اسپری ضد آفتاب بیواکوا
آرایشی,  کرم آبرسان

اسپری ضد آفتاب بیواکوا

اسپری ضد آفتاب بیواکوا

اسپری ضد آفتاب بیواکوا
اسپری ضد آفتاب بیواکوا

مشخصات اسپری ضد آفتاب بیواکوا

  • حجم فراوانی دارد.
  • موجب روشن کردن پوست می شود.
  • برای پوست صورت و بدن مناسب استفاده است.
  • به سرعت در بافت پوست جذب می شود.
    رنگی مات دارد.
  • حاوی عصاره انار است که موجب کنترل چربی های پوست و افزایش شفافیت آن می گردد.
  • موجب نرمی و لطافت پوست می شود.
  • اس پی اف 30 درصد دارد.
  • از پوست در برابر اشعه های مضر آفتاب محافظت می کند.
  • مواد مغذی کافی را به پوست می رساند.
  • موجب شادابی و طراوات پوست می شود.
    بسیار سبک است.
  • برای استفاده روزمره و فعالیت های ورزشی مناسب استفاده است.
  • وزن 150 میلی لیتری دارد.

خرید ضد آفتاب کپی بی بی گارنیر عمده همین حالا خرید کن

اسپری ضد آفتاب بیواکوا چیست؟

اسپری ضد آفتاب بیواکوا برندی محبوب و پرطرفدار است که مناسب برای پوست صورت و بدن می باشد. تا کنون این محصول رضایت بالایی به همراه داشته است.

این محصول که در حجم 150 میلی عرضه می شود، دارای بارکد و هولوگرام اصالت کالا می باشد. برخی از ضد آفتاب ها بافتی رنگی و غلیظ دارند و تمدید کردن آن ها بر روی پوست دشوار و اذیت کننده می باشد. در صورت استفاده مجدد از ضد آفتاب، موجب سنگینی پوست می شوند.

ضد آفتاب بیواکوا چون بافت سبکی دارد؛ به راحتی می توانید آن را بر پوست خود تمدید کنید و از پوست در برابر نور خورشید و اشعه های مضر آن محافظت نمایید.

همان طور که بیان کردیم این ضد آفتاب علاوه بر پوست صورت برای بدن هم مناسب استفاده است. در این محصول عصاره شکوفه گیلاس، شکوفه انار و عصاره برنج به کار رفته اند و ترکیب این سه عصاره بی نظیر به روشن و شفاف شدن طبیعی پوست کمک بسزایی می کنند.

اسپری ضد آفتاب بیواکو علاوه بر محافظت از پوست در مقابل اشعه UV خورشید، دارای خواص روشن کنندگی نیز می باشد و پوست را به اندازه چند درجه به طور دائمی و موقتی روشن تر می کند.

این محصول حاوی آبرسان است و بعد از استفاده؛ موجب نرمی و لطافت پوست می شود و دارای رایحه ای معطر و خوش بو است.

روش استفاده از این محصول آسان است و تنها کافیست قبل از استفاده آن را به خوبی تکان دهید و بر بخش مورد نظر اسپری نمایید. اگر می خواهید نتایج حاصل از استفاده محصول را مشاهده کنید، می توانید رضایت کاربران را در وب سایت مطالعه کنید.

این محصول تا انتهای سال 2024 دارای تاریخ انقضا است و شما می توانید برای مدتی طولانی از خواص آن بهره مند شوید. تمام افرادی که از این محصول استفاده کرده اند، رضایت داشته اند. در حال حاضر یکی از محصولات پر طرفدار در فروشگاه ما اسپری ضد آفتاب بیواکوا می باشد.

اسپری ضد آفتاب بیواکوا
اسپری ضد آفتاب بیواکوا

قرص گین آپ باسن ام جی همین حالا خرید کن

خواص اسپری ضد آفتاب بیواکوا

از مهم ترین خواص اسپری ضد آفتاب بیواکوا می توان موارد زیر را نام برد:

  • سفیدکننده و روشن کننده پوست: این محصول نه تنها موجب محافظت از پوست در برابر اشعه های مضر خورشید می شود، بلکه پوستی شفاف و درخشان را به شما هدیه می دهد. در این ضد آفتاب از ترکیبات منحصر به فردی استفاده شده است که موجب روشن و شفاف شدن پوست می شوند و پوستی درخشان را برایتان به ارمغان می آورند.
  • تغذیه و آبرسانی پوست: این اسپری مواد مغذی کافی را به پوست می رساند و چون دارای عصاره انار است نه تنها می تواند چربی های اضافه پوست را به خوبی کنترل کند، بلکه به افزایش شفافیت آن نیز کمک بسزایی می کند. بدین ترتیب شما دارای پوستی نرم و درخشان خواهید بود.
  • نرم کننده و مرطوب کننده پوست: اسپری بیواکوا همانند نرم کننده و مرطوب کننده ای قدرتمند علاوه بر محافظت از پوست در برابر نور آفتاب، موجب نرمی و لطافت پوست می شود و به آن بافتی نرم و مخملی می بخشد.
  • شاداب کننده پوست: با این اسپری پوست خود را احیا کنید و موجب جوانی و طراوات پوست خود شوید.
  • محافظت در مقابل اشعه UV خورشید: ضد آفتا بیواکوا SPF30 از پوست در مقابل اشعه های مضر خورشید به خوبی محافظت می کند.
    ضد آب: شما به صورت روزمره و حتی در حین فعالیت های ورزشی هم می توانید از این محصول استفاده کنید، چون ضد آب و ضد تعریق می باشد.
  • تقویت کننده آنتی اکسیدان: آنتی اکسیدان ها با رادیکال های آزاد پوست مقابله می کنند و اجازه نمی دهند عوامل استرس زا بر کیفیت پوست تاثیر بگذارند.

 

روش استفاده از محصول

بعد از اینکه مراقبت های پوستی را انجام دادید، باید مقدار کافی از محصول را برداشته و به صورت یکدست بر پوست صورتتان بمالید. به آرامی و با نوک انگشتان خود ضربه بزنید، تا کرم به طور کامل در بافت پوست جذب شود.

توضیحات تکمیلی در رابطه با محصول

این محصول با بهره گیری از عصاره انار هم ضد آفتاب و هم یک روشن کننده قوی پوست محسوب می شود؛ بر خلاف سایر محصولات پوستی موجب کنترل چربی های پوست می شود و با خاصیت آبرسانی که دارد، آن را به خوبی نرم و شفاف می سازد.

ضد آفتاب بیواکوا هیچ گونه چربی ندارد و بافت آن سبک است، بنابراین با کنترل نمودن چربی های پوست موجب زیبا و بی نقص نشان دادن پوستتان می شود.

این محصول ضمن روشن و یکدست کردن پوست به دلیل برخورداری از فرمولاسیون بدون چربی و بافت بی نهایت سبکی که دارد، بهترین وسیله برای آرایش صورت محسوب می شود.

عصاره انار موجب محافظت از پوست در مقابل آلودگی ها و مواد سمی موجود در محیط می شود و به حفظ تعادل پی اچ کمک می کند. در عصاره انار اسید های طبیعی وجود دارند که باعث حفظ رطوبت و آبرسانی به پوست می شوند و آن را نرم و لطیف نگه می دارند.

اسپری ضد آفتاب بیواکوا
اسپری ضد آفتاب بیواکوا

خرید اسپری ضد آفتاب بیواکوا

شما می توانید اسپری ضد آفتاب بیواکوا را از مراکز و وب سایت های معتبر اینترنتی تهیه و خریداری نمایید. جهت اطمینان از خرید محصول اورجینال و با کیفیت پیشنهاد می شود به مراکزی مراجعه نمایید که از اعتبار و سوابق کار ایشان آگاه هستید.

فروشگاه بزرگ شیک کویین یکی از معتبر ترین و با سابقه ترین مراکز ارائه دهنده محصولات آرایشی و مراقبت از پوست و مو می باشند که مشتریان عزیز می توانند به دو صورت حضوری یا آنلاین سفارش خود را ثبت نمایند.

جهت خرید و سفارش محصول مورد نظر خود، کافیست با شماره های درج شده در وب سایت ما تماس حاصل فرمایید.

آبرسان نوتروژینا اصل  ساخت کدام کشور است؟

وبسایت سرم ویتامین سی بیواکوا عمده پخش لوازم ارایشی فروشگاه شیک کویین همراه باشید.

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *