آرایشی

سرم اوردینری نیاسینامید

سرم اوردینری نیاسینامید

سرم اوردینری نیاسینامید

سرم اوردینری نیاسینامید چیست؟

سرم اوردینری نیاسینامید دارای ویتامین B3 یا نیاسینامید است که در اغلب محصولات مراقبت از پوست به کار می رود و موجب روشن و شفاف کردن پوست شده و جوش ها و جای جوش های قدیمی را از بین می برد.

سرم نیاسینامید و زینک دی اوردینری التهاب و قرمزی پوست را کاهش داده و موجب کوچک کردن منفذ های باز پوست می شود. این سرم پوستی صاف و لطیف را به شما هدیه می کند. زینک به کار رفته در ساختار سازنده کرم، دارای خواص ضد التهابی بوده و از جوش های روی پوست می کاهد.
افراد با هر نوع پوستی می توانند از این خواص این محصول بهره مند شوند. این محصول مرغوب کانادایی مناسب برای از بین بردن جوش ها و لک های پوست بوده و به افزایش شفافیت و سلامت کمک بسزایی می کند.

سرم نیاسینامید همه خواسته ها و توقعات کاربران عزیز را مرتفع می سازد. مهم ترین عنصر سازنده سرم نیاسینامید است که در واقع نوعی ویتامین B محلول در آب است و از خواص فراوانی برخوردار می باشد.

نیاسینامید اسید حدود 10 درصد فرمولاسیون این سرم را شامل می شود. یکی دیگر از ترکیبات مهم این سرم؛ زینک است که نوعی ماده معدنی بوده و باعث می شود در مدت زمان کوتاهی منفذ های باز موجود در پوست مسدود و همه جوش های و آکنه های پوستی برطرف شوند.

از دیگر ترکیبات مهم موجود در سرم نیاسینامید؛ صمغ بذر هندی و صمغ زانتان است که هر کدام تاثیر اعجاب انگیزی بر سلامت و زیبایی پوست می گذارند.

ضد آفتاب بی رنگ دکتر راشل همین حالا خرید کن

ترکیبات موثر سازنده سرم اوردینری نیاسینامید

روی: روی یا زینک یک ماده بسیار مهم برای حیوانات، انسان ها و گیاهان به شمار می رود. روی در همه سلول های بدن انسان وجود دارد و به کمک 100 آنزیم گوناگون دیگر، به عملکرد بهتر بدن کمک بسزایی می کند.

سلول های پوستی برای داشتن عملکردی بهتر به روی احتیاج دارند. بر اساس تحقیقات به عمل آمده، روی مهم ترین عنصری است که تاثیر زیادی در درمان جوش و آکنه دارد.

روی موجب تنظیم و کنترل موثر تسترون بدن شده و مانع از ایجاد جوش و آکنه بر روی بدن می شود. زینک موجب کلاژن سازی و معتدل نمودن میزان چربی پوست می شود و به بهبود عملکرد و سلامت پوست کمک می کند.
نیاسینامید: نیاسینامید یا ویتامین B3 در اغلب محصولات پوستی وجود دارد و نوعی آنتی اکسیدان به شمار می رود که مانع از پیری زود رس در پوست می شود.

نیاسینامید دارای مولکول هایی است که مانع از اکسید شدن پوست می شود. همان طور که مطلع هستید فرآیند اکسیدن شدن با مهار رادیکال های آزاد همراه است.

این مولکول های ناپایدار منجر به عکس العمل های زنجیره ای می شوند و برای پوست مشکلات فراوانی را ایجاد خواهد کرد. سرم نیاسینامید و زینک اوردینری تا کنون توانسته است رضایت کاربران زیادی را به خود جلب کند، بنابراین مصرف این سرم را به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم.

مشخصات سرم اوردینری نیاسینامید

موجب متعادل نمودن ترشحات چربی ها در پوست می شود، چون بر غدد مولد چربی که در پوست وجود دارند تاثیر می گذارد.
جوش و آکنه را برطرف می کند. لک های تیره، جای جوش های قدیمی و سایر معضلات پوستی را درمان نموده و کاهش می دهد.
منفذ های باز پوست را کاهش داده و کوچک تر می کند.
فاقد تست حیوانی است.
برای انواع پوست ها قابل استفاده است و هیچ گونه حساسیتی را ایجاد نمی کند.
در ساختار آن از پارابن، سیلیکون، الکل، گلوتن، رایحه مصنوعی و سولفات استفاده نشده است.

سرم اوردینری نیاسینامید
روش استفاده از محصول

جهت استفاده از سرم نیاسینامید اوردینری لازم است چند قطره از سرم را در دو نوبت صبح و عصر بر روی پوست خود بمالید و صبر کنید تا کامل در بافت پوستتان جذب گردد.

قبل از استفاده از سرم، لازم است پوست خود را با شوینده مناسبی بشویید و هیچ گونه کرم، مرطوب کننده و آلودگی بر روی پوست وجود نداشته باشد.

سرم اوردینری ضد جوش همین حالا خرید کن

مزیت های خرید محصول

سرم ضد جوش نیاسینامید10% + زینک 1% اوردینری دارای ویتامین ها و مواد معدنی فراوانی هم چون نیاسینامید و زینک است که موجب صاف و یکدست شدن پوست صورت می گردد.

سرم ضد جوش نیاسینامید اوردینری باعث کنترل سطح چربی و سموم موجود در پوست می شود و تمامی جوش ها و آکنه های پوست را درمان و برطرف می سازد.
این محصول همه منفذ های باز پوست را کوچک می کند و پوستی شفاف و یکدست را برایتان به ارمغان می آورد. با این محصول قادر خواهید بود بافت پوست خود را ترمیم و تقویت نمایید و به بهبود لک ها، جای جوش ها و سایر مشکلات پوستی کمک کنید. این سرم بافت سبک، بدون چربی و بر پایه آبی به پوست می بخشد و در مدت زمان کوتاهی جذب پوست می شود.
شما می توانید از این محصول برای هر نوع پوستی استفاده کنید. حتی پوست های چرب و مستعد آکنه نیز می توانند با خیالی راحت از این محصول استفاده کنند.

برای دستیابی به نتایج بهتری از مصرف این سرم، سعی کنید از مواد حاوی ویتامین C استفاده نکنید، چون نیاسینامید بر نحوه عملکرد ویتامین C تاثیر بگذارد.

شما می توانید از سرم اوردینری در نوبت صبح و از محصولات حاوی ویتامین C در نوبت بعد ز ظهر استفاده کنید. پست های ملتهب، زخم شده و افرادی که جوش های فعالی دارند بهتر است از این محصول استفاده نکنند.

خرید سرم اوردینری نیاسینامید

شما می توانید سرم اوردینری نیاسینامید را از مراکز و وب سایت های معتبر اینترنتی تهیه و خریداری نمایید. جهت اطمینان از خرید محصول اورجینال و با کیفیت پیشنهاد می شود به مراکزی مراجعه نمایید که از اعتبار و سوابق کار ایشان آگاه هستید. فروشگاه بزرگ شیک کویین یکی از معتبر ترین و با سابقه ترین مراکز ارائه دهنده محصولات آرایشی و مراقبت از پوست و مو می باشند که مشتریان عزیز می توانند به دو صورت حضوری یا آنلاین سفارش خود را ثبت نمایند. جهت خرید و سفارش محصول مورد نظر خود، کافیست با شماره های درج شده در وب سایت ما تماس حاصل فرمایید.

 

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *