عوارض کرم معجزه گیاهی دست ساز
آرایشی,  محصولات ضد لک

عوارض کرم معجزه گیاهی دست ساز

عوارض کرم معجزه گیاهی دست ساز

عوارض کرم معجزه گیاهی دست ساز
عوارض کرم معجزه گیاهی دست ساز

 

عوارض کرم معجزه گیاهی دست ساز امروزه کرم دست ساز معجزه در بازار فروش بالایی داره خیلی مشتریان با رضایت کامل از این کرم داره و بعضی ها خیر دلیل اصلی افرادی که رضایت ندارن این هست فیک استفاده میکنن  و هیچ گونه تاثیر روی پوست نداره حتما از نمونه اصلی و از جای مطمئن خرید کنید.

 

خواص بی نظیر کرم معجزه گیاهی

فواید کرم معجزه گیاهی فراوان است. این کرم بر تمامی مشکلات پوستی شما تاثیرات مثبت بسیاری می‌گذارد. در مرحله اول خواص کرم معجزه را در حالت استفاده از هر دو کرم به صورت هم‌زمان می‌گوییم:

  1. درمان عوارض پوستی (ترمیم پوست)
  2. درمان چروک دور چشم
  3. برطرف کردن چین و چروک صورت
  4. رفع چروک پیشانی
  5. از بین بردن سیاهی دور چشم
  6. درمان آفتاب سوختگی
  7. برطرف کردن لک‌های پوستی
  8. سفت کردن عضلات صورت
  9. آب‌رسانی به تمامی لایه‌های پوست
  10. روشن‌ کردن

 

برای دیدن بیشتر محصولات و آف های ویژه عضو کانال ما شوید.

حتما عضو کانال ارایشی ما باشید.

 

کرم های دست ساز اصل و فیک داره

همواره در بازار های موفق، افراد سودجو و شیاد در پی این بوده اند که با کپی کردن محصولات برند سود بیشتری را کسب کنند. اجناس کپی شده ایمنی و ارزش محصولات اصلی را نداشته و بعضا خطرات قابل توجهی هم داشته است.

کشور ایران دارای رتبه هفتم جهان و رتبه دوم خاورمیانه در مصرف محصولات آرایشی می باشد و بازار داغی که در محصولات آرایشی وجود دارد باعث شده تا اجناس تقلبی و دست ساز وارد این بازار شده و عوارض جبران ناپذیری را برای مصرف کننده ها به همراه داشته باشد. از جمله این محصولات تقلبی و دست ساز، کرم های دست ساز می باشند. کرم های دست ساز استاندارد نبوده و آزمایش های استاندارد بر روی آنها انجام نگرفته است.

 

 

چگونه ثبت سفارش کنم؟

فروشگاه لوازم ارایشی و بهداشتی شیک کویین قیمت مناسب برای عمده فروشان و فروشنده های خانگی اجناس فراهم کردیم .دوستان عزیز در صورتی که قادر به خرید از سایت نیستید و رمز دوم کارت ندارن میتوانید از طریق روبیکا واتساپ این شماره 09031005468 انجام بدین

 

لک پوستی چیست؟

لک پوستی به بخش‌هایی از پوست گفته می‌شود که به دلایل مختلف دچار تغییر رنگ شده و متفاوت از رنگ معمول پوست هر شخص دیده می‌شوند. لک‌های پوستی طیف وسیعی از عارضه‌های پوست را دربر می‌گیرند و می‌توان گفت از شایع‌ترین بیماری‌ها و مشکلات پوستی محسوب می‌شوند. لک‌های پوستی به صورت مادرزادی با نوزاد متولد نمی‌شوند، بلکه دراثر عوامل مختلف روی پوست تشکیل شوند.

 

دلایل ایجاد لک‌های پوستی

عوامل مختلفی در ایجاد لک‌های پوستی موثر هستند. برخی از این عوامل بیرونی محیطی بوده و برخی دیگر به درون بدن مربوط می‌شود. شناخت این دلایل به درمان لک کمک بسیاری می‌کند. چرا که با آگاهی از علت لک صورت، نسبت به پیشگیری آن اقدام کرده و روند شکل گیری لک‌ها متوقف خواهد شد. دلایل مهم ایجاد لک پوستی عبارتند از:

رادیوتراپی
آفتاب سوختگی‌های متعدد و مکرر و به‌طور کلی تماس زیاد با آفتاب
بارداری
مصرف داروهای هورمونی مانند قرص‌های ضد بارداری
مشکلات هورمونی
سن
ژنتیک
وراثت

 

لک آکنه

این لکه‌ها معمولا در اثر آکنه ایجاد می‌شود. به این معنی که اثر آکنه حتی پس از بهبود روی پوست می‌ماند و ظاهری نازیبا پیدا می‌کند. لک آکنه معمولا قهوه‌ای یا قرمز است. اگر جوش‌ها به خودی خود بهبود نیابند یا با دارو درمان نشده و به اصطلاح دستکاری شده باشند لک باقی‌مانده از آن‌ها بزرگتر خواهد بود. هرچه جوش‌ها بزرگتر باشند، دیرتر درمان شوند یا از نوع کیستی و چرکی باشند اثر آنها بیشتر بوده و دیرتر درمان می‌شود. برای درمان لک جوش از لایه‌بردارها کمک می‌گیرند.

 

 

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *