آبرسان نوتروژینا اصل
آرایشی

آبرسان نوتروژینا اصل

آبرسان نوتروژینا اصل

آبرسان نوتروژینا اصل
آبرسان نوتروژینا اصل

مشخصات واتر ژل نوتروژینا

  1. این محصول یک آبرسان قوی است.
  2. موجب برطرف کردن خشکی و کم آبی پوست می شود.
  3. این محصول هیچ گونه چربی ندارد.
  4. باید قبل از میکاپ مورد استفاده قرار بگیرد.
  5. از بافت ژلی سبکی برخوردار بوده و در مدت زمان بسیار کوتاهی جذب پوست می گردد.
  6. موجب به وجود آمدن کومدون بر روی پوست نمی شود.
  7. باعث لطافت و شادابی پوست می گردد.
  8. در ساختار آن از هیالورونیک فراوانی استفاده شده است.
  9. به خوبی موجب محافظت از پوست می شود.
  10. مناسب برای پوست های نرمال تا مختلط می باشد.
  11. توسط پزشکان متخصص پوست، تست و مورد تایید قرار گرفته است.
  12. فروشگاه‌ آنلاین شیک کویین 09031005468 واتساپ یا روبیکا از آف روانه خبردار باشید

 

واتر ژل آبرسان نیتروژینا چیست؟

این محصول یکی از بهترین برند های مرطوب کننده و آبرسان است که دارای هیالورونیک اسید در ساختار سازنده خود بوده و به دلیل خواص آبرسانی قوی خود قادر است تمامی سلول های مرده پوستی، خشکی پوست و کم آبی آن را برطرف نموده و موجب نشاط و لطافت پوست گردد.

واتر ژل نیتروژینا از بافت سبکی برخوردار است، با این وجود قادر است رطوبت پوست را برای مدتی طولانی حفظ نماید.
این محصول موجب محافظت از پوست در برابر آلودگی هوا می شود و هیچ گونه چربی ندارد، به همین خاطر منافذ پوست را مسدود نمی کند و پوست دیگر دچار جوش نمی شود.

ژل آبرسان نیتروژینا پوست چرب یکی از محبوب ترین آبرسان ها و مرطوب کننده های سراسر جهان است که هر روز بر تعداد طرفداران آن افزوده می شود. این محصول مناسب برای پوست های نرمال تا خشک است.

ژل آبرسان نیتروژینا را نباید در اطراف ناحیه چشم اجرا نمایید و برای این بخش بهتر است به سراغ دور چشم آبرسان نوتروژینا بروید. نوعی از واتر ژل آبرسان نوتروژینا مدل HYDRO BOOST وجود دارد که فاقد چربی بوده و تولید هیچ گونه جوش و آکنه ای بر روی پوست نمی کند.

ریمل سر صورتی عمده همین حالا خرید کن

 

ترکیبات سازنده محصول

هیالورونیک اسید: نوعی آبرسان عمقی است که خاصیت ارتجاعی پوست را افزایش می دهد و پلامپ کننده می باشد.
ترهالوز طبیعی: موجب حفظ رطوبت در پوست شده و به افزایش شادابی پوست کمک بسزایی می کند.
گلیسیرین: نوعی رطوبت رسان اثر بخش بوده که رطوبت موجود در پوست را به خوبی حفظ می کند.

ژل شستشو سیمپل عمده و تک همین حالا خرید کن

روش استفاده از محصول

برای استفاده از آبرسان نوتروژینا باید پوست خود را یک نوبت در صبح و نوبت دیگر در شب با شوینده ملایمی شسته و به خوبی تمیز نمایید.

سپس مقداری از محصول را بر روی پوست صورت و گردن بمالید و به آرامی با دست ماساژ دهید تا کاملا در بافت پوست جذب گردد.

آبرسان نوتروژینا اصل
آبرسان نوتروژینا اصل

مزیت های آبرسان های نوتروژینا

آبرسان های نوتروژینا موجب حفظ درخشش طبیعی پوست شده و مواد مغذی کافی را در اختیار پوست قرار می دهند.

این محصولات قادرند به مدت 24 ساعت بر روی پوست دوام و ماندگاری داشته باشند. شما می توانید قبل از آرایش از این آبرسان ها استفاده نمایید. تمامی آبرسان های این برند عاری از پارابن، چربی، الکل و مواد حساسیت زایی هستند و حتی برای افراد با پوست های حساس هم قابل استفاده و اجرا می باشند. از ترکیبات مهم سازنده این محصول می توان به مواردی هم چون ویتامین E، نیاسینامید و هیالورونیک اسید اشاره کرد.
آبرسان های نوتروژینا بافت بسیار سبکی دارند و با جذب سریع خود در بافت پوست، موجب جوان سازی و کلاژن سازی می شوند و به بالا بردن میزان استحکام و شفافیت پوست کمک بسزایی می کنند. آبرسان های این محصول موجب برطرف نمودن تیرگی و خستگی پوست می شوند از جمله آبرسان های پر قدرت به حساب می آیند. افراد با انواع پوست های خشک، چرب و مختلط می توانند از این محصولات استفاده کنند، بدون اینکه نگران مساله ای باشند.
این محصولات قادرند قرمزی و خارش پوست را تا حد زیادی کاهش دهند. با وجود آبرسان های نوتروژینا رادیکال های آزاد، حرارت و آلودگی ها نمی توانند به پوست آسیبی برسانند. محصولات نوتروژینا در کنار سطح کیفی بسیار بالایی که دارند، دارای قیمت های مناسب و مقرون به صرفه ای می باشند.

نکات جامع در مورد آبرسان های نوتروژینا

یکی از نکات مهم در مورد محصولات نوتروژینا؛ عدم استفاده از تست های حیوانی در مرحله تولید، تحقیق و توسعه محصولات می باشد.

با این وجود در برخی از کشور ها جهت تایید محصولات آرایشی و بهداشتی خود از تست های حیوانی استفاده می کنند و نوتروژینا در این کشور مورد آزمایش های حیوانی قرار می گیرد. همه محصولات این برند گیاهی نیستند و از موم زنبور عسل و لانولین در ساختار برخی آن ها استفاده شده است. برخی از این محصولات گیاهی و برخی حاصل مشتقات حیوانی می باشند.

انواع آبرسان های نیتروژینا

آبرسان زرد چوبه نیتروژینا: این آبرسان برای پوست های چرب و مختلط، دهیدراته و مستعد جوش مناسب استفاده می باشد. با توجه به اینکه پوست های چرب سریع تر از سایر پوست ها در معرض جوش و آکنه قرار می گیرند، بنابراین باید از کرم های آبرسانی برای آن ها بهره ببرید که دارای بافتی سبک هستند و پوست را دچار حس سنگینی و چربی نکنند. کرم آبرسان زرد چوبه نوتروژینا دارای بافتی ژلی مانند بوده، سریعا در بافت پوست نفوذ می کند و موجب نرم و آبرسانی به پوست خواهد شد.

ژل آبرسان نوتروژینا مدل HYDRO BOOST: این آبرسان دارای بافت ژلی و سبک و حاوی هیالورونیک اسید و گلیسیرین است که موجب آبرسانی عمیق به پوست شده و در طی 24 ساعت موجب نرمی و شادابی پوست می گردد.

با وجود این آبرسان؛ چین و چروک های پوست به راحتی برطرف شده و پوستی شفاف و زیباتر خواهید داشت. این آبرسان به خوبی چربی پوست را کنترل می کند و مانع از خارش و قرمزی پوست می شود.

سرم آبرسان عمیق دارای هیالورونیک اسید HYDRO BOOST: در این سرم آبرسان هیالورونیک اسید غلیظی به کار رفته است که با نفوذ به اعماق پوست موجب تغذیه و آبرسانی موثر به آن خواهد شد.

این سرم بعد از 24 ساعت، اثربخشی و کارایی خود را نشان می دهد و مناسب برای هر نوع پوستی می باشد . به دلیل دارا بودن ویتامین B5، موجب ترمیم و بازسازی پوست می شود.

هیچ گونه پارابن و رایحه ای در ساختار آن به کار نرفته است و موجب حفظ رطوبت پوست در حد فراوانی می شود، در نتیجه شما همواره پوستی شاداب و سلامت خواهید داشت.

 

وبسایت ریمل سر صورتی عمده پخش لوازم ارایشی فروشگاه شیک کویین همراه باشید.

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *