تونر پرتقال خونی عمده
آرایشی

تونر پرتقال خونی عمده

تونر پرتقال خونی عمده

تونر پرتقال خونی عمده
تونر پرتقال خونی عمده

تونر پرتقال خونی چیست؟

تونر پرتقال خونی از مواد معدنی و مغذی ساخته شده است که می توانند منفذ های باز پوست را به خوبی پاک سازی و تمیز کنند و موجب انسداد آن ها گردند.

این تونر موجب متعادل کردن پی اچ پوست شده و چون حاوی مقادیر زیادی آنتی اکسیدان و ویتامین C است موجب برطرف کردن خشکی و کم آبی پوست شده و به خوبی پوست را آبرسانی و مرطوب می سازد.
برای داشتن پوستی سالم و زیبا، پاک سازی آن اهمیت زیادی دارد. پی اچ پوست افراد بعد از شست و شو و پاک کردن صورت دچار عدم تعادل می گردد. در نتیجه پوست بیش از حد اسیدی یا قلیایی شده و سلامتی آن تحت الشعاع قرار می گیرد.

در این حال بهتر است از یک لوسیون یا تونر پاک کننده پوست استفاده کنید تا به متعادل سازی و تنظیم پی اچ پوست کمک کرده و پوستی شاداب و سر حال را برایتان به ارمغان آورد.

تونر پاک کننده پوست موجب متعادل سازی پوست می شود و به خوبی آن را پاک و تمیز می کند. افراد بهتر است بعد از شست و شوی صورت و تمیز کردن آن، حتما از یک تونر پاک کننده استفاده کنند.

صابون تریاک و کلاژن عمده و تک همین حالا خرید کن

توضیحات تکمیلی

حتی بعد از شست و شوی کامل پوست هم امکان باقی ماندن آلودگی و گرد و غبار بر روی آن وجود دارد. اما تونر پاک کننده پوست همه آلودگی های باقی مانده را به خوبی برطرف می کند.

تونر پرتقال خونی محصولی مخصوص به پاک سازی پوست است که حاوی مواد معدنی و مغذی بسیاری می باشد، منفذ های پوست را به صورت عمیق پاک می کند و باعث انسداد آن ها می شود.

این محصول موجب متعادل کردن PH پوست می شود و چون دارای ویتامین C و مقادیر زیادی آنتی اکسیدان در ساختار سازنده خود می باشد، قادر است به صورت عمیق پوست را آبرسانی نموده و مرطوبت سازد.

تونر مرطوب کننده پرتقال به صاف سازی و از بین بردن آلودگی ها و مواد غیر بهداشتی از روی پوست صورت کمک بسزایی می کند. با این تونر همه تیرگی های صورت را حذف نموده و آن را شفاف و روشن سازید.
این محصول در حجم 500 میلی لیتر تولید شده و برای هر نوع پوستی مناسب استفاده می باشد. در میوه پرتقال آنتی اکسیدان های قوی و ویتامین A وجود دارد که به واسطه آن تمامی چین و چروک های پوستی برطرف شده و خطوط ریز و درشت صورت از بین می روند.

وجود ویتامین های فراوان در میوه پرتقال به جوان کردن پوست و از بین بردن آکنه، جوش، لکه، کک و مک و دیگر معضلات پوستی کمک می کند. این میوه برای پاک سازی پوست مناسب بوده و با افزودن آن به تونر، موجب خلاص شدن از شر ناخالصی های پوستی و مواد آلوده پوست می شود.

ویژگی های تونر پرتقال خونی

  • حاوی عصاره پرتقال خونی و ویتامین C است.
  • نوعی آبرسان و مرطوب کننده قوی برای پوست به شمار می رود.
  • موجب افزایش براقیت و درخشش پوست می شود.
  • موجب روشن کردن پوست می شود و همه لک ها را از بین می برد.
  • کدری و تیرگی پوست را برطرف می کند.
  • برای هر نوع پوستی مناسب استفاده است.
  • دارای حجم 500 میلی لیتری است.
روش استفاده از تونر پرتقال خونی

روش استفاده از این محصول بسیار آسان است. تنها کافیست پوست خود را با آب و ماده شوینده مناسبی بشویید و سپس خشک نمایید. تونر را بر روی پنبه تمیزی بریزید و با آن صورت و گردن خود را به خوبی ماساژ دهید.

حرکت دست باید به صورت دورانی باشد تا تونر به خوبی جذب لایه های پوست گردد. بعد از چند دقیقه صورت خود را با آب گرم بشویید و به آرامی خشک کنید. از تونر باید در دو نوبت صبح و شب استفاده کنید تا نتیجه و اثر بخشی بالاتری داشته باشد.

خرید عمده ضد لک کرم تریاک همین حالا خرید کن

خواص تونر پرتقال خونی

تونر پرتقال خونی از ویژگی ها و خواص متعددی برخوردار است که وجه تمایز آن با سایر تونر ها می باشد.

این محصول از خواص ضد التهابی و ضد عفونی کننده برخوردار است، چون در ترکیبات سازنده آن از عصاره پرتقال خونی استفاده شده است، در نتیجه موجب محافظت از پوست در مقابل عفونت ها و التهاب ها می شود.

این محصول دارای ترکیبات انتی اکسیدانی منحصر به فردی می باشد که از پوست به خوبی در مقابل آسیب های محیطی هم چون اشعه های مضر خورشید و آلودگی های هوا محافظت می کند. این تونر دارای خواص روشن کنندگی پوست است که موجب روشن و جوان سازی پوست می شود.

تونر پرتقال خونی عمده
تونر پرتقال خونی عمده

نکات مهم استفاده از محصول

با استفاده از تونر پرتقال خونی؛ شما دارای پوستی نرم، تازه و درخشان خواهید بود. اگر از محصول به صورت مرتب و طبق دستورالعمل های آن استفاده کنید، نتیجه و اثر بخشی خوبی خواهد داشت.

پوست افراد با هم متفاوت است و هر پوستی دارای نیاز های مخصوص به خودش می باشد، به همین خاطر لازم است قبل استفاده از آن حتما با یک پزشک متخصص پوست و مو مشورت نمایید.

هم چنین بهتر است قبل از استفاده، مقداری از محصول را بر روی بخش کوچکی از پوست خود تست کنید تا دچار حساسیت نشوید.

خرید تونر پرتقال خونی

شما می توانید تونر پرتقال خونی را از مراکز و وب سایت های معتبر اینترنتی تهیه و خریداری نمایید. جهت اطمینان از خرید محصول اورجینال و با کیفیت پیشنهاد می شود به مراکزی مراجعه نمایید که از اعتبار و سوابق کار ایشان آگاه هستید.

فروشگاه بزرگ شیک کویین یکی از معتبر ترین و با سابقه ترین مراکز ارائه دهنده محصولات آرایشی و مراقبت از پوست و مو می باشند که مشتریان عزیز می توانند به دو صورت حضوری یا آنلاین سفارش خود را ثبت نمایند.

جهت خرید و سفارش محصول مورد نظر خود، کافیست با شماره های درج شده در وب سایت ما تماس حاصل فرمایید.

 

صابون تریاک و کلاژن عمده و تک  ساخت کدام کشور است؟

 

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *