید به مدت چند دقیقه بر روی پوست صورت باقی بمانند و بعد اقدام به آبکشی نمایید. بهتر است از صابون تریاک به صورت روزانه استفاده کنید و هر روز صورت خود را با آن بشویید. بهترین زمان استفاده از این محصول، بعد از ظهر ها می باشد.

روش تشخیص صابون تریاک اصل از فیک

چون این محصول بسیار محبوب و ترند شده است، افراد سود جو و متقلب اقدام به ساخت صابون تریاک تقلبی کرده اند که هیچ فایده ای برای پوست ندارد و حتی می تواند منجر به عوارض و مضراتی برای پوست گردد. اگر قصد خرید صابون تریاک اصل را دارید، باید به نکات مهمی توجه داشته باشید تا فریب افراد سودجو و متقلب را نخورید. این نکات مهم شامل موارد زیر می شوند:

از یک فروشگاه معتبر و با سابقه خرید کنید.

صابون تریاک اصل بوی تند و شدیدی دارد و درون جعبه و بسته بندی می باشد، اما صابون تقلبی هیچ بوی خاصی ندارد.

به هولوگرام محصول توجه کنید، چون گواهی اصل بودن کالا می باشد.

کشور سازنده محصول اصلی تایلندی است، اما نمونه ای تقلبی چینی هستند که مزیتی برای پوست ندارند.

رنگ صابون اصلی کاملا سیاه است و روشن و شفاف بودن آن نشانه تقلبی بودن محصول می باشد.

کرم گلدن شاین عمده

خرید صابون تریاک

شما می توانید صابون تریاک را از مراکز و وب سایت های معتبر اینترنتی تهیه و خریداری نمایید. جهت اطمینان از خرید محصول اورجینال و با کیفیت پیشنهاد می شود به مراکزی مراجعه نمایید که از اعتبار و سوابق کار ایشان آگاه هستید. فروشگاه بزرگ شیک کویین یکی از معتبر ترین و با سابقه ترین مراکز ارائه دهنده محصولات آرایشی  و مراقبت از پوست و مو می باشند که مشتریان عزیز می توانند به دو صورت حضوری یا آنلاین سفارش خود را ثبت نمایند. جهت خرید و سفارش محصول مورد نظر خود، کافیست با شماره های درج شده09031005468

نرگس محمدی
نرگس محمدی
مقاله‌ها: 42

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *